۶ رستوران غذاهای حلال در گوانجو

جاذبه‌های گردشگری گوانجو
۶ رستوران غذاهای حلال در گوانجو

گوانگجو یکی از شهرهای بزرگ و گردشگری چین محسوب می‌شود که در سال‌های اخیر نامش زیاد سر زبان‌ گردشگران افتاده است. شهری مدرن با جاذبه‌های امروزی پر هیجان. شهری که به هتل‌ها و رستوران‌ها و مرکزخریدهایش شناخته می‌شود. در سفرتان با تور چین به این شهر اگر دغدغه غذا دارید همراه ما باشید. از آنجا که ممکن است غذاهای چینی زیاد به مذاق ما خوش نیاید، تهیه غذا در این کشور و شهرهای مختلفش ممکن است تبدیل به یک دغدغه شود. در سفرتان به گوانگجو اگر به دنبال رستوران‌های حلال هستید همراه ما باشید تا ۶ رستوران حلال این شهر را یک به یک خدمتتان معرفی کنیم.


۱- رستوران Xinyue

این رستوران یکی از رستوران‌های اسلامی معروف گوانجو است که نه تنها در تهیه غذا بلکه در طراحی فضایش نیز اسلامی است. رستورانی که فضای درونش به میزان زیادی با فضای شهر متفاوت است و ورود به آن به مانند ورود به یک شهر جدید است. رستورانی که گوشت غذاهایش به صورت اسلامی قربانی شده‌اند. رستورانی که در منویش غذاهای گیاهی نیز دارد اما تعدادشان محدود است. رستورانی که کباب بره آن معروف است و زیاد از سوی مشتریانش سفارش داده می‌شود. با مراجعه به این رستوران می‌توانید دسرهای خوشمزه نیز سفارش بدهید و بعد از غذایتان نوش جان کنید. ماست بومی رستوران نیز از دیگر چیزهای پرطرفدار است که از سوی مشتریان سفارش داده می‌شود. در سفرتان با تور گوانجو در تمامی روزهای هفته برای نوش جان کردن ناهار و شام می‌توانید به این رستوران مراجعه کنید.

 

 معرفی لوکس‌ترین هتل‌های گوانجو

 رستوران Xinyue

 


نشانی: منطقه Tianhe، شماره هفتاد و ششم Tianhe شمالی، طبقه سوم عمارت Xinjiang


۲- رستوران Nuer Bositan

در این رستوران می‌توانید انواع غذاهای عربی را سفارش بدهید و نوش جان کنید. رستورانی که فضایی عربی دارد و در مکانی بی‌نظیر مانند باغ از مهمانانش پذیرایی می‌کند. رستورانی که کباب‌هایش بسیار معروف است و غذایی مخصوص گیاهخواران در منوی آن نمی‌توانید پیدا کنید. رستورانی که حضور مهمانانش را با موسیقی عربی درمی‌آمیزد و تلاش می‌کند جدای از سرو غذاهای عالی، برای آنها خاطره‌ی خوبی از بودن در گوانگجو نیز بسازد. از دیگر غذاهای معروف این رستوران می‌توان به کباب مرغش اشاره کرد که بسیار از سوی گردشگران سفارش داده می‌شود. در تمامی روزهای هفته برای نوش جان کردن وعده‌های غذایی ناهار و شام می‌توانید به این رستوران مراجعه کنید.

 

Nuer Bositan

 


نشانی: منطقه Tianhe، شماره صد و شصتم Tianhe مستقیم، ساختمان Tianhehui، طبقه اول، واحد ۷


۳- رستوران Bogda Paradise

این رستوران یکی از رستوران‌های رمانتیک گوانجو به حساب می‌آید. رستورانی که گوشت‌هایش تازه و ترد است. رستورانی که نورپردازی ویژه‌ای دارد و چیدمانش حالتی رویایی به آن بخشیده است. رستورانی که از سقفش برگ‌های سبز آویزان شده‌اند. در این رستوران جدای از غذاهای گوشتی، می‌توانید چند مدل سوپ نیز سفارش بدهید و نوش جان کنید. یکی از محبوب‌ترین غذاهای این رستوران گوشت بره سرخ شده با زیره است. قیمت غذاهای این رستوران چندان گران نیست اما ارزان هم نیست. در سفر به گوانجو اگر با محدودیت بودجه‌‌ای سفت و سختی مواجه نیستید بدون دغدغه می‌توانید به آن مراجعه کنید.

 

 ۸ دلیل قانع‌کننده که چرا باید به گوانجو سفر کنید

رستوران Bogda Paradise

 


نشانی: منطقه Tianhe، شماره هفتاد و ششم Tianhe شمالی، طبقه دوم عمارت Xinjiang


۴- رستوران برادران مسلمان

این رستوران یک رستوران درجه یک است که به فضایی اسلامی تزئین شده است. رستورانی که برای هر فصل سال یک منوی غذایی ویژه دارد. رستورانی متعلق به مسلمانان اویغور که بسیار مهمان نواز هستند. رستورانی که قیمت غذاهایش نسبتا ارزان است و اگر در سفر به گوانجو بودجه‌ی کمی در اختیار دارید می‌توانید روی آن حساب باز کنید. رستورانی برای نوش جان کردن وعده‌های غذایی ناهار و شام.

 

 رستوران برادران مسلمان

 


نشانی: منطقه Yuexiu، شماره ۴۷۵ جاده Huanshi شرقی، ساختمان اداری Dongdu Big World، بخش C، واحد ۶۵


۵- رستوران Huimin Fandian

در سفر به گوانگجو اگر هوس کردید غذاهای دریایی حلال نوش جان کنید این رستوران یکی از بهترین گزینه‌های پیش روی شماست. رستورانی که انواع مختلف ماهی‌ها و میگوها و خرچنگ‌ها را سرو می‌کند. رستورانی که قیمت غذاهایش معقول است و در تمامی روزهای سال مشتریان زیادی دارد. رستورانی که به غیر از وعده‌های غذایی ناهار و شام، صبحانه نیز برای مشتریانش سرو می‌کند.

 

 دیدنی‌های گوانجو که در اولین سفر باید ببینید

 رستوران Huimin Fandian

 


نشانی: منطقه Yuexiu، شماره ۳۲۵ خیابان ششم Zhongshan


۶- کافه رستوران Saxisun

یک کافه‌ی عربی که در آن موسیقی عربی پخش می‌شود و نورپردازی و چیدمان داخلی‌اش نیز کاملا عربی است. کافه رستورانی که قیمت غذاهایش ارزان است و در آن می‌توانید پیتزا نیز سفارش بدهید. در سفرتان به گوانجو اگر هوس غذاهای فست فودی کردید به شما پیشنهاد می‌کنیم حتما به این رستوران تشریف ببرید.

 

کافه رستوران Saxisun 

 


نشانی: منطقه Yuexiu، شماره ۱۲۸ خیابان Dongfeng غربی

۰۵ دی ۱۳۹۸

نظرات کاربران