۶ رستوران غذاهای حلال در مسکو

جاذبه‌های گردشگری مسکو
۶ رستوران غذاهای حلال در مسکو

مسکو یکی از بزرگترین و پرجمعیت‌ترین شهرهای دنیاست که باید به آن سفر کرد و جاذبه‌های دیدنی‌اش را شناخت. شهری سرد که کافه‌هایی بسیار گرم دارد. شهری که موزه‌های درجه یک در خود کم ندارد و بی‌نهایت بنای باشکوه تاریخی در خود جای داده است. شهری که هم می‌شود خانودگی در آن رفت و خوش گذراند و هم مجردی. شهری که هم می‌شود ارزان به آن سفر کرد و هم گران. شهری که در خود هم هتل‌های لوکس دارد و هم هاستل‌های ارزان قیمت. در سفرتان با تور روسیه به مسکو اگر به دنبال رستوران‌های حلال برای نوش جان کردن انواع غذاها هستید همراه ما باشید تا ۶ رستوران حلال معروف این شهر را یک به یک خدمتتان معرفی کنیم.


۱- رستوران اوریوک (Uryuk)

یک رستوران عالی که چندین شعبه در شهر مسکو دارد. رستورانی که با مراجعه به آن می‌توانید بهترین غذاهای ازبکستانی، تاجیکستانی، ارمنستانی و گرجستانی را سفارش بدهید و نوش جان کنید. رستورانی که جدای از غذاهای گوشتی در منوی خود غذاهای گیاهی نیز دارد. رستورانی که فضایی صمیمی و دوستانه دارد و همین امر سبب شده است مشتریان زیادی داشته باشد. رستورانی که کارکنانش بسیار با احترام و گرم با مشتریان برخورد می‌کنند و قیمت غذاهایش گران نیست. رستورانی که در سفرتان به مسکو برای نوش جان کردن دو وعده غذایی ناهار و شام می‌توانید به آن مراجعه کنید.

 

 ۶ جاذبه‌ی طبیعی گردشگری که در سفر به مسکو باید ببینید

 Uryuk


2- رستوران شیخ پلیس (Sheikh Palace)

یک رستوران بسیار شیک و مجلل که با مراجعه به آن می‎توانید غذاهای قفقازی را به صورت حلال و بسیار لذیذ و خوشمزه سفارش بدهید و نوش جان کنید. رستورانی که بیشتر غذاهایش تنوری است و همین باعث شده است به یک برند تبدیل شود. رستورانی که در غذاهایش ادویه‌های ویژه استفاده می‌کند تا طعم‌های ماندگار برای آنها بسازد. رستورانی شیک که همراه با غذا می‌توانید دسری جذاب مانند باقلوا را نیز در آن سفارش بدهید و نوش جان کنید. این رستوران در خود یک نمازخانه نیز دارد و بسیاری از مسلمانان مسافر شهر مسکو این رستوران را برای نوش جان کردن وعده‌های غذایی‌شان انتخاب می‌کنند.

 

 معرفی بهترین رستوران‌های مسکو در محله کرملین 

Sheikh Palace


3- رستوران Beloye Solntse Pustyni

اگر عاشق غذاهای ازبکی، چینی، عربی و آذری هستید در سفر به مسکو به شما پیشنهاد می‌کنیم به این رستوران تشریف ببرید. رستورانی که دکورش از روی فیلم خورشید سفید بیابان برداشته شده است و حتی پیشخدمت‌هایش به مانند بازیگران این فیلم لباس می‌پوشند. رستورانی که با مراجعه به آن می‌توانید سوپ‌های مشهور ازبکی را سفارش بدهید و نوش جان کنید. رستورانی که در منویش هم غذاهای گوشتی دارد و هم غذاهای گیاهی و در دو وعده غذایی ناهار و شام از مهمانانش پذیرایی می‌کند.

 

 Beloye Solntse Pustyni


۴- رستوران ازبکستان (Uzbekistan)

یک رستوران قدیمی و بسیار مشهور در مسکو که تاریخ تاسیسش بازمی‌گردد به سال ۱۹۵۱ میلادی. رستورانی که سرآشپزی بسیار معروف دارد. رستورانی که غذاهایش را به گونه‌ای سنتی طبخ می‌کند. در این رستوران نان داغ همزمان با سفارش شما در تنور پخته می‌شود، شیش کبابش روی آتش و ذغال آماده می‌شود و نودل‌هایش همگی خانگی هستند. رستورانی که دکورش تداعی کننده یک فضای سنتی است. رستورانی که سرویس‌دهی فوق‌العاده‌ای دارد و همه روزه از ساعت ۱۲ ظهر تا ۱۲ شب درهایش برای سرو دو وعده غذایی ناهار و شام به روی مشتریانش باز است. در سفرتان به مسکو به شما پیشنهاد می‌کنیم حداقل برای نوش جان کردن یک وعده غذایی‌تان به این رستوران تشریف ببرید. البته اگر با محدودیت بودجه مواجه نیستید. چرا که قیمت غذاهای این رستوران کمی گران است.

 

 ۱۰ تفریح و فعالیت عاشقانه که در یک سفر رمانتیک به مسکو می‌توانید انجام بدهید

 Uzbekistan


۵- رستوران تاج محل (Taj Mahal)

یک رستوران عالی که با مراجعه به آن می‎توانید انواع غذاهای هندی، ازبکی، عربی و برخی غذاهای اروپایی را سفارش بدهید و نوش جان کنید. رستورانی که منویش طیف وسیعی از غذاها را تشکیل می‌دهد. رستورانی که در آن از غذاهای گوشتی می‌توانید سفارش بدهید تا غذاهای گیاهی. رستورانی که شیش کباب آن در کنار ماهی گریل شده‌اش بسیار معروف است. جدای از غذا اما این رستوران دکور بسیار ویژه و جذابی دارد. در سفرتان به مسکو اگر هوس کردید در یک فضای لوکس غذاهای درجه یک نوش جان کنید به شما توصیه می‌کنیم به این رستوران تشریف ببرید که درهایش همه روزه از ساعت ۱۱ ظهر تا ۱۲ شب به روی مشتریانش باز است.

 

 ۷ بوتیک مد روز دنیا در مسکو مخصوص خانم‌ها 

 Taj Mahal


۶- رستوران پیزاریون (Pizzarion)

اگر دوست دارید غذاهای ایتالیایی درجه یک را در سفر به مسکو نوش جان کنید باید به این رستوران تشریف ببرید. جاییکه انواع پیتزاها و پاستاها در آن سرو می‌شوند و طرفداران زیادی دارد. جاییکه سرویس بیرون‌بر نیز دارد و همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۱ شب درهایش به روی مشتریانش باز است.

 

Pizzarion

۰۵ آذر ۱۳۹۸

نظرات کاربران