بهترین رستوران های پشت بام مسکو

جاذبه‌های گردشگری مسکو
بهترین رستوران های پشت بام مسکو

مسکو شهری که روی تپه ساخته شده و در دوهزار کیلومتر مربع گسترش یافته است، از اصلی‌ترین مقاصد توریستی روسیه محسوب می‌شود. این شهر زیبا و افسانه‌ای با کلیساهای رنگی و قدیمی و کاخ‌های مخروطی جایی عالی برای گشت و گذار است، مخصوصا این که مناظر پانورامای زیادی برای تماشا وجود دارد اگرچه برای لذت بردن از چشم اندازهای تماشایی لازم نیست روی یک عرشه بایستید این شهر همه چیز را به راحتی در دسترس قرار می‌دهد. در اینجا بهترین رستوران‌های مسکو برای دیدن این مناظر زیبا و صرف غذا در تور مسکو را بررسی می‌کنیم.

 

Karlson

کارلسون که در سقف برج ۱۴ طبقه Central City واقع شده، به طور استادانه‌ای زیبایی‌های دیدنی مسکو و غذاهای عالی ایتالیایی را ترکیب می‌کند. چشم اندازهایی از کاخ کرملین، رودخانه مسکو و مرکز تاریخی شهر به عنوان زمینه‌ای خیره کننده از فضای دنج رستوران، آشپزخانه با شعله باز، دسرهای اصلی و انتخاب کوکتل‌های وسوسه انگیز عمل می‌کند. اگر دوست دارید همراه خوردن غذایتان چشم اندازی زیبا در روبروی شما وجود داشته باشد تا طعم غذا را برای شما لذت بخش‌تر کند، رستوران کارلسون برای شما انتخاب مناسبی است. این رستوران در پشت بام قرار دارد و چشم انداز دلفریبش از میدان سرخ گردشگران زیادی را برای استراحت و امتحان غذاهای خوشمزه روسی به این محل می‌کشاند. با خدمات رسانی سریعی که رستوران دارد همین که بر روی صندلی راحت آن نشستید گارسون منوی سرآشپز «کارلو گریکو» را به دست شما می‌دهد، منویی که پر از بهترین غذاهای روسیه است و هر کدام از غذاها با سابقه درخشانی که رستوران دارد حتما شما را راضی خواهد کرد.

Turandot

توراندوت فضای داخلی مجلل، تراس با منظره‌ای نفسگیر و غذای نفیس، با بهترین نورپردازی را ترکیب و ارائه داده است. اردک پکن مزه‌ای خارق العاده دارد و خوراک میگوی آن عالی است و همچنین بورچر آلبالو معروف همه چیزهایی است که باعث شهرت این کاخ رستوران به عنوان یکی از بهترین رستوران‌ها در این شهر شده است.

 

بهترین رستوران‌های ایتالیایی مسکو

Balkon 

اگر به دنبال یک رستوران در مرکز مسکو هستید، بالکن با تراس دوست داشتنی و مدیترانه‌ای میتواند گزینه خوبی باشد هنگامی که آسانسور در طبقه هفت فرق مدرن آن متوقف می‌شود. Lotte Plaza که در یک سالن بزرگ پذیرا مدرن و زیبا واقع شده، یک غذاخوری بزرگ است که شامل هفت سبک آشپزی مختلف می‌شود. شما می‌توانید در اینجا از یک وعده غذایی از منوی غذاهای آسیایی گرفته تا غذاهای ایتالیایی به سبک خانگی و دسرهای وسوسه انگیز به سلیقه خود انتخاب کرده و نوش جان کنید.

 

بهترین رستوران‌های مسکو در محله کرملین

Schastye na Kryshe

اینجا واقعاً یک رستوران بسیار شاد است، از محل پشت بام آن تا یک تراس رمانتیک، موسیقی زنده در آخر هفته، همه چیز در اینجا برای اطمینان از اینکه اوقات خوبی خواهید داشت طراحی شده است. غذای اینجا نیز به صورت اختصاصی سرو می‌شوند. جدا از انتخاب گسترده‌ای از ماهی کبابی، گوشت و غذاهای دریایی، این رستوران به دلیل صبحانه‌های دیرهنگام، کوکتل‌های اختصاصی و منحصر به فرد و منظره‌ای زیبا از میدان پوشکینسکایا دوستداران زیادی دارد. برای رفتن به یکی از رستوان‌های رمانتیک مسکو اینجا گزینه عالی و خاطره سازی خواهد بود.

رستوران اسکای لژ (Sky Longue)

حتی اگر قصد غذا خوردن هم نداشته باشید، اما برای چشم انداز رویایی این رستوران هم شده باید خودتان را به اینجا برسانید! و چون از نظر موقعیت مکانی از دانشگاه دولتی مسکو تا کلیسای جامع قرار گرفته، دارای موقعیت خوبی است. اسکای لژ یک رستوران مجلل و چشمگیر است که در طبقه ۲۲ برجی بلند قرار دارد که در آن می‌توانید کل مسکو را ببینید. این رستوران دارای فضای داخلی بسیار شیک است و غذاهای اینجا واقعا خوشمزه هستند به علاوه سرویس دهی کارکنان بسیار بی‌عیب و نقص است پس اگر مجبور بودید برای امتحان آن‌ها کمی بیشتر از جاهای دیگر پول خرج کنید این کار را بکنید. پیشنهاد می‌کنم کمی زودتر به اینجا بروید تا بتوانید در میز کنار پنجره و یا در داخل بالکن بنشینید. Sky Lounge که در ساختمان نمادین آکادمی علوم روسیه واقع شده است.

 

۶ رستوران غذاهای حلال در مسکو

Kalina Bar

رستوران و استراحتگاه با منوی کوکتل گسترده، مناظر پانوراما و شب‌های کارائوکه تجربه‌ای فراتر از خوردن غذا به شما ارائه می‌دهد. کالینا بار که به دلیل منوی وسیع گریل و دسرهای اصلی‌اش نیز شناخته می‌شود، هم برای شام‌های عاشقانه و هم برای شب های دوستانه مناسب است. بعد از غروب آفتاب در اینجا، احساس می‌کنید یک کشتی با نور کم در حال حرکت در آسمان است.

Lounge 02

این رستورانی مجلل و بسیار گران قیمت است که در سقف هتل ریتز کارلتون واقع شده است که احتمالاً آن را از طریق اکانت‌های اینستاگرامی مشهور دیده‌اید. به غیر از چشم اندازهای زیبا و سلفی افراد معروف، این رستوران دارای بهترین غذاهای پرو و کوکتل‌های مدرن مسکو است.

 

معرفی ۷ رستوران خیابانی مسکو

۱۵ دی ۱۳۹۹

نظرات کاربران