اقامتی جذاب در هتل فلامینگو کیش

جاذبه‌های گردشگری کیش
اقامتی جذاب در هتل فلامینگو کیش

کیش از محبوب‌ترین مقاصد تفریحی ایران است که در فصل سرد سال درست زمانی که بیشتر کشور در سرما فرو می‌رود هوایی بسیار دل انگیز و بهاری دارد. به همین دلیل اگر در فکر سفری زمستانی به جایی خوش آب و هوا هستید ما تور کیش را به شما توصیه می‌کنیم. در تعطیلات قبل از هر چیز و مهم ترین نقطه اقامت است. در سفر به کیش باید کجا اقامت داشته باشید؟ قطعا بعد پرواز و معطلی در فرودگاه حوصله ای برای گشتن بین هتل‌ها وجود ندارد بنابراین یکی از انتخاب‌های مناسب با قیمت خوب هتل فلامینگو است.

 

درباره هتل فلامینگو

این هتل زیبا که در سال ۱۳۷۶ احداث شده، اقامتگاهی شیک و مدرن است که با طراحی دلفین مانندی در مساحتی به اندازه ۲۴ هزار متر مربع طراحی و ساخته شد. هتل فلامینگو که از بهترین هتل‌های ۴ ستاره کیش است با فضای سبز و گل کاری شده، آلاچیق و آبنما محیطی آرام و دل‌انگیز را برای مهمانان خود فراهم کرده است. ساختمان هتل برخلاف اسمش، به شکل دلفین و در ۵ طبقه طراحی شده و ۲۰۰ اتاق مهمان و ۵۰۰ تخت در ابعاد و اندازه‌های مختلف را در دسترس مهمانان قرار داده است. همانطور که گفتیم هتل در سال ۷۶ تاسیس شده و می‌توان گفت از نمایی ساده برخوردار است اگرچه زمانی همچون مروارید در جزیره می درخشید. داخل هتل را از نمای آن قضاوت نکنید. اگر جستجویی ساده داشته باشید نظرات مثبت مسافرانی که قبلا در این هتل اقامت داشته‌اند را خواهید دید.

 

معرفی مراکز تفریحی در سفر با تور کیش

اتاق‌ها

اتاق‌ها همگی تر و تمیز و مدرن هستند و کاملا نظافت و سلیقه از تک تک زوایای آن مشخص است. این اتاق‌ها از یک تخته تا چهار تخته در سه کلاس ویلایی، معمولی و لوکس در دسترس قرار گرفته اند که می‌توان با توجه به اعضای خانواده و انتظاراتی که از اتاق دارید هر کدام که برایتان مناسب بود را انتخاب کنید. همه این اتاق‌ها دارای دکوراسیون زیبا با تخت و میز و صندلی چوبی، چراغ خواب و کمد پاتختی هستند. این در حالی است که اتاق‌های بزرگ دارای میز ناهارخوری با پنجره‌های بزرگ و آفتابگیر هم هستند. همچنین همگی آن‌ها دارای تلویزیون صفحه تخت، سیستم تهویه مطبوع هوا، دراور، اینترنت بی‌سیم، شارژ لوازم الکتریکی و چای ساز هستند. سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی با امکانات و لوازم بهداشتی و دمپایی نیز برای تمامی اتاق‌ها در نظر گرفته شده است. نکته‌ای که باید اشاره کنیم این است که واحدها فاقد سرویس بهداشتی ایرانی هستند.

کافه و رستوران

کافه و رستوران نیز هچون فضای زیبای بیرون و اتاق‌ها که شیک و تمیز هستند محیطی جذاب و تمیز دارد که می‌خوانید صبحتان را با خوردن صبحانه در رستوران شروع کرده و از خوردن انواع خوراکی‌ها شامل پنیر، کره، مرباهای مختلف و انواع نوشیدنی ها لذت ببرید. به علاوه برای ناهار و شام آن‌ها با تیمی حرفه‌ای و سرآشپزهایی زبردست انواع غذاهای ایرانی، دریایی، بین‌المللی و گزینه های محدودی گیاهی را برای انواع سلیقه ها تهیه و تدارک می‌بیند. برای اوقات فراغت به کافی شاپ آن بروید و از انواع دسرهای خوشمزه، نوشیدنی‌های سرد و گرم و غذاهای سبک برای عصرانه سفارش دهید و نوش جان کنید. فضای کافه زیبا و دلنشین است و نوای موسیقی آرامشی عمیق ایجاد می کند.

 

هیجان‌انگیزترین تفریحات آبی در کیش

دیگر امکانات هتل

هتل دارای لابی با ظرفیت ۳۰ نفر و به تلویزیون و تلفن مجهز است. پیشتر گفتیم اتاق‌ها فاقد سرویس بهداشتی ایرانی هستند اما در لابی سرویس بهداشتی ایرانی تعبیه شده است. پارکینگ آن هم ۲۰ دستگاه خودرو را در خود به صورت رایگان جای می‌دهد. هتل مجهز به آسانسور و نمازخانه، سالن همایش و کنفرانس و پذیرش ۲۴ ساعته است. همچنین خدمات باربری هم ارائه داده می شود. به علاوه برای ناتوانی‌های جسمی خدماتی وجود دارد. خدمات خانه داری ارائه می‌شود و در صورت نیاز خدمات خشکشویی و لباسشویی هم وجود دارد. برای کارهای اداری شما می توانید از تلفن، فکس و فتوکپی نیز استفاده نمایید.

در کنار تمامی خدمات خوب اینجا، انبار چمدان، خدمات تاکسی، و همچنین دستگاه خودپرداز هم در دسترس قرار گرفته‌اند. سالن کنفرانس این هتل با ۱۶۰ نفر ظرفیت پذیرش امکاناتی همچون ویدئو پروژکتور، خدمات صوتی و تصویری، و نورپردازی است. شما با اقامت در این هتل به دیگر نقاطی مثل بازار مروارید، بازار زیتون، اسکله تفریحی جدید با ده‌ها تفریح روز و مدرن دسترسی خواهید داشت. به علاوه پرسنل آموزش دیده هتل تمام تلاششان را برای رفاه شما به کار می‌گیرند.

۲۵ دی ۱۳۹۹

نظرات کاربران