اقامتی خاطره‌انگیز در هتل داریوش کیش

جاذبه‌های گردشگری کیش
اقامتی خاطره‌انگیز در هتل داریوش کیش

کیش از جزایر بسیار زیبای ایران در خلیج فارس و از مدرن‌ترین مناطق توریستی کشور است. تلفیقی از ماسه‌های طلایی، صخره‌های سنگ آهکی، آبی اقیانوسی و درختان سرسبز نخل دلایل کافی برای رونق گردشگری به مسافران تور کیش و سرمایه‌داران داده است. به طوری که کیش مرتبا در حال رشد بیشتر و لوکس‌گرایی است. یکی از مهم‌ترین بارقه‌های این شکوفایی را می‌توان در هتل‌های شیکی که در این جزیره افتتاح می‌شوند دید. یکی از لوکس‌ترین، مدرن‌تری و گران‌ترین هتل‌های کیش، هتل ۵ ستاره داریوش است. ما در این مقاله به معرفی این هتل می‌پردازیم.

 

معرفی هتل داریوش

اولین چیزی که در مورد هتل داریوش کیش می‌توان گفت نمای بیرونی آن است که با الهام از پرسپولیس یادگار تخت جمشید را با استفاده از ستون‌های سفید برافراشته زنده کرده است. این هتل بزرگ ۵ ستاره در زمینی به مساحت ۱۲۳ هزار متر مربع و با سرمایه ۱۲۵ میلیون دلاری ساخته شد. در این هتل شما دو نمای دریا و باغ را توامان با هم در دسترس دارید. این هتل گسترده که در سه طبقه طراحی شده است ۱۹۸ اتاق با کلیه امکانات کلاس جهانی، و ویژگی‌های رفاهی کاملی در سراسر ملک را در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد.

 

۶ هتل ارزان قیمت برای سفر به کیش

اتاق‌ها و امکانات

تمامی هر ۱۹۸ اتاق این هتل دارای سیستم تهویه هوا، کمد لباس، کمد کفش، نظافت روزانه، مبل و میز، تلوزیون با دسترسی به شبکه‌های ماهواره‌ای، تلفن، یخچال، چای‌ساز / قهوه‌ساز، پنجره‌های نورگیر کف تا سقف هستند. تمامی اتاق‌ها تراس‌هایی رو به دریا یا باغ ارائه می‌دهند که فضای اتاق‌ها را به شدت رویایی و آرامشبخش کرده است. به علاوه اتاق‌ها دارای حمام با وان، دوش بارانی مدرن، سشوار و لوازم آرایشی بهداشتی هستند. شما در این اتاق‌ها حتی بیشتر از اتاق خودتان احساس راحتی خواهید داشت. ۱۹۸ اتاق این هتل در انواع دو نفره دوبل رو به باغ، دو نفره دوبل رو به دریا، سوییت استودیو، سوییت آتوسا یک خوابه رو به باغ، سوییت آتوسا یک خوابه رو به دریا، اتاق دو نفره استاندارد (رو به باغ)، اتاق دو نفره استاندارد (رو به دریا)، سوییت رویال لوکس چهار نفره (رو به دریا، و سوییت رویال لوکس چهار تخته (رو به باغ) تقسیم می‌شوند.

در طراحی اتاق‌ها از عناصر طبیعی مثل تخت‌های چوبی بزرگ و رنگ‌های روشن استفاده شده است. اتاق‌ها بزرگ و دلباز و با فضای نشیمن هستند. به علاوه در این اتاق‌ها امکان بالا بردن ظرفیت برای یک نفر هم وجود دارد. شما در اینجا امکان انتخاب از بین اتاق‌های دبل، توئین، سوئیت، و ویلاهای ساحلی را خواهید داشت.

 

معرفی هتل مارینا پارک کیش

استخر و سونا

در هتل داریوش همانند هتل‌های ۵ ستاره کلاس جهانی به معقوله استخر و اسپا توجه شده است. نکته حایز اهمیت در این هتل این است که یک استخر روباز برای خانوم‌ها و یک استخر روباز برای آقایان در نظر گرفته شده است تا همه مهمانان بتوانند در آرامش و امنیت حمام آفتاب بگیرند و برای یکسال‌شان ویتامین دی ذخیره کنند. با این تفاوت که استخر روباز خانوم‌ها در محوطه دنج اما زیبایی قرار دارد و استخر روباز آقایان مشرف به دریا است. بنابراین اگر حوصله بیرون رفتن را نداشتید در محوطه استخر تفریح کنید و یا می‌توانید برای رفع خستگی به خدمات اسپای واقع در هتل مراجمعه کرده و ماساژ و درمان مناسب را دریافت نمایید.

 

معرفی هتل ۵ ستاره ترنج کیش

رستوران و کافی شاپ

رستوران آپادانای هتل داریوش از رستوران‌های بسیار معروف کیش است که با طراحی سنتی خود منویی از غذاهای ایرانی و خارجی را در دسترس مهمانان قرار می‌دهد. شاید انتظار رستورانی مدرن را داشته باشید اما فراموش نکنید در هتلی هخامنشی اقامت دارید. سبک سفارش آپادانا به صورت سلف سرویس برای وعده‌های ناهار و شام است. آپادانا رستورانی سرپوشیده است به همین دلیل سرو قلیان ندارد. غذاهای آپادانا به شدت خوشمزه و لذیذ هستند به طوری مزه آن‌ها تا سال‌ها زیر دندان‌تان خواهد ماند. به علاوه کافی شاپ هم برای پذیرایی از مهمانان و وقت گذرانی در دسترس شما قرار داده شده است.

سایر ویژگی‌ها خدمات

در این هتل شما می‌توانید از سالن بیلیارد، سونا و جکوزی، سالن بدن‌سازی، زمین تنیس، پینت بال، سونا خشک و بخار و بسیاری خدمات دیگر همچون استخر و اسپا استفاده کرده و بدون نیاز به بیرون رفتن در محوطه داخل هتل خوش بگذرانید و سرگرم شوید. به علاوه خدماتی همچون انجام امور بانکی، سالن زیبایی آقایان و خانوم‌ها، اینترنت رایگان برای اتاق‌ها و لابی، خشک‌شویی، شاتل فرودگاه، و پارکینگ هم ارائه می‌شود.

 

هتل سورینت مریم کیش

نزدیک‌ترین نقاط به هتل

از نزدیک‌ترین نقاط برجسته اطراف هتل می‌توان به مرکز خرید مرجان کیش، مرکز خرید مروارید کیش، کشتی یونانی کیش، پلاژ ساحلی بانوان شهر کیش، پارک ساحلی مرجان کیش و همین‌طور مراکز خرید پردیس ۱ و ۲ کیش نام برد. شما با اقامت در این هتل مجلل از هر نیاز و خواسته‌ای بی‌نیاز خواهید بود.

آدرس: استان هرمزگان، جزیره کیش

۲۲ مرداد ۱۳۹۹ (به‌روز رسانی شده در: 21 تیر 1400)

نظرات کاربران