گشتی خاطره‌انگیز در پارک شهر کیش

جاذبه‌های گردشگری کیش
گشتی خاطره‌انگیز در پارک شهر کیش

کیش یکی از زیباترین جزایر ایران است که در تمامی فصل‌های سال مسافر دارد. جزیره‌ای که هم مجردها مشتاق بازدید از آن هستند و هم خانواده‌ها، جزیره‌ای که انواع تفریحات آبی را در آن می‌شود امتحان کرد، بهترین غذاهای دریایی را در آن می‌شود نوش جان کرد، بهترین شب نشینی‌ها را در آن می‌شود تجربه کرد و روزهای خوشی را در آن می‌شود پشت سر گذاشت. جزیره‌ای که هر فصل سال آب و هوای متفاوتی دارد و متناسب با وضعیت اقلیمی‌اش پوشش خاصی می‌طلبد. در سفرتان با تور کیش اگر می‌خواهید با یکی از بهترین پارک‌های آن آشنا شوید همراه ما باشید تا پارک شهر این جزیره را خدمتتان معرفی کنیم.


پارک شهر کیش

در سال ۱۳۹۳ پارکی در جزیره کیش افتتاح شد که از آن زمان تاکنون یکی از بهترین پارک‌های گردشگری این جزیره به شمار می‌آید و هرساله میزبان تعداد زیادی گردشگر است. پارکی که امکانات تفریحی بسیاری دارد و مراجعه به آن چه در روزها و چه در شب‌ها می‌تواند برای مسافران بسیار خاطره‌انگیز باشد. پارکی که فضای متفاوتی را برای جزیره ساخته است و روز به روز به امکانات آن اضافه می‌شود؛ چرا که روز به روز به تعداد مراجعه‌کنندگان آن اضافه می‌شود. شاید برایتان جالب باشد اگر بدانید ۴۵ درصد فضای این پارک آراسته به پوشش‌های گیاهی فوق‌العاده است. این پارک امکانات تفریحی متنوعی دارد که اگر در ادامه‌ی مطلب همراه ما باشید می‌توانید با آنها آشنا شوید.

 

بهترین رستوران‌های غذای دریایی در کیش

دوچرخه‌سواری پارک شهر کیش

یکی از بهترین تفریحات در سفر به کیش می‌توانید انجام بدهید دوچرخه سواری است. اگر اهل رکاب زدن هستید، این تفریح و جستجو در فضاهای مختلف این پارک می‌تواند برایتان بسیار جذاب باشد. همچنین اگر برای ماه عسل به کیش رفته‌اید، رکاب زنی دونفره در این پارک می‌تواند یکی از بهترین خاطرات شما در سفر به کیش باشد. بنابراین اگر دوست دارید دوچرخه سواری کنید، یک عصر از سفر خود را به این پارک اختصاص بدهید و در آن با اجاره دوچرخه این تجربه را انجام بدهید.

اسکیت سواری پارک شهر کیش

پیست اسکیت از دیگر امکانات تفریحی این پارک است که انجام این تفریح به کمی تخصص و مهارت احتیاج دارد. بنابراین اگر در این ورزش مهارت چندانی ندارید به شما توصیه می‌کنیم از صرافت انجام آن گذر کنید. چرا که ممکن است به خودتان آسیب برسانید. اما اگر هیجان انجام آن را نیز به سر دارید باید بدانید تمامی تجهیزات ایمنی دراختیار شما قرار خواهد گرفت.

 

۶ رستوران کیش برای خوردن بهترین فست‌فودها

دریاچه مصنوعی پارک شهر کیش

یکی از اصلی‌ترین دلایل محبوب بودن این پارک دریاچه‌ی مصنوعی آن است. جاییکه با مراجعه به آن می‌توانید تصاویر فوق‌العاده‌ای ببینید، آرامشی عجیب پیدا کنید و به یک نشاط درونی برسید. دریاچه‌ای که در کنار آن می‌توانید برای دقایقی خاطره‌انگیز قدم بزنید و عکس‌های زیبا از خودتان بیندازید.

قایق سواری پارک شهر کیش

یکی از بهترین تفریحاتی که در این پارک می‌توانید انجام بدهید قایق سواری است. در دریاچه‌ی این پارک چندین قایق وجود دارد که می‌توانید آنها را اجاره کنید و آرامش قایق سواری در یک دریاچه‌ی مصنوعی را امتحان کنید. این تفریح یکی از تفریحات خانوادگی محبوب در کیش به شمار می‌آید که به شما توصیه می‌کنیم اگر به صورت خانوادگی به کیش سفر کرده‌اید به پارک شهر بروید و این تفریح را تجربه کنید.

استراحت در آلاچیق‌ها

در این پارک تعداد زیادی آلاچیق وجود دارد که اگر به صورت خانوادگی در طول روز به پارک می‌روید، می‌تواند سایه‌بان‌تان باشد و اگر شب‌ها نیز به آن تشریف می‌برید یک فضایی برای دورهمی‌تان باشد. بنابراین در تمامی طول شبانه‌روز برای رفتن به این آلاچیق‌ها می‌توانید روی پارک شهر حساب باز کنید.

 

معرفی هتل مارینا پارک کیش

رستوران‌ها

در سفر به کیش اگر اهل غذاهای محلی هستید باید خدمتتان عرض کنیم با مراجعه به این پارک می‌توانید به رستوران غذاهای محلی تشریف ببرید و غذاهایی که بیشترشان دریایی هستند را سفارش بدهید و نوش جان کنید. غذاهای لذیذی که با مذاق بیشتر ایرانی‌ها جور هستند و طرفداران زیادی دارند. جدای از این غذاها اگر هوس غذاهای دیگر نیز به سرتان زد باید بدانید رستوران‌های این پارک آنها را برای شما سرو می‌کنند.

ساعات مراجعه به پارک شهر کیش

در سفرتان به کیش در تمامی ساعات شبانه‌روز می‌توانید به این پارک مراجعه کنید و خوش بگذرانید. باید بدانید برای ورود به این پارک نیازی نیست هزینه‌ای پرداخت کنید و مسئولان جزیره برای راحتی شما علاوه بر آلاچیق‌ها و نیمکت‌ها، یک پارکینگ خودرو نیز در نظر تدارک دیده‌اند.

 

معرفی پارک آبی هیجان‌انگیز اوشن کیش

۲۱ تیر ۱۳۹۹

نظرات کاربران