تعطیلات کریسمس در زیباترین تراس‌های دبی

جاذبه‌های گردشگری دبی
تعطیلات کریسمس در زیباترین تراس‌های دبی

تور دبی از مقاصد برجسته دنیا با شهرتی جهانی است که تقریبا کسی نیست آن را نشناسد. با این که دبی همیشه میزبان توریست‌هایی از سراسر دنیا است، اما یکی از بهترین انتخاب‌ها برای تعطیلات کریسمسی است. دمای هوا در این زمان ۲۵ درجه است و برای گشت و گذار و استراحت کردن در شرایط به شدت ایده‌آلی قرار دارد. یکی از جذاب‌ترین کارهایی که باید بکنید لمیدن در زیباترین تراس‌های این شهر و لذت بردن از غذاهای عالی و مناظر افق است. در ادامه ما شما را برای تجربه لحظاتی بی‌نظیر راهنمایی می‌کنیم.

 

Bussola

باسولبا دو موهبت غذاهای عالی و چشم انداز زیبا و نفسگیر را در کنار هم به شما ارائه می‌دهد و آرامش را به جان‌تان می‌ریزد. هرچه تا پیش از این پیتزا خورده‌اید را فراموش کنید و با پیتزایی به شدت خوشمزه و باورنکردنی در اینجا آشنا شوید. فقط تصور کنید از خوردن این پیتزاهای لذیذ با منظره درخشان خلیج فارس چه حس و حالی خواهید داشت. این رستوران به دو طبقه تقسیم شده که طبقه همکف یک رستوران ایتالیایی پیشرفته با تراس خیره کننده به سبک مدیترانه‌ای و طبقه بالا یک پیتزا فروشی اختصاصی است. برای استراحت آخر هفته‌ای این تراس رستوران انتخابی عالی خواهد بود.

 

جدیدترین رستوران‌های دبی در سال 2020

آدرس: Bussola, The Westin Dubai Mina Seyahi Beach Resort & Marina

 

folly by Nick & Scott

همانطور که از اسم این رستوران پیداست موسس آن دو نفر به نام‌های نیک و اسکات هستند که این رستوران را در منطقه سوک مدینه جمیرا افتتاح کردند. این تراس رستوران در ۳ طبقه گسترده شده که طبقه دوم آن جایی است برای لذت بردن از بهترین نوشیدنی‌ها همراه با منظره دل‌انگیز شهر. در طبقه دوم می‌توانید لم بدهید و چیزی سفارش دهید و اگر برای انتخاب مردد هستید و نیاز به راهنمایی دارید می‌توانید روی مشاوره و راهنمایی متصدی حساب باز کنید و اگر تنها هستید به راحتی با دیگر غریبه‌ها به معاشرت بپردازید.

آدرس: Unit 27, Souk Madinat Jumeriah - Dubai - United Arab Emirates

 

Mercury Lounge

این رستوران که همچون جواهری بر فراز هتل Four Seasons Jumeirah می‌درخشد از آن جاهای فوق‌العاده‌ای است که ارزش بازدید و وقت گذاشتن را دارد. این رستوران با الهام از حال و هوای تابستانی و شن و ماسه ریویرا در فرانسه، محیطی آرام و به شدت گیرا ایجاد کرده است. آلاچیق‌ها دنج و مدرن و زیبا هستند و از طرف دیگر کافه آن با سایه‌بانی گرمسیری کاملا حس ریویرا در فرانسه را تداعی می‌کند. نه تنها غذاها عالی و فضا زیباست بلکه جان می‌دهد چند عکس اینستاگرامی زیبا هم بیاندازید.

 

گرانقیمت‌ترین غذاهای رستوران‌های دبی

آدرس: 2 Jumeirah St - JumeirahJumeirah 2 - Dubai - United Arab Emirates

 

Shimmers

شیمرز بی‌شک یکی از زیباترین و جذاب‌ترین رستوران‌های کل دبی است که به شما این حس را تلقین می‌کند که انگار دارید روی عرشه‌ای درست وسط دریا غذا می‌خورید. تم رستوران سفید و صندلی‌ها به شکل مبله و حصیری هستند و همچون صدفی در پس زمینه دریا می‌درخشد. غذاها بسیار لذیذ و خوشمزه هستند اما فیله میگوی یونانی و مرغ سولاکی از محبوب‌ترین گزینه‌های منو محسوب می‌شوند.

آدرس: Madinat Jumeirah, Mina A’ Salam, Pool and beach - Dubai - United Arab Emirates

 

NOEPE

این رستوران یکی دیگر از گزینه‌های محبوب شهر است که حال و هوای جذاب مدیترانه‌ای دارد. فضای میزها باز و همراه با سایبان و نمای خیره کننده‌ای از دریای آبی و درخشان است. در اینجا از انواع غذاها و پیش غذاها مثل سالاد، غذاهایی بر اساس انواع ماهی و فست فودهایی مثل پیتزا در دسترس بوده و سعی شده تا جای ممکن تمامی سلیقه‌ها را در بر بگیرد. اگر برنامه شام ندارید توصیه می‌کنیم برای تماشای یکی از زیباترین غروب‌های عمرتان به صرف چای و شیرینی به این رستوران بروید و دقایق فوق‌العاده‌ای را تجربه کنید.

 

برترین رستوران‌های ارزان در دبی

آدرس: Park Hyatt Dubai Opposite Deira City Centre - Dubai - United Arab Emirates

 

Torno Subito

این رستوران جذاب ایتالیایی در پالم جمیرا است که زیر نظر سرآشپز مشهور و شناخته شده Massimo Bottura اداره می‌شود. این رستوران، چه از داخل و چه از بیرون، با دکور رنگارنگ و عطری خیره کننده در فضای باز که از یک طرف به دریا نما دارد از مهمانان خود پذیرایی می‌کند. در اینجا شما به بهترین غذاهای ایتالیایی مثل پیتزا و پاستا و همچنین دسرهای شگفت‌انگیز ایتالیایی دسترسی خواهید داشت. پیشنهاد می‌کنیم در این مورد سری به مقاله بهترین رستوران‌های ایتالیایی دبی را نیز مطالعه فرمایید.

آدرس: The Palm Jumeirah - Dubai - United Arab Emirates

۱۵ دی ۱۳۹۹

نظرات کاربران