جشن کریسمس در بهترین نقاط دبی

جاذبه‌های گردشگری دبی
جشن کریسمس در بهترین نقاط دبی

قطعا هیچ کلمه‌ای نمی‌تواند شور هیجانی که کریسمس و حال و هوای سال نو به دل کودکان و بزرگسالان سراسر دنیا می‌اندازد را توصیف کند. برخی از مردم کریسمس را بهترین زمان سال می‌دانند در حالی که عده‌ای آن را با جادو گره می‌زنند و داستان‌های عامیانه را روایت می‌کنند. دبی به عنوان مقصدی مدرن و پیشرو همه ساله کریسمس را به باشکوه‌ترین حالت ممکن جشن می‌گیرد. به همین دلیل تصمیم گرفتیم در این مقاله بهترین نقاط تور دبی برای لذت بردن از کریسمس را بررسی کنیم.

 

بازار جشن مدینه جمیرا

این بزرگ‌ترین بازار کریسمسی دبی است که یک زمین مبارزه برفی بسیار هیجان‌انگیز ارائه می‌دهد. شما در این بازار می‌توانید از انواع فعالیت‌های تفریحی همچون بانجی جامپینگ، اجرای گروه‌های موسیقی زنده، بازدید از بابانوئل خنده‌رو و شوخ هر روز بین ساعت ۵ عصر و ساعت ۷ عصر، دکه‌های غذای مخصوص جشن و طراحی خانه‌های شیرینی زنجبیلی و جلسات آموزشی تزیین انواع کوکی‌ها لذت ببرید. این بازار حدودا از ظهر آغاز به کار می‌کند و تا نیمه‌های شب میزبان بازدیدکنندگان است.

 

گرفتن عکس‌های خاطره‌انگیز در دبی

بازار کریسمسی ملکه الیزابت دوم

ملکه الیزابت ۲ به عنوان بخشی از آخر هفته این سرزمین عجایب زمستانی تفریحی لوکس، روی کشتی کروز انتخاب‌های منحصر به فردی از هنرهای دستی، صنایع دستی و هدایای کریسمسی ارائه می‌دهد. در این بازار کریسمسی جذاب می‌توانید بین هدایای جذاب و منحصر به فرد انتخاب‌هایی داشته باشید و سوغاتی‌های زیبایی بخرید و همچنین برخی از غذاهای لذیذ و فینگر فودهای جذاب را امتحان کنید. به عنوان بازاری کریسمسی که روی عرشه کشتی برگزار می‌شود باید از قبل به شما هشدار برخی قیمت‌های بالا را بدهیم. شما می‌توانید از صبح تا ۲ ظهر در این بازار گردش کنید. گفتنی‌ست ورودی بازار رایگان است.

بلیط‌های محبوب جینگل بلز (Jingle Bell) در دبی اپرا

از یک اجرای زنده شگفت‌انگیز توسط گروه موسیقی کنسرت ارکستر لندن و گروه کر Capital Voices  در اپرای دبی لذت ببرید و بخشی از این کنسرت فوق‌العاده و آهنگ‌های کلاسیک بی‌نظیرش باشید. شما می‌توانید با رفتن به این جشن در کنار لذت بردن از اجرای هنرمندان حرفه‌ای در مجلس رقص شرکت کنید و غرق در غذاها و فینگر فودهای رنگی، وسوسه‌انگیز و بسیار لذیذ شوید. این کنسرت در سانس‌های مختلفی اجرا می‌شود که باید برنامه دقیق آن‌ها را بررسی کنید.

 

زیباترین هتل‌‌های ساحلی دبی در سال ۲۰۲۰

بازار کریسمس کاخ هابتور

هتل Habtoor palace در سال‌های گذشته همیشه میزبان یک بازار کریسمسی بوده که طیف گسترده‌ای از جشن‌ها از جمله اجرای آهنگ‌های شاد در باغ‌های ورسای هتل، انواع سواری‌ها برای بچه‌ها و بسیاری از غذاهای سنتی آلمانی کریسمسی را شامل می‌شود. این بازار هر روز از ساعت ۳ بعدازظهر تا نیمه شب با حضور هیجان‌انگیز از سانتا از ساعت ۷ بعدازظهر تا ۱۱ شب جایی که الف‌ها به او می‌پیوندند ادامه می‌یابد. همچنین یک منطقه برفی برای بازی در کنار ایستگاه تهیه شیرینی زنجبیلی برای کودکان در نظر گرفته شده است. اطمینان حاصل کنید که شب کریسمس خودتان را به این بازار می‌رسانید.

چراغ‌های درخت کریسمس در دهکده ایرلند

اگر نوشیدنی‌های گرم و گوشت چرخ کرده خانگی از علایق شما هستند ، پس نباید چراغ سالانه درخت کریسمس روستای ایرلند را از دست دهید. این رویداد در تاریخ ۳ دسامبر با روشن شدن چراغ‌ها بین ۷ عصر و ۱۰ شب برگزار می‌شود که نباید از دست بدهید. اگر از این دهکده خوش‌تان آمد ۱۲ روز تا شمارش معکوس کریسمس را در دهکده ایرلندی بمانید که هر روز این ایام را با غذاهای خوشمزه فوق‌العاده شما را غافل‌گیر می‌کند.

 

۷ غذای عربی فوق‌العاده در دبی

برج خلیفه

اگر تا حالا آتش بازی برج خلیفه برای سال نو را از دست داده‌اید سعی کنید بلاخره با تور دبی خودتان را برای جشن سال نو به این شهر مدرن برسانید. همه ساله برج خلیفه با آنش بازی و اجرای برنامه‌ای چشمگیر تمام نگاه‌ها از سراسر دنیا را به خود معطوف می‌کند. شما می‌توانید به جای تماشای آن از پشت شیشه تلویزیون یکی از حاضرین آن جمع باشید.

MOE Ski Dubai

اگر دوست دارید در معرض سرمای کریسمسی قرار بگیرید پس سعی کنید از اسکی دبی در Mall of the Emirates دیدن کنید. این فرصتی بی‌نظیر برای شما و خانواده و دوستانتان است که می‌توانند به اسکی و اسنوبورد بپردازند و یا حتی در پارک برف بازی کنند یا از پنگوئن‌ها دیدن کنند. اگر سردتان شد و خسته شدید می‌توانید برای گرم شدن به کافه سنت موریتز در وسط دامنه بروید و از شکلات داغ سوئیسی معروف آن سفارش دهید و از گرمای مطبوع و طعم فراموش نشدنی‌اش غرق در آرامش شوید.

 

معرفی ۸ اسپای برتر لاکچری در دبی

۱۱ دی ۱۳۹۹

نظرات کاربران