بهترین نقاط دبی برای خوردن برانچ

جاذبه‌های گردشگری دبی
بهترین نقاط دبی برای خوردن برانچ

دبی از بی‌نظیرترین شهرهای دنیا و بزرگ‌ترین شهر امارات متحده عربی با بلندترین ساختمان‌های دنیا و لوکس‌ترین رستوران‌ها است. در بین تمام رستوران‌های لوکس، کافه‌های مفهومی و وفور غذاهای خوشمزه‌ای که این شهر یافت می‌شود وقتی صحبت از برانچ یا همان صبحانه دوم یا صبحانه نیم‌روزی به میان می‌آید نمی‌توان از آن چشن‌پوشی کرد. اگر عازم تور دبی هستید و به خوردن صبحانه اهمیت می‌دهید پیشنهاد می‌کنیم خوردن آن را در یکی از بهترین نقاط این شهر ساحلی زیبا تجربه کنید.

 

Bubbalicious Brunch

اگر بخواهیم در یک کلمه اینجا را توصیف کنیم بی‌شک "نفسگیر" انتخاب مناسبی خواهد بود. آنچه که این رستوران وابسطه به هتل را برجسته می‌کند ارائه هر غذایی‌ست که فکرش را می‌کنید. مخصوصا این که ترکیبی از غذاهای سه رستوران هتل را ارائه می‌دهد. بلو اُرنج مسئول بخش بوفه و نمایش آشپزی، سرو مزه‌های عربی، پاستا تا وافل‌های بلژیکی است. Spice Emporium چهره آسیایی این اتحاد سه‌گانه را بر عهده دارد به ارائه گزینه‌هایی همچون نودل‌ها، سوشی‌ها و ساشیمی می‌پردازد. هانترز روم یک خانه کباب سنتی است که انواع گزینه‌های دلخواه را در محیطی معاصر ارائه می‌دهد. برای کسانی که دوست دارند حین خوردن برانچ سرگرم شوند اینجا انواعی از برنامه‌ها شامل آکروبات‌های چینی، موسیقی زنده، اتاق پلی‌استیشن و کیدز کرنر و همچنین یک باغ وحش حیوانات خانگی وجود دارد. البته وقتی حرف از هزینه شود Bubbalicious Brunch گزینه‌ای گران‌قیمت است.

 

شکم‌گردی در دبی با کامیونت‌های فروش غذا !

 

Bubbalicious Brunch

 

 

آدرس: The Westin Dubai Mina Seyahi Beach Resort & Marina, Dubai Marina, Dubai, United Arab Emirates

تلفن: +97143994141

 

 

Maya Mexican Kitchen

اگر به دنبال یک صبحانه ساحلی هستید احتمالا مایا جایی باشد که باید به آن بروید. سرآشپز این رستوران ریچارد سندوال غذاهای سنتی مکزیکی را با پیچ و تاب‌های مدرن امروزی تغییر داده و به شکلی نو ارائه می‌دهد. این رستوران که در اقامتگاه و اسپای Le Royal Meridien Beach واقع شده به مهمانان امکان دسترسی به هر دو استخر و ساحل را ارائه می‌دهد. بنابراین در همان حالی که مهمانان از انواع غذاهای درج شده در منو لذت می‌برند می‌توانند انتخاب کنند در ساحل خصوصی باشند و یا در کنار استخر بمانند. شما در مایا می‌توانید از خوردن غذاهای مکزیکی مدرن و فست فودها لذت ببرید.

 

طعم جادویی غذاهای ملل در مشهورترین رستوارن‌های دبی

 

Maya Mexican Kitchen

 

 

آدرس: Le Royal Meridien Beach Resort & Spa, Al Mamsha Street, Dubai, United Arab Emirates

تلفن: +97143165550

 

 

Splendido Bar & Kitchen

این رستوران که به عنوان بخشی از هتل Ritz-Carlton فعالیت می‌کند. سرویس‌دهی اسپلندیدو بارقه‌های ظریف کلاسیکی داشته و با گرایش ایتالیایی غذاهای شگفت‌انگیزی مثل ماهی کبابی، مزه‌های سرد، پاستا، و خیلی از گزینه‌های دیگر را ارائه می‌دهد. معمولا این رستوران را به عنوان محلی عالی برای برگزاری مهمانی‌ها در نظر می‌گیرند.

 

معرفی برترین رستوران‌های غذاهای گیاهی در دبی

 

Splendido Bar

 

 

آدرس: The Ritz-Carlton Dubai, The Walk, Dubai, United Arab Emirates

تلفن: +97143994000

 

 

Toro Toro

اگر می‌خواهید از طعم و مزه شگفت‌انگیز لاتین در دبی لذت ببرید تورو تورو جایی‌ست که باید به آن بروید. ریچارد سندوال آشپز مشهور لاتین، غذاهای رسمی و بومی کشورش را با یکسری از دستورالعمل‌های خانوادگی اول به نیویورک و لاس وگاس برد و بعد سر از دبی درآورد. او از سال ۲۰۱۲ با ارائه برانچ Hola Hola تمجید و توجهات زیادی را به سوی خودش جلب کرد. صبحانه Hola Hola شامل ۴۵ گزینه مختلف از انواع غذاهای سنتی دبی و سبک تا شیرینی‌ها و کیک‌ها را شامل می‌شود. سعی کنید برای غذاهای تهیه شده با گوشت و مرغ هم جایی داشته باشید.

 

 

Toro Toro

 

 

آدرس: Grosvenor House Dubai, Al Emreef Street, Dubai, United Arab Emirates

تلفن: +97143176000

 

 

El Sur

El Sur دقیقا آنچه که از تاپاس‌های سنتی اسپانیایی انتظار می‌رود را ارائه می‌دهد. با استفاده از مواد عالی و سالم این رستوران تاپاس‌هاس سنتی را با هنر درآمیخته و سرو می‌کند. اینجا یکی از بهترین نقاط برای خوردن صبحانه با منظره خیره‌کننده اقیانوس آبی است. شما در این رستوران می‌توانید هر دو نوع غذاهای سنتی اسپانیایی و گزینه‌های مدرن را در دسترس داشته باشید. نه تنها اینجا می‌توانید از انواع نوشیدنی‌های خوب لذت ببرید بلکه مصرف سیگار هم بلامانع است. توجه داشته باشید که برای رفتن به این رستوران حتما باید از قبل رزرو کرده باشید.

 

بهترین رستوران‌ها برای تجربه خوردن یک سوشی خوشمزه در دبی

 

El Sur

 

 

آدرس: The Westin Dubai Mina Seyahi Beach Resort & Marina, Dubai Marina, Dubai, United Arab Emirates

تلفن: +97143997700

 

 

Jumeirah Al Qasr

القصر یکی از بزرگ‌ترین برانچ‌های جمعه را برپامی‌کند. مهمانان می‌توانند تجربه غذاخوری را در سه جو مختلف رستوران‌های The Hide، Arboretum و همچنین Al Hambra تجربه کنند. بنا به خدماتی که در این رستوران ارائه داده می‌شود نام آن را القصر نهاده‌اند. مهمانان می‌توانند از غذاهای متنوعی از جمله غذاهای عربی، چینی، تایلندی، مالزی، ژاپنی، هند، اسپانیایی، آلمانی و انگلیسی استفاده کنند. بنابراین اگر می‌خواهید صبح‌تان را با دنیایی از غذاهای عالی شروع کنید القصر جایی‌ست که حتما باید به آن بروید.

 

 

Jumeirah Al Qasr

 

 

آدرس: Madinat Jumeirah, King Salman bin Abdulaziz Al Saud Street, Umm Suqeim, Jumeirah 6, Dubai, United Arab Emirates

تلفن: +97143668888

۳۱ تیر ۱۳۹۸

نظرات کاربران