کافی‌شاپ‌های برتر دبی برای خوردن بهترین قهوه‌

جاذبه‌های گردشگری دبی
کافی‌شاپ‌های برتر دبی برای خوردن بهترین قهوه‌

چه طرفدار دبل اسپرسو باشید چه بخواهید لاته سفارش دهید، به شما تضمین می‌کنیم در سفر با تور دبی، چندین کافی شاپ مستقل و عالی پیدا می کنید که نوشیدنی‌هایی با طعمی بی‌نظیر به شما ارائه خواهند کرد. بیایید با هم به مرور چند نمونه از این کافه‌های عالی بپردازیم:

The Brass

این کافی شاپ که در Outlet Village واقع شده، حالا دیگر به یک کافی‌شاپ بسیار معروف بدل شده که اشخاص زیادی برای چشیدن قهوه‌های کم‌نظیر آن، به این بخش از دبی می‌روند. تمام نوشیدنی‌های کلاسیک بر پایه قهوه در منوی The Brass وجود دارند و در کنارش می‌توانید نوشیدنی‌های همچون لاته عسل به همراه اسطوخدوس یا قهوه سفید با طعم گلاب را نیز سفارش دهید. حتی از شما برای شیوه‌ی آماده سازی یا حتی ارائه نیز سوال‌هایی می‌شود تا همه چیز بر طبق سلیقه‌تان به روی میز بیاید.

 

۴ کافی‌شاپ جذاب در دبی که از دید گردشگران پنهان مانده‌اند

آدرس: The Outlet Village

 

Wild & The Moon

بخش زیادی از محبوبیت این مکان به خاطر غذاهای خاص کاملا گیاهی و بعضا خامی است که با طعمی عالی ارائه می‌شوند. اما به هیچ وجه نمی‌توان از منوی اختصاصی قهوه‌ی آن نیز به سادگی عبور کرد. البته فلسفه‌ی این کافی‌شاپ در تولید قهوه‌هایش نیز جاری است و باریستاهای Wild & The Moon در درست کردن لاته‌هایی که بدون مواد لبنی انجام می‌شود، تبحری خاص دارند. اگر گیاه‌خوار هستید یا این که می‌خواهید نوشیدنی‌هایی برپایه قهوه و بدون هر گونه مواد لبنی بخورید، حتمای سری به این کافی‌شاپ جذاب بزنید.

آدرس: Street 8, Al Serkal Avenue, Al Quoz

 

Craft Café

با دیوارهای شیشه‌ای بزرگ و دکور چوبی، اولین چیزی که در Craft Cafe شما را به خود جذب می‌کند، این ظاهر مدرن و فضای گرمی است که در کافی‌شاپ جریان دارد. در کنار انتخاب‌هایی که در میان غذاهای خوشمزه Craft Cafe دارید، این منوی قهوه‌های فوق‌العاده آن است که باعث شده این مکان را در لیست خود بگذاریم. اما پیشنهاد ما به شما نوشیدنی‌های سرد برپایه قهوه‌ی این کافی‌شاپ است که طعمی عالی دارند. نوشیدنی‌هایی که گاهی با آب پرتقال و گاهی با کمی طعم وانیل شما را به وجد می‌آورند.

 

معرفی شگفت‌انگیزترین آکواریوم‌های دبی

آدرس: Building 10 Dubai Design District

 

Jones the Grocer

یکی دیگر از کافی‌شاپ‌های بسیار خوب که در منوی آن هم قهوه‌های کلاسیک همچون اسپرسو را می‌بینید و هم نوشیدنی‌هایی ترکیبی که از دانه‌های قهوه‌ی بسیار عالی تهیه دیده ‌شده‌اند. این مکان در "کلاب گلف امارات" قرار داشته و شما در کنار سفارش این قهوه‌ها، در تمامی وعده‌ها از جمله صبحانه نیز می‌توانید غذا سفارش دهید.

آدرس: Emirates Golf Club, Emirates Hills

 

Friends' Avenue

دو دوست با هم یک کافی‌شاپ جذاب و دنج ساخته‌اند که نامش را Friends' Avenue نهادند. این مکان در نزدیکی پارک برکه ای برج های جمیرا قرار گرفته و با رنگ بندی زیبا و مهمان نوازی گرم، خیلی زود به کافی‌شاپ مورد علاقه شما در دبی تبدیل خواهد شد. نکات جذاب زیادی در مورد این کافی‌شاپ وجود دارد که مسلما قبل از هر چیز، طعم خوب انواع نوشیدنی آن که با پایه قهوه درست می‌شوند، قرار می‌گیرد. این را هم در نظر بگیرید که امکان سفارش قهوه با شیر سویا را نیز داشته و منوی غذای آن نیز بسیار عالی و متنوع است.

 

بهترین مکان‌های خرید سوغات در دبی

آدرس: Ground Floor, Fortune Executive Tower, Cluster T, JLT

 

Flow

Flow یک کافی‌شاپ خاص است که در کنار ارائه انواع غذاها ونوشیدنی‌های گیاهی و خالی از گلوتن، اقدام به ارائه غذاهای اشتراکی دور میزهای بزرگش نیز می‌کند. به طور کلی فضای این کافی‌شاپ مدرن و متفاوت از چیزی است که در دیگر جاها می‌بینید. با این وجود وقتی پای قهوه به میان بیاید، نوشیدنی‌های کلاسیک Flow از نظر طعم و مزه زبانزد هستند و اگر بخواهید، نوشیدنی‌های گرم و سرد ترکیبی زیادی نیز در منوی این کافی‌شاپ تهیه دیده شده است.

آدرس: Jumeirah Emirates Towers, Dubai World Trade Centre

 

Tom & Serg

Tom & Serg در جاده‌ی شیخ زائد واقع شده و برای کسانی که اهل قهوه‌های خوش طعم هستند و دوست دارند نوشیدنی‌شان از بهترین دانه‌های قهوه درست شود، این مکان انتخابی عالی محسوب می‌شود. در این مکان نوشیدنی شما با شیر طبیعی و پرچرب درست شده و با شکلی عالی آماده می‌گردد. البته در کنار باریستای کار بلد، یک سرآشپز خوب نیز در Tom & Serg هست تا غذاهای خوشمزه‌ی منو را برای شما آماده کند.

 

رستوران‌های ارزان دبی با غذاهایی خوشمزه

آدرس: 15A Street, Al Quoz

 

Raw Coffee Company

Raw Coffee Company همانطور که از اسمش پیداست، بیشتر حول محور ارائه بهترین قهوه‌ی ممکن از دانه‌هایی عالی می‌چرخد. جایی که قهوه‌ها به صورت دستی آماده و تفت داده می‌‌شوند و برای درست کردن یک فنجان قهوه‌ی عالی آماده می‌گردند. این کافی‌شاپ چندین جایزه‌ی مختلف را نیز طی سال‌های فعالیتش برنده شده که نشان از کیفیت بالای نوشیدنی‌هایش دارد.

آدرس: Warehouse 10, Al Manara, Al Quoz

 

Dubai Coffee Museum

 قهوه از دیرباز در فرهنگ اعراب وجود داشته و این موزه به وجود این نوشیدنی در دوران مختلف دبی می‌پردازد. البته در کنار این که شما چیزهای زیادی درمورد دانه‌های قهوه، چگونگی ورود آن به دبی و تجهیزات مختلفی که طی سال‌ها از آن‌ها استفاده می‌شده، امکان سفارش قهوه‌ی کلاسیک را نیز خواهید داشت که به شکلی جالب و با طعمی متفاوت سرو می‌شوند و تجربه‌ای جالب از سفر به دبی برایتان به یادگار می‌گذارند.

 

بهترین مکان‌ها برای مراسم عروسی در دبی

۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹

نظرات کاربران