زیباترین سواحل‌ دبی با ورودی رایگان

جاذبه‌های گردشگری دبی
زیباترین سواحل‌ دبی با ورودی رایگان

تور دبی یکی از تورهای لوکس دنیا است. این تور طرفداران زیادی بین عاشقان سفرهای لاکچری علاقه دارد. علاوه بر آن از جمله تفریحات اساسی در این سفر تفریحات ساحلی بوده و توریست‌ها می‌توانند در بهترین و مشهورترین سواحل دنیا لحظات خوبی را برای خود رقم بزنند. اما از آنجایی که هزینه‌ها در این سفر کمی بالا است تصمیم گرفته‌ایم تا در این مقاله زیباترین ساحل‌های رایگان دبی را برای شما عزیزان معرفی کنیم. با انتخاب یکی از این سواحل می‌توانید از تفریحات آبی و لذت شنا در آن‌ها بدون پرداخت هزینه ورودی استفاده کنید.

 

ساحل کایت (Kite Beach)

بدون شک اولین گزینه‌ای که به عنوان زیباترین ساحل‌های رایگان دبی می‌توان به آن اشاره کرد ساحل کایت می‌باشد. این ساحل در بخش غربی قرار گرفته و مکانی مناسب برای عاشقان ماجراجویی و تفریحات هیجان انگیز آبی در دبی است. ساحل کایت با داشتن شن‌های نرم سفید رنگ هر کسی را در نگاه اول مجذوب خود می‌کند. یکی از مزیت‌های تفریح در این ساحل خدمات و امکانات رفاهی می‌باشد که در آن فراهم شده است. از جمله این امکانات می‌توان به انواع ورزش‌های آبی، رستوران‌ها و کافه‌های دلنشین و منظره زیبایی که از برج العرب دیده می‌شود اشاره کرد. پیشنهاد می‌کنیم اگر این ساحل را برای تفریح خود انتخاب کردید حتما تا ساعات نزدیک به غروب خورشید در آنجا بمانید و غروب بی‌نظیر را تماشا کنید.

 

معرفی گران‌ترین هتل‌های لوکس دبی

ساحل جمیرا (The Beach by JBR)

از دیگر سواحل زیبای دبی که بدون پرداخت هزینه‌ای بابت ورودی می‌توانید از آن استفاده کنید ساحل جمیرا می‌باشد. در این ساحل هر آنچه که از یک تفریح دریایی و ساحلی انتظار دارید را می‌توانید پیدا کنید. آنچه به جذابیت این مکان می‌افزاید تلفیق شهرسازی مدرن و آسمان خراش‌های بی‌نظیر دبی با آب‌های نیلگون خلیج فارس است. اگر قصد دارید تا روزی را به دور از استرس در کنار ساحل بگذرانید و از طرفی دیگر از تفریحات آبی هیجان انگیز استفاده کنید ساحل جمیرا انتخاب خوبی برای شما خواهد بود. از دیگر مزیت‌های این ساحل نزدیک بودن آن به Skydive Dubai است. بنابراین می‌توانید در ساعاتی که آنجا هستید از نمایش‌های آکروباتیک هوایی لذت ببرید.

ساحل لامر (La Mer Beach)

ساحل لامر از دیگر سواحل رایگان دبی می‌باشد که گردشگران می‌توانند ساعات خوشی را در آن بگذرانند. البته ناگفته نماند که ساحل لامر صرفا یک منطقه برای شنا و تفریحات آبی نبوده بلکه علاقه‌مندان می‌توانند از امکانات دیگری نظیر پارک آبی کودکان، سینما، مرکز خرید و زمین بازی بادی و ... در آن استفاده کنند. از دیگر جنبه‌های هیجان‌انگیز این منطقه که اکثر مسافران را جذب خود می‌کند غذاهای خیابانی لذیذی هستند که می‌توانید در آن تست کنید. فراموش نکنید که فقط ورود به منطقه ساحل لامر رایگان بوده و برای استفاده از امکانات آن باید هزینه جداگانه‌ای پرداخت کنید.

 

غواصی در بهترین مکان‌های دبی

ساحل عمومی جمیرا (Jumeirah Public Beach)

از دیگر ساحل‌های دبی که ورود به آن‌ها رایگان است ساحل عمومی جمیرا می‌باشد. این ساحل از انتخاب‌های اصلی بومیان و ساکنان دبی نیز برای گذراندن تفریحات آخر هفته می‌باشد. شما هم می‌توانید برای تجربه چند ساعت خوش در این ساحل وسایل پیک نیک را برداشته و به آن جا بروید. از پرطرفدارترین تفریحات این ساحل قایقرانی و آبتنی و حمام آفتاب می‌باشد.

ساحل دریفت (Drift Beach Dubai)

اگر دوست دارید تا در ساحلی مدرن و شیک حمام آفتاب بگیرید و از امکانات آن استفاده کنید ساحل دریفت را پیشنهاد می‌دهیم. این ساحل در اصل بخشی از محوطه هتل One&Only Royal Mirage می‌باشد که ورود به ساحل آن رایگان است. اما برای استفاده از تفریحات و امکانات آن باید هزینه جداگانه‌ای پرداخت شود. علاوه بر فضای لوکس و مدرن آنچه این ساحل را از سواحل دیگر متمایز می‌کند چشم‌انداز متفاوت آن است که شامل آسمان خراش‌های بی‌نظیر دبی است.

 

بهترین مکان‌های خرید سوغات در دبی

ساحل الصفوح (Al Sufouh Beach)

اگر به دنبال یکی از سواحل رایگان دبی هستید تا روزی به یادماندنی را در آرامش سواحل خلیج فارس تجربه کنید ساحل الصفوح پیشنهاد ما به شما می‌باشد. این ساحل با وجود رایگان بودن توانسته است از چشم توریست‌ها دور بماند و به مکانی دنج و آرام تبدیل شود. البته شاید یکی از دلایل خلوت بودن آن نبودن رستوران و یا کافه‌ای در آن نزدیکی‌ها باشد. اما با این حال شما می‌توانید خوراکی‌های دلخواه خود را قبل رفتن به آن تهیه کرده و از لحظه به لحظه بودن در ساحل لذت ببرید.

۲۳ مهر ۱۳۹۹

نظرات کاربران