بهترین‌ روفتاپ‌ها و تراس‌های دبی

جاذبه‌های گردشگری دبی
بهترین‌ روفتاپ‌ها و تراس‌های دبی

دبی چندین رستوران، بار و کلاب‌های روفتاپ یا بر روی تراس‌های بزرگ دارد که بعضی‌هایشان از مجلل‌ترین مکان‌های این شهر برای گذراندن یک شب یا روز رویایی در دبی به حساب می‌آیند. ما در نوشته امروز به سراغ بهترین‌ها می‌رویم و جاهای مختلفی را به شما معرفی می‌کنیم تا در تور دبی، این وجه از این شهر زیبا در خط ساحلی خلیج فارس را نیز ببینید.

 

Penthouse Five Palm Jumeirah

در ابتدا به سراغ یکی از لاکچری‌ترین جاهایی که می‌توانید یک شب را در دبی سر کنید، بپردازیم. این مکان همانطور که از نامش پیداست، بر روی سقف هتل ۵ ستاره Five Palm Jumeirah Dubai در جزیره‌ی مصنوعی نخل قرار دارد و جدا از منظره‌ای فوق‌العاده در شب، پذیرایی بسیار خوب با منویی مملو از نوشیدنی‌های گران قیمت، جمعی با کلاس همراه با موسیقی خیلی خوب را نیز برایتان به همراه خواهد داشت. این مکان آنقدر جای زیبایی از نظر طراحی و همچنین منظره‌ی پیش رو است، که مسلما چندین عکس عالی اینستاگرامی را برایتان به همراه خواهد آورد.

 

برترین رستوران‌های محله‌ی دیره دبی

Tomo

یکی دیگر از جاهای گران‌قیمت و متفاوت در دبی، رستوران ژاپنی لوکس و مجلل Tomo است که در طبقه ۱۷ هتل Raffles و در بخش قدیمی‌تر شهر واقع شده است. این مکان تصویری عالی از غروب آفتاب و نمای آسمان‌خراش‌های دبی را برایتان به همراه خواهد داشت و همچنین شما می‌توانید از میان غذاهای کم‌نظیر ژاپنی آن و همچنین نوشیدنی‌های فوق‌العاده‌اش، برای خود چیزی سفارش بدهید. اگر می‌خواهید در بهترین رستوران‌های ژاپنی دبی غذایی متفاوت را نوش جان کنید این مکان را از دست ندهید.

Amazónico

همچون اسم آمازونیکو، این مکان تم جنگلی بسیار جذابی دارد و بر روی تراس روفتاپ در DIFC واقع شده است. این مکان در ساعات مختلف روز باز بوده و شما می‌توانید از منوی رستوران آن، غذاهای مختلفی را برای خود سفارش دهید. این منوها در دسته‌بندی‌های مختلف از جمله نهار، شام، دسر، سوشی و ... قرار می‌گیرد. همچنین از ساعت ۶ بعد از ظهر تا پاسی از شب، برنامه‌ی موسیقی و همچنین سرو انواع نوشیدنی‌های بسیار خوب و جشن و پایکوبی در این محل زیبا نیز برپا خواهد بود.

 

معرفی رستوران‌های مناسب کودکان در دبی

Carine

رستوران Carine بر روی روفتاپ کلاب گلف امارات که از جمله یکی از محله‌های معروف در دبی به حساب می‌آید واقع شده و یک مکان عالی برای آن‌هاست که به جایی آرامش‌‌بخش و در عین مجلل احتیاج دارند. این روزها که دوباره رستوران به راه افتاده و از مهمانانش پذیرایی می‌کند، ۱۶ غذای جدید به منوی Carine اضافه شده که می‌تواند نکته‌ای جذاب برای آ‌ن‌ها باشد، که قبلا به این مکان برای صرف غذا رفته‌اند.

Mercury Lounge

لانژ مرکوری، یکی از لانژهای کلاسیک دبی ست که در بالای هتل ۵ تاره‌ای در جمیرا واقع شده و فضای ایده‌آلی برای یک بعد از ظهر عالی یا حتی شبی خاطره‌انگیز دارد. مخصوصا این که شما می‌توانید از آن‌جا برج خلیفه را ببینید و از منویی که قیمت‌های آن به هیچ وجه به اندازه‌ی دیگر لانژهای لاکچری بالا نیست، برای خود غذا یا نوشیدنی سفارش دهید.

Cé La Vi

تراس این رستوران جذاب در طبقه ۵۴، یکی دیگر از مکان‌های جذاب برای خوردن غذا یا سفارش نوشیدنی است که نمایی عالی و استخری بدون لبه دارد.  این مکان هر روز از صبح تا ۳ عصر باز بوده و شب‌ها نیز با برنامه‌ی موسیقی زنده و ارائه انواع نوشیدنی‌ها از مهمانان خود پذیرایی می‌کند.

 

جدیدترین رستوران‌های دبی در سال ۲۰۲۰

Treehouse

همانطور که از اسم این رستوران جذاب روفتاپ پیداست، در Treehouse یک فضای سبز زیبا در بالای سقف تهیه دیده شده و با توجه به وضعیت بیماری کرونا، جدیدا چادرهایی نیز در آن جا ساخته شده که همگی دارای تهویه هوا و سیستم خنک کننده هستند. این مکان نیز از آن جاهاست که هم برای صرف غذا در ساعات مختلف روز و هم برای صرف نوشیدنی در شب‌ها می‌توانید به آن‌جا مراجعه کرده و نمای زیبایی از برج خلیفه را نیز در نزدیکی خود مشاهده کنید.

یوگا در روفتاپ‌های دبی

در آخر به جز رستوران‌ها و بارهای مختلف، بد نیست بدانید که علاقه‌مندان به یوگا می‌توانند در چنین فضاهایی و در ساعات مختلف روز، این ورزش جذاب را تجربه کنند. دو کلاس Urban Yoga و Talise Fitness برنامه‌های این چنینی را به صورت مستمر برگزار می‌کنند و که اغلب آن‌ها در برج‌های جمیرا برگزار می‌شود. مسلما تجربه‌ی یوگا در چنین فضایی، یک خاطره‌ی فراموش نشدنی برای علاقه‌‌مندان به این ورزش خواهد بود.

 

۱۰ مرکز فوق‌العاده یوگا در دبی

۲۵ آذر ۱۳۹۹ (به‌روز رسانی شده در: 23 تیر 1400)

نظرات کاربران