هتل‌های استخردار در دبی: بخش دوم

جاذبه‌های گردشگری دبی
هتل‌های استخردار در دبی: بخش دوم

زمانی دبی تنها یک دهکده بیابانی بی‌انتها بود، اما امروزه آسمان خراش‌های سربه فلک کشیده و مراکز خریدی در سطح جهانی، این جزیره ساخته شده به دست بشر را به محبوبیتی نامحدود در نزد گردشگران رسانده است. و اما زیبایی و آرامش اقامتگاه‌های متعدد این منطقه، در کنار سایر جاذبه‌های گردشگری آن مثال زدنی است. بیایید در ادامه بخش اول، به گشت و گذار در میان برخی از بهترین هتل‌های استخردار در دبی بپردازیم که سفر با تور دبی را به خاطره ای ماندگار بدل می‌کنند.

 

 Royal

این اقامتگاه لوکس در فاصله ۳۰۰ متری ساحل مارینا واقع شده و یک استخر روباز شیک، مرکز تناسب اندام و محل اقامتی مطبوع همراه با بالکن و چشم اندازی قابل توجه به منظره دریاچه را ارائه می‌دهد. امکانات کاملی از جمله وای فای رایگان، آشپزخانه مجهز، تلویزیون صفحه تخت کابلی، دستگاه پخش DVD، مبلمان، ماشین لباسشویی، حمام اختصاصی و میز نهارخوری از مشخصه‌های هر کدام از ۱۲۴ اتاق این هتل هستند. گفتنی است که معبد Gurunanak Darbar Sikh، در فاصله ۹ کیلومتری از هتل واقع شده است.

 

گرفتن عکس‌های خاطره‌انگیز در دبی

آدرس: Jumeirah Beach Residence, Murjan 4 Building, Jumeirah Beach Residence, Dubai, United Arab Emirates

 

City Premiere Marina

این هتل آپارتمان که ۱۴۲ اتاق لوکس را در خود جای داده، استخر شنای زیبا، وای فای رایگان، تهویه مطبوع و بالکن‌هایی در اتاق‌ها را ارائه می‌دهد که به مناظر دیدنی اطراف دید دارند. بعلاوه مرکز تناسب اندام، پارکینگ رایگان و دسترسی عالی به ایستگاه متروی دبی و فرودگاه بین‌المللی در اینجا به استقبال مهمانان می‌آیند.

آدرس: Dubai Marina, Near Marina Metro Station, Dubai Marina, Dubai, United Arab Emirates

 

La Verda

La Verda با ۱۴۷ ویلا و سوئیت و امکانات عالی خوردن و آشامیدن، یکی از بهترین تفرجگاه‌ها در دبی به شمار می‌آید. استخر روباز این ملک که چشم اندازی پانوراما به فضای زیبای اطراف و مارینا دبی دارد چشمان زیبایی خواه مسافران را اغنا می کند و کافه این استخر نیز، به خوبی هوس خوراکی خوردن مسافران را برآورده می‌سازد. اینجا دارای وای فای رایگان، پارکینگ اختصاصی رایگان، پله برقی در لابی و رستوران‌های عالی است.

سوئیت‌ها و اتاقهای مدرن این هتل، شامل تلویزیون‌های LED صفحه تخت ۴۲ اینچ و پنجره‌های بزرگ هستند. همه‌ی سوئیت‌ها دارای بالکن با صندلی راحتی برای لذت بردن از مناظر اطراف بوده و از آشپزخانه‌ای مجهز و حمام‌های اختصاصی برخوردارند. این هتل، فقط ۱۰ دقیقه رانندگی تا مرکز خرید امارات فاصله دارد و در فاصله ‍۱۰ دقیقه پیاده روی از ساحل جمیرا واقع شده است. در کل باید بگوییم که این اقامتگاه، یک انتخاب عالی برای علاقمندان به ساحل، معماری و استراحت و خوشگذرانی است.

 

بهترین هتل‌های ۵ ستاره داون تاون دبی

آدرس: Dubai Marina, Dubai Marina, Dubai, United Arab Emirates

 

The Ritz-Carlton

این هتل؛ در ساحل اختصاصی و در امتداد بلوار معروف The walk در JBR واقع شده و امکانات و فضایی درجه یک و شش استخر روباز برای بزرگسالان و کودکان را در خود جای داده است. هر یک از ۲۹۴ اتاق و سوئیت زیبای این اقامتگاه، به زیبایی آراسته شده‌اند و همگی بالکن اختصاصی مشرف به باغ و استخر دارند و همچنین نمایی عالی از دریا ارائه می‌دهند. مرکز اسپای این هتل نیز، انواع مختلف روش‌های درمانی را عرضه می‌کند و با یک ورزشگاه پیشرفته و استخر شنا همراه است.

جالب است بدانید که این اقامتگاه، برنامه‌های تفریحی روزانه‌ای نظیر کارگاه‌های صنایع دستی، قصه گویی و حتی آشپزی را برای کودکان ترتیب می‌دهد. گفتنی است که میهمانان می‌توانند انواع غذاها با طعم‌های آسیایی، عربی و مدیترانه‌ای را در رستوران‌های این هتل از جمله رستوران ساحلی جدید Palm Grill مشرف به خلیج تجربه کنند.

آدرس: The Walk, Jumeirah Beach Residences, Jumeirah Beach Residence, Dubai, United Arab Emirates 

 

Jumeirah Living Marina Gate

این هتل شگفت انگیز نیز در ساحل مارینا دبی واقع شده و توسط رستوران‌ها ، مراکز خرید و انواع تفریحات احاطه شده است. اینجا در فاصله‌ای کمتر از یک کیلومتر از The Walk در JBR و ۸ کیلومتر از مرکز خرید امارات دبی و برج العرب جمیرا واقع شده و بعلاوه دسترسی عالی به پارک آبی وایلد وادی دبی دارد. این هتل، دارای یک استخر بزرگ ۲۳ متری با دمای کنترل شده و چشم اندازی به مارینا دبی است و همچنین استخری برای کودکان و مکان‌هایی تفریحی برای آنها نیز درنظر گرفته است.

 

جاذبه های کمتر دیده شده در دبی

۱۰۴ اتاق و سوئیت مسکونی، دارای پنجره‌های سقف به کف بزرگ و نمایی عالی از مناظر آبی اطراف هستند. سوئیت‌ها شامل یک بالکن، یک اتاق خواب با حمام اختصاصی، یک اتاق نشیمن جداگانه و یک آشپزخانه اپن کاملا مجهز هستند. این ملک همچنین دارای یک مرکز تناسب اندام، همراه با اتاق‌های بخار و سونا به مساحت ۳۷۰۰ فوت مربع است. جالب است بدانید که پرسنل میز رزرواسیون ۲۴ ساعته، اطلاعات گردشگری ارزشمندی به مهمانان ارائه می‌دهند. گفتنی است اتودروم دبی، تنها ۱۱ کیلومتر با هتل فاصله دارد و نزدیکترین فرودگاه، فرودگاه بین‌المللی آل مکتوم است که در فاصله ۲۱ کیلومتری از هتل واقع شده است. در نهایت باید گفت که این ملک تا ایستگاه‌های مختلف حمل و نقل عمومی از جمله مترو دبی، تراموا و تاکسی‌های آبی فقط یک کیلومتر فاصله دارد.

آدرس: Al Khayay Street, Dubai Marina, Dubai, United Arab Emirates

 

Grosvenor House

این هتل ۵ ستاره لوکس که از چشم اندازی پانوراما به فضای اطراف و استخر روباز برخوردار است، با مرکز خرید امارات ۱۰ دقیقه رانندگی فاصله دارد. مهمانان دسترسی کاملی به ساحل، استخر و امکانات تفریحی، اسپا و ماساژ و وای فای رایگان دارند. اکثر ۷۵۰ اتاق و سوئیت مدرن اینجا شامل بالکن، حمام اختصاصی مرمر، تلویزیون‌های صفحه تخت ۴۲ اینچ و پنجره‌هایی از کف تا سقف هستند.

از گزینه‌های غذاخوری این هتل می‌توان به بوفه غذاهای دریایی Sloane’s و بار و رستوران سرگرم کننده Buddha اشاره کرد که غذاهای خاورمیانه و آسیایی را سرو می‌کند. جالب است بدانید که این هتل، سرویس حمل و نقل رایگان را به مهمانان ارائه می‌دهد. گفتنی است که از اینجا با تاکسی می‌توان ظرف ۲۰ دقیقه، به فرودگاه بین‌المللی دبی رسید.

 

لوکس‌ترین مراکز خرید دبی

آدرس: Al Emreef Street, Dubai Marina, Dubai, United Arab Emirates

 

Millennium Place Dubai Marina

این هتل ۴ ستاره با ۴۵۳ اتاق که به تازگی در مارس ۲۰۱۹ افتتاح شده، دارای امکانات اقامتی کامل همراه با رستوران، پارکینگ اختصاصی رایگان، استخر روباز و مرکز تناسب اندام، رزرواسیون ۲۴ ساعته، سرویس اتاق و صرافی است. تمام اتاق‌ها از وای فای رایگان، تهویه مطبوع، حمام اختصاصی و اتاق نشیمن برخوردارند. گفتنی است که معبد Gurunanak Darbar Sikh در فاصله ۷ کیلومتری از هتل واقع شده و نزدیکترین فرودگاه نیز، فرودگاه بین‌المللی آل مکتوم است که ۳۳ کیلومتر با هتل فاصله دارد.

آدرس: Al Marsa Street, Dubai Marina, Dubai, United Arab Emirates

 

Oaks Liwa Heights

این هتل آپارتمان در نزدیکی باشگاه گلف امارات، از استخری سرپوشیده، سالن بدنسازی مجهز، زمین اسکواش، وای فای رایگان در سراسر ملک و ۱۶۸ اتاق برخوردار است. بعلاوه میهمانان می‌توانند در رستوران Lebanos، از صرف غذاهای محلی و بین‌المللی نهایت لذت را ببرند. البته سرویس اتاق نیز، برای میهمانانی که ترجیح می‌دهند در کمال آرامش و راحتی در آپارتمان خود غذا بخورند نیز فراهم است. این هتل، دسترسی عالی به بسیاری از مراکز خرید و تفریحی دارد و همچنین پارکینگ اختصاصی رایگان را برای مهمانانی که با خودروی شخصی سفر می‌کنند ارائه می‌دهد.

 

بهترین زمان برای سفر گردشگران به دبی

آدرس: Cluster W, Al Sarayat Street, Jumeirah Lakes Towers, Jumeirah Lakes Towers, Dubai, United Arab Emirates 

۰۸ بهمن ۱۳۹۹

نظرات کاربران