هتل‌های استخردار در دبی: بخش سوم

جاذبه‌های گردشگری دبی
هتل‌های استخردار در دبی: بخش سوم

سفر با تور دبی، جاذبه‌های فراوانی را پیش روی گردشگران سراسر دنیا قرار می‌دهد. اما این گشت و گذار در عین حال می‌تواند بسیار خسته کننده نیز باشد. اینجاست که اتاق‌های راحت و جادار و سوئیت‌های زیبای رو به دریا، واحه ای آرام و به یادماندنی را در سفر با تور دبی به گردشگران هدیه می‌دهند. در انتهای گردش در میان بهترین هتل‌های استخردار در دبی، با هم سری به گزینه‌های پرطرفدار و محبوب دیگر خواهیم زد.

 

Marina View Deluxe Hotel

این آپارتمان لوکس با ۲۲۴ اتاق، دارای نمایی از جاده مارینا و شیخ زاید است. این هتل یک استخر شنا به سبک تالاب و امکانات اسپا و سونای قابل توجهی را ارائه می‌دهد. بعد از یک روز شلوغ، میهمانان می‌توانند با فراغ بال روی صندلی آفتابگیر کنار استخر لم بدهند و یا در سالن بدن سازی مدرن ورزش کنند. اتاق‌های این هتل آپارتمان، از رنگ‌های ملایم و آرامش بخشی برخوردارند و دارای تلویزیون صفحه تخت، آشپزخانه کاملا مجهز و حمام مدرن هستند.

رستوران Mosaic نیز در این اقامتگاه با فضایی سرشار از رنگ‌های طبیعی و نور ملایم محیطی مرسوم، برای صرف یک وعده از بهترین غذاهای عربی، روسی و همچنین غذاهای بین‌المللی و غذاهای دریایی ایده‌آل است. مهمانان می‌توانند غذایشان را در این فضای گرم و دلچسب و یا در تراس فضای باز میل کنند. این هتل، رزرواسیون ۲۴ ساعته و پارکینگ رایگان را در اختیار مهمانانش قرار می‌دهد.

 

بهترین هتل‌های ۵ ستاره منطقه بور دبی

آدرس: Dubai Marina, Dubai Marina, Dubai, United Arab Emirates

 

Address Dubai Marina

این هتل زیبا در نزدیکی ساحل، دارای استخری بزرگ و چهار سطحی و روباز با چشم اندازی به مناظر بی‌بدیل اطراف است و همچنین از استخری برای کودکان برخوردار است. سالن "chill out" که در اطراف این استخر بی‌نهایت واقع شده، امکانات غذاخوری سلف سرویس را با الهام از غذاهای مدیترانه‌ای تا شرق دور ارائه می‌دهد. میهمانان می‌توانند از ترکیبی متنوع از غذاهای آسیایی، عربی و اروپایی در رستوران Mazina با چشم اندازی از مارینا دبی لذت ببرند.

همه ۲۰۰ اتاق این هتل با رنگ‌های طبیعی و گرم و مبلمان چوبی تزئین شده‌اند و از وای فای رایگان، امکانات قهوه و چای، مینی بار و سرویس اتاق ۲۴ ساعته برخوردارند. مرکز اسپا، درمان‌های مختلف بدن و صورت را همراه با روغن‌های ارگانیک باکیفیت ارائه می‌دهد و مرکز تناسب اندام از مربیان شخصی حرفه ای بهره‌مند است.

برای کودکان اتاق بازی و برای مهمانان جوان، باشگاه Qix Kids طیف گسترده‌ای از فعالیت‌های سرگرمی و آموزشی مانند پلی استیشن، دیوارهای کوهنوردی، بازی‌ها و کارگاه‌های صنایع دستی در این اقامتگاه ارائه می‌شود. همچنین برنامه‌هایی روزانه برای نمایش فیلم، قصه گویی، رقص و موسیقی نیز در این هتل ترتیب داده می‌شود. گفتنی است که این هتل زیبا، به شهر اینترنتی دبی و منطقه آزاد جبل علی بسیار نزدیک است و با سواحل خلیج تنها ۵ دقیقه پیاده روی فاصله دارد.

 

بهترین هتل‌های منطقه آل برشا دبی

آدرس: Al Marsa Street, 66, Dubai Marina, PO Box 32923, Dubai Marina, Dubai, United Arab Emirates

 

Delta Hotels by Marriott Jumeirah Beach

این هتل مدرن دارای سالن ورزشی، استخر روباز و وای فای رایگان در اتاق‌ها است. تمام ۳۶۰ اتاق و سوئیت هتل، از پنجره‌های بزرگ سقف به کف برخوردارند و دیدی کامل به مناظر زیبای اطراف دارند و به رسم تمام هتل‌های لوکس این منطقه، از امکاناتی کامل و مدروز بهره‌مند هستند. رستوران Fogueira، مجموعه‌ای کامل از ۱۵ نوع غذای گوشتی لذیذ را سرو می‌کند و دارای فضایی زیبا و خیره کننده با چشم اندازی عالی به محیط بیرون است. این هتل، تنها ۱۰ دقیقه رانندگی با مرکز خرید امارات فاصله دارد و فرودگاه بین‌المللی دبی نیز در فاصله ۳۰ دقیقه رانندگی از هتل واقع شده است.

آدرس: Jumeirah Beach Residence, Bahar 7, P.O. Box 118555,, Jumeirah Beach Residence, 118555 Dubai, United Arab Emirates

 

 Rixos Premium Dubai JBR

این هتل زیبا، ترکیبی بی‌نظیر از یک زندگی شبانه پر جنب و جوش و استخر آرام و محیط ساحلی را ارائه می‌دهد. مهمانان ضمن استفاده از امکانات استخر و فعالیت‌های ورزش آبی ساحل، می‌توانند از میان وعده‌ها و نوشیدنی‌های بار ساحلی یا غذاهای یونانی در رستوران Ammos لذت ببرند. همچنین باید گفت رستوران‌های ایتالیایی این هتل، منویی مفصل از غذاهای لذیذ و باکیفیت را سرو می‌کنند.

 

هتل‌های ۵ ستاره در منطقه دیره، دبی

تمام ۴۱۴ اتاق و سوئیت این اقامتگاه بسیار جادار هستند و از پنجره‌هایی از کف تا سقف، منظره‌ای رو به دریا و بزرگ‌ترین چرخ و فلک دنیا و آسمان خراش‌های دیدنی دبی برخوردارند. میهمانانی که به دنبال جوان سازی هستند، از مرکز اسپا و همام عثمانی و ۹ اتاق درمان بهره‌مند خواهند شد. مرکز تناسب اندام نیز مجهز به امکانات کامل و مدرن است و البته چشم اندازی خیره‌کننده به مناظر اطراف دارد.

یک آرایشگاه و همچنین بوتیک‌های سطح بالا  در این هتل به استقبال مهمانان می‌آیند. گفتنی است که این اقامتگاه، در نزدیکی جاذبه‌های اصلی شهر نظیر دبی مارینا مال، مرکز خرید امارات، جاده شیخ زاید و جبل علی واقع شده است. در نهایت باید گفت که این اقامتگاه، شاتل رایگان را برای رفتن به مرکز خرید امارات در اختیار مهمانانش قرار می‌دهد.

آدرس: The Walk - Jumeirah Beach Residence, Jumeirah Beach Residence, Dubai, United Arab Emirates

 

JA Oasis Beach Tower

چند قدم دورتر از ساحل جمیرا می‌توانید این هتل زیبا با ۱۷۵ اتاق را بیابید که با مراکز خرید مشهور، رستوران‌ها و امکانات تفریحی فراوان احاطه شده است. برج ساحلی JA Oasis، در یک مکان ایده‌آل با چشم اندازی پانوراما از خلیج قرار دارد و دارای دو استخر روباز همراه با سرسره و ۱۸۰ آپارتمان مجلل بزرگ است. این هتل، به زمین‌های گلف و پارک‌های آبی بسیار نزدیک است. مهمانان می‌توانند از غذاهای لذیذ رستوران مدرن خاورمیانه Phenicia لذت ببرند و همچنین صبحانه بین‌المللی بی‌نظیری را در کافه صرف کنند.

سالن ورزشی کاملا مجهز و سونا و اتاق بخار نیز از گزینه‌های پرطرفدار این اقامتگاه لوکس هستند. از جاذبه‌های گردشگری نزدیک به هتل می‌توان به باشگاه گلف امارات، مرکز خرید ابن بطوطه، اسکی دبی و پارک‌های تفریحی و فضای سبز اطراف اشاره کرد.

آدرس: Jumeirah Beach Residence, The Walk JBR, Jumeirah Beach Residence, Dubai, United Arab Emirates

 

Nuran Marina

و در انتهای این سفر زیبا و مجازی سری خواهیم زد به هتل Nuran که در قلب مارینا دبی واقع شده و دارای آسانسورهای دسترسی آسان و مستقیم به بلوار The walk مارینا است. این اقامتگاه، تنها ۳۰۰ متر با ساحل JBR فاصله دارد. استخر روباز هتل شامل جکوزی و اتاق بخار و فضایی برای استراحت است و مرکز تناسب اندام نیز، منظره‌ای پانوراما از مارینا دبی ارائه می‌دهد. ۹۰ اتاق این هتل، دارای بالکن اختصاصی و البته دیدی عالی به فضای اطراف هستند و امکانات رفاهی کامل و جالب توجهی را در خود جای داده‌اند.

 

هتل لوکس مینا السلام جمیرا دبی

آدرس: Dubai Marina, Dubai Marina, 121600 Dubai, United Arab Emirates 

۱۸ بهمن ۱۳۹۹

نظرات کاربران