هتل‌های استخردار در دبی: بخش اول

جاذبه‌های گردشگری دبی
هتل‌های استخردار در دبی: بخش اول

دبی، سرشار از اقامتگاه‌های مدرن و رنگارنگ بوده و انتخاب از میان این‌همه امکانات، کاری دشوار است. اغلب این اقامتگاه‌ها چشم اندازی پانوراما و بی‌بدیل به مناظر اطراف از جمله خلیج و سواحل داشته و البته تصاویری از آسمان خراش‌های باشکوه اطراف را در خاطرشان ثبت می‌کنند. مقاله لوکس‌ترین هتل‌های دبی در ساحل جمیرا، اطلاعات جالبی را در این رابطه در اختیارتان قرار می‌دهد. امکانات در هتل‌ها بسیار متنوع است، اما اگر از جمله طرفداران ورزش‌ها و تفریحات آبی هستید پیشنهاد می‌کنیم در سفر با تور دبی با بهترین هتل‌های استخردار لوکس در دبی آشنا شوید.

 

Marina

این مجموعه از هتل آپارتمان‌های بزرگ که در مقابل مارینا دبی واقع شده‌اند، از استخرهای روباز متعدد برای شنا، سونا و یک اتاق بخار، زمین اسکواش و سالن ورزشی کاملا مجهز برخوردارند. استخر روباز نیز دارای استخر مجزا برای کودکان در طول روز بوده و همچنین نوشیدنی های تازه سرو می‌کند. سوئیت‌های مدرن و روشن هتل مارینا، با دکوراسیونی نفیس و رنگ‌هایی گرم آراسته شده‌اند. یک تلویزیون صفحه تخت ۴۶ اینچ با DVD player، آشپزخانه‌ای کاملا مجهز و یک حمام مدرن در هر آپارتمان در اختیار مهمانان قرار داده شده است. همچنین اکثر واحدها، بالکن داشته و چشم‌انداز شگفت انگیزی از دریا ارائه می‌دهند.

 

هتل‌های ۵ ستاره در جزیره نخل جمیرا

از آنجا که این اقامتگاه در فاصله ۵ دقیقه پیاده روی از مرکز خرید دبی مارینا واقع شده، گزینه‌های متعددی را برای خرید وصرف غذا در نزدیکی هتل خواهید یافت. بعلاوه ایستگاه مترو دبی مارینا در همین نزدیکی قرار دارد و زمین گلف Dubai Creek نیز در فاصله ۱۵ دقیقه رانندگی با هتل واقع شده است. در نهایت باید گفت که مهمانان می‌توانند ظرف ۱۰ دقیقه با خودرو، خود را به پارک صفا و ساحل جمیرا برسانند.

آدرس: Marina Walk, Dubai Marina, Dubai, United Arab Emirates

 

 Barceló

این هتل باشکوه که در فاصله ۱.۴ کیلومتری از JBR واقع شده، دارای ۲۵۲ اتاق بوده و امکانات اقامتی قابل توجهی از جمله وای فای رایگان، باغ و فضای سبز، مرکز تناسب اندام، امکانات خشکشویی و استخر روباز را ارائه می‌دهد. همه واحدها به تلویزیون صفحه تخت، مبلمان مجلل و آشپزخانه کامل مجهزند. گفتنی است که مرکز خرید مارینا دبی،۴.۱ کیلومتر و برج العرب ۸ کیلومتر با هتل فاصله دارند. نزدیکترین فرودگاه نیز، فرودگاه بین‌المللی دبی است که در فاصله ۳۳ کیلومتری از ملک قرار دارد.

آدرس: Al Sufouh Road, Dubai Marina, Dubai Marina, Dubai, United Arab Emirates

 

Dusit Princess

این هتل لوکس ۱۴۶ اتاقه، با استخر روباز، وای فای رایگان و پارکینگ اختصاصی رایگان به استقبال گردشگران مشتاق می‌آید. آشپزخانه مجهز به ماشین ظرفشویی و مایکرویو بوده و هر واحد دارای حمام اختصاصی، تلویزیون صفحه تخت کابلی و مبلمانی راحت است. صبحانه بوفه روزانه و همچنین یک تراس که چشم انداز زیبایی را از طبیعت اطراف ارائه می‌دهد، از دیگر ویژگی‌های منخصر به فرد این اقامتگاه به شمار می‌آیند. گفتنی است که ساحل مارینا در فاصله ۶۰۰ متری از اقامتگاه واقع شده، در حالی که بلوار The Walk حدود ۲ کیلومتر با هتل فاصله دارد.

 

بهترین هتل‌های ۵ ستاره داون تاون دبی

آدرس:  Al Emreef Street, Dubai Marina, Dubai, United Arab Emirates

 

Radisson Blu

این ملک زیبا و خاطره انگیز که دارای ۱۵۵ اتاق است، تنها ۱۵ دقیقه پیاده روی تا ساحل جمیرا فاصله دارد. آپارتمان‌هایی با بالکن و چشم انداز پانوراما از دبی مارینا در این اقامتگاه خیره کننده در انتظار مهمانان هستند. تمام آپارتمان‌های شیک، از دکوراسیون ایتالیایی بهره جسته‌اند و نیز دارای آشپزخانه کاملا مجهز و خدمات خشکشویی اختصاصی هستند. مرکز سلامتی در این هتل، شامل سونا، اتاق بخار و اتاق تناسب اندام است. بدون شک اینجا یکی از برترین هتل‌های لاکچری دبی است که می‌توانید برای اقامت انتخاب کنید.

مهمانان می‌توانند صبحانه را در رستوران لبنانی Zaroob  نوش جان کنند. از جاذبه‌های گردشگری اطراف هتل، می‌توان به انواع رستوران‌ها و مرکز خرید دبی مارینا اشاره کرد. این هتل به ایستگاه متروی مارینا بسیار نزدیک است و این امر، رفت و آمد مهمانان هتل را به قسمت‌های مختلف شهر آسان می‌کند. اما از مهمترین امکانات این اقامتگاه، می‌توان به استخر شنای بزرگ و زیبایش اشاره کرد که طرفداران بسیاری دارد.

 

معرفی گران‌ترین هتل‌های لوکس دبی

آدرس: Dubai Marina, Dubai Marina, Dubai, United Arab Emirates

 

Le Royal Meridien

این ریزورت ساحلی ۵ ستاره که مشرف به خلیج بوده و فاصله اندکی با بلوار The walk دارد، دارای ۱۴ رستوران و بار بین‌المللی و ۵۰۸ اتاق است. سونا، اسپا و ۵ استخر حمام با مضمون رومی را نیز در اینجا می‌توانید بیابید. مهمانان می‌توانند در این استخرها شنا کنند یا به سایر ورزش‌ها و تفریحات آبی در دبی بپردازند. باید گفت که مرکز اسپا درمان‌های مختلفی از جمله رفلکسولوژی، درمان‌های صورت و رایحه درمانی را ارائه می‌دهد.

وای فای رایگان در سراسر ملک در دسترس است و هر اتاق نیز از تهویه مطبوع، بالکن و مینی بار برخوردار است. بعلاوه مهمانان می‌توانند از صرف غذاهای مدرن مکزیکی در رستوران مایا لذت ببرند. گفتنی است که این رستوران، بارها جوایزی را به دلیل غذاهای لذیذ و خدمات استاندارد و با ارزشش کسب کرده است. همچنین باید گفت که سرویس اتاق، به صورت ۲۴ ساعته در این هتل ارائه می‌شود. در نهایت کلوپ گلف Emirates با کلاس جهانی در فاصله ۳ کیلومتری از هتل واقع شده و نیز مرکز خرید امارات تنها ۱۰ دقیقه پیاده روی با هتل فاصله دارد.

 

اقامت در هتل پالم وان اند انلی دبی

آدرس: Al Mamsha Street, Jumeirah Beach Residence, Dubai, United Arab Emirates

 

Bay Central Tower

این آپارتمان مدرن و بزرگ که در قلب مارینا دبی مشهور واقع شده است، فقط ۳ دقیقه پیاده روی تا ساحل ماسه سفید جمیرا فاصله دارد. اینجا برای طرفداران ورزش‌های آبی و قایق سواری و تفریح ایده‌آل است. در این مکان می‌توان به چندین استخر، جکوزی و سالن بدنسازی و همچنین دربان مهربان دسترسی داشت که آماده پاسخگویی به سوالات و رفع ابهام مسافران است. مهمانان می‌توانند از باکن واحدهای آپارتمان، به مناظر دیدنی از مارینا دبی و قایق‌های تفریحی لوکس و ساختمان‌های قابل توجه دسترسی داشته باشند. بعلاوه این بالکن‌ها بهترین مکان برای استراحت، صرف قهوه و عصرانه و لذت بردن از دورهمی‌ها در فضای باز هستند.

 فضای داخلی دارای آشپزخانه مجهز به یخچال فریزر بزرگ، اجاق گاز، مایکروویو، ماشین ظرفشویی و لباسشویی و امکانات چای و قهوه است. اتاق نشیمن نیز میز و صندلی‌های چوبی برای حداکثر ۸ نفر را در خود جای داده و اتاق نشیمن با مبلمان چرمی، تلویزیون صفحه تخت بزرگ  دستگاه پخش DVD و سایر امکانات رفاهی در خدمت مهمانان است. گفتنی است که مرکز خرید امارات ۸ کیلومتر و فرودگاه بین المللی آل مکتوم ۲۱ کیلومتر از هتل فاصله دارند.

 

هتل لوکس مینا السلام جمیرا دبی

آدرس: Bay Central Tower, Jumeirah Beach Road, Dubai Marina, Dubai Marina, Dubai, United Arab Emirates 

۰۴ بهمن ۱۳۹۹

نظرات کاربران