لوکس‌ترین هتل‌های دبی در ساحل جمیرا: بخش دوم

جاذبه‌های گردشگری دبی
لوکس‌ترین هتل‌های دبی در ساحل جمیرا: بخش دوم

در سفر با تور دبی، این خطه را بسیار مجلل و باشکوه خواهید یافت، بنابراین طبیعتا از امکانات لوکس بسیاری برخوردار است از جمله رستوران‌های لوکس، اسپاهای خیره کننده و مراکز خریدی که در سراسر جهان شناخته شده و منحصر به فرد هستند. اما در ادامه مقاله قبل قصد داریم با برخی دیگر از لوکس‌ترین هتل‌ها در حوالی ساحل جمیرا در دبی آشنا شویم.

 

Sofitel Dubai Jumeirah Beach

این هتل بسیار شیک، یکی از مقاصد اصلی گردشگران دبی برای خوردن و آشامیدن و لذت بردن از سرگرمی‌های ساحلی است. در اینجا استخر روباز و وای فای رایگان، اتاقها و سوئیت‌های بزرگ دارای مبلمان مدرن و بالکن اختصاصی با چشم اندازی به خلیج در انتظار شما هستند. گزینه‌های مختلف غذاخوری نظیر A.O.C به همراه دسرهای وسوسه انگیز و بوفه بین‌المللی و تراس زیبایش، شما را به شبی به یاد ماندنی در کنار عزیزانتان دعوت می‌کند.

بعلاوه نوشیدنی‌های تازه و فینگر فود در سالن استخر رو به دریا، امکانات ورزشی پیشرفته در مرکز تناسب اندام و یک اتاق سونا، از ویژگی‌های منحصر به فرد این اقامتگاه لوکس هستند. اینجا ۵ دقیقه پیاده روی تا دبی مارینا مال و ۱۵ دقیقه رانندگی تا پارک آبی وایلد وادی و مرکز خرید امارات فاصله دارد. همچنین هتل، پارکینگ خدمات رایگان ارائه می دهد.

 

هتل مجلل و ۷ ستاره کاخ طلایی امارات

آدرس:  Jumeirah Beach Residence -Beach Side - Dubai Marina, Jumeirah Beach Residence, Dubai, United Arab Emirates

 

 JA Ocean View

این هتل در چند قدمی ساحل جمیرا واقع شده و از امکانات بی‌نظیری برای خرید، صرف غذا و انواع تفریحات برخوردار است. چشم اندازی شگفت انگیز به خلیج، ۶ رستوران و کافه، استخر بسیار بزرگ، وای فای رایگان، سفر تفریحی و کاری خاطره‌انگیزی را برایتان رقم خواهند زد. در واقع تمام سوئیت‌ها و اتاق‌های هتل دارای بالکن اختصاصی هستند و  به دریا دید دارند. هر اتاق ظرفیت پذیرش ۲ کودک و ۲ بزرگسال را دارد، هر چند که اتاق‌های خانوادگی بزرگتر نیز در این هتل درنظر گرفته شده‌اند.

در کافه‌های هتل می‌توانید از چای، قهوه و میان وعده‌های سبک و باکیفیت لذت ببرید. بچه‌ها در این جا با یک فضای بازی و استخر مخصوص کودکان سورپرایز خواهند شد و بزرگسالان نیز از سالن ورزشی مجهز و اسپا با امکانات ماساژ و سایر روش‌های درمانی به وجد خواهند آمد. این هتل در فاصله ای کمتر از ۲ کیلومتر از مرکز خرید مارینا دبی واقع شده و Legoland و سایر پارک‌های تفریحی، ۲۷ کیلومتر با ملک فاصله دارند.

 

هتل لوکس مینا السلام جمیرا دبی

آدرس:  Jumeirah Beach Residence, The Walk JBR, Jumeirah Beach Residence, Dubai, United Arab Emirates 

 

Amwaj Rotana

این اقامتگاه، در موقعیت ایده آل در امتداد بار تفریحی و خیابان معروف "The Walk" واقع شده و می‌توان اوج راحتی و آسایش را در این هتل تجربه کرد. این هتل با ۳۰۱ اتاق و سوئیت مبله، دارای بزرگ‌ترین اتاقها در میان سایر همتایانش است هر اتاق دارای بالکن با چشم اندازی به خلیج و نخلستان جمیرا بوده و از کلیه خدمات رفاهی برخوردار است. در رستوران‌های این هتل غذاهای ایتالیایی، ژاپنی، آمریکایی، بریتانیایی و بین‌المللی و همچنین اجراهای زنده موسیقی به استقبالتان می‌آیند. مهمانان می‌توانند با اندکی پیاده روی، به گزینه‌های تفریحی متنوعی دسترسی پیدا کنند.

مجموعه "The Beach" که در آستانه هتل واقع شده دارای پارک آبی کودکان، فروشگاه‌های خرده فروشی مانند Hamac ، Mac و L'Occitane و گزینه‌های تفریحی نظیر ورزش‌های آبی، تنیس ساحلی و فعالیت‌های ورزشی فصلی است. بعلاوه هتل، دسترسی مستقیم به ساحل جمیرا دارد و شن و ماسه‌های طلایی و آبهای شفاف فقط ۱۰۰ قدم با هتل فاصله دارند.

 

هتل‌های ارزان دبی به انتخاب کاربران تریپ‌ ادوایزر

کودکان می‌توانند اوقات خوبی را در استخر کودکان سپری کنند که مجهز به سرسره آبی و امکانات بازی است و یا با ۵ دقیقه پیاده روی به پارک آبی کودکان Splashpad بروند. در نهایت باید گفت با وجود سرویس حمل و نقل رایگان هتل به مراکز مشهور دبی، این هتل دسترسی آسانی به مراکز خرید و سایر جاذبه‌های گردشگری دارد. بعلاوه رفت و آمد از هتل به سایر مناطق مهم در دبی، به راحتی توسط تراموا و مترو امکان پذیر است.

آدرس: Jumeirah Beach, Jumeirah Beach Residence, Dubai, United Arab Emirates

 

Crowne Plaza Dubai Marina

این هتل تازه تاسیس که در نوامبر ۲۰۱۹ افتتاح شد دارای رستوران، استخر روباز، مرکز تناسب اندام و بار است. این هتل با افتخار، اتاق‌های خانوادگی و تراس آفتابگیر را به مهمانان ارزانی می‌کند و در ضمن دارای رزرواسیون ۲۴ ساعته، سرویس اتاق و صرافی برای میهمانان است. همه اتاق‌ها مجهز به تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، یخچال، کتری، دوش، سشوار و میز هستند. بعلاوه، مهمانان می‌توانند از بوفه یا صبحانه آمریکایی لذت ببرند. گفتنی است که ساحل مارینا، کمتر از ۱ کیلومتر با این اقامتگاه رویایی فاصله دارد.

آدرس: Al Yahoom Street, Dubai Marina, Dubai Marina, 116888 Dubai, United Arab Emirates

 

Caesars Resort Bluewaters

این اقامتگاه ساحلی در جزیره Bluewaters، دارای سرگرمی‌های متنوع و کلوپ‌های بازی کودکان و ساحلی خصوصی است. تمام ۳۰۱ اتاق و سوئیت، به سبک معاصر طراحی شده‌اند و از یک بالکن اختصاصی با چشم اندازی به استراحتگاه یا دریا برخوردارند.

این استراحتگاه دارای ۷ رستوران، بار و سالن استراحت است. از پرطرفدارترین رستوران‌ها می توان به رستوران پشت بام Paru اشاره کرد که منوی مدرن ژاپنی و نمایی پانوراما از خلیج و افق دبی را ارائه می‌دهد. در اینجا دو استخر بسیار بزرگ با انواع امکانات تفریحات آبی وجود دارند. گفتنی است که این ملک، با بیش از ۲۰۰ فروشگاه خرده فروشی، غذاخوری و سرگرمی احاطه شده است.

 

اقامتی رویایی در هتل لاکچری Five Palm Jumeirah Dubai پالم جمیرا

آدرس: Bluewaters Island, Dubai, United Arab Emirates

۰۱ دی ۱۳۹۹

نظرات کاربران