لوکس‌ترین هتل‌های دبی در ساحل جمیرا: بخش اول

جاذبه‌های گردشگری دبی
لوکس‌ترین هتل‌های دبی در ساحل جمیرا: بخش اول

بین آسمان خراش‌های شگفت انگیز و چشم انداز خیره کننده کویر، دبی یک کلانشهر بی‌نظیر است که گذشته و حال را ترکیب می‌کند و با جاذبه‌های گردشگری فراوانش علامندان بسیاری را به سوی خود جذب می‌نماید. در سفر با تور دبی می‌توانید در دبی مال، دومین مرکز خرید بزرگ جهان به خرید و گشت و گذار بپردازید، از بازار سنتی دیدن کنید، از تفریحات پارک آبی و زیستگاه دلفین‌ها در مجمع الجزایر مصنوعی پالم جمیرا لذت ببرید و یا در پیست اسکی خاطراتی به یادماندنی را رقم بزنید.

اما گفتنی است که دبی سرشار از هتل‌ها و استراحتگاه‌هایی با استاندارد جهانی است و در این میان، لوکس‌ترین هتل‌ها در حوالی ساحل جمیرا حرف اول را می‌زنند.

 

Hilton Dubai Jumeirah

این هتل پرطرفدار ۵ ستاره با ۳۹۰ اتاق، بهترین جا برای اقامت، خریدهای قابل توجه، صرف غذا و تفریح ​​به شمار می‌آید. استخر شنای آن در باغ‌های درختان نخل در یک ساحل اختصاصی واقع شده است. اغلب اتاق‌ها، چشم اندازی جزیی یا کامل به دریا دارند. هر اتاق مجهز به تمام امکانات رفاهی از جمله تهویه مطبوع، وای فای رایگان، حمام مرمرین با امکانات لوکس، تلویزیون صفحه تخت ماهواره‌ای، میز کار و چایساز و قهوه ساز است. گفتنی است که در ساحل اختصاصی، طیف وسیعی از تفریحات آبی ارائه می‌شود.

بعلاوه مهمانان می‌توانند در سالن بدنسازی مجهزش ورزش کنند یا از هر کدام از درمان‌های موردنظرشان در مرکز اسپا لذت ببرند. کودکان نیز می‌توانند در سرزمین بازی این هتل سرگرم شوند و جوانان وقتشان را در کلوپ‌های جالب توجه این هتل بگذرانند. با وجود ۱۵ رستوران، امکانات خورد و خوراک نیز در هتل فراوان است. ایستگاه متروی دبی مارینا فقط ۱۰ دقیقه پیاده روی با هتل فاصله دارد و حمل و نقل روزانه برای رفتن به چندین مراکز خرید در این حوالی امکانپذیر است. در نهایت پارکینگ اختصاصی، به استقبال مسافرانی می‌آید که با خودروی شخصی رفت و آمد می‌کنند.

 

بهترین هتل‌های منطقه آل برشا دبی

آدرس: Jumeirah Beach Road, Jumeirah Beach Residence, Dubai, United Arab Emirates

 

 Rixos Premium Dubai JBR

این هتل زیبا که دقیقا در ساحل JBR واقع شده، در مارس ۲۰۱۷ افتتاح شد. هتل ترکیبی بی‌نظیر از یک زندگی شبانه پر جنب و جوش و فضای آرام استخر و ساحل را ارائه می‌دهد. می‌توان از فعالیت‌های ورزش آبی در ساحل لذت برد. بعلاوه، همه اتاق ها و سوئیت‌ها بسیار جادار هستند و از پنجره‌هایی کف تا سقف برخوردارند. بعضی از اتاق‌ها مشرف به دریا و بزرگ‌ترین چرخ و فلک جهان هستند و برخی دیگر، از چشم انداز درخشان آسمان خراش‌های دبی بهره می‌برند. اتاق‌ها دارای حمام‌های جادار با لوازم لوکس و سایر امکانات عالی هستند. رستوران‌های این هتل غذاهای اصیل ترکی و بین المللی سرو می‌کنند و کافه‌های ساحلی، مهمانان را به صرف نوشیدنی و دسر در زیر نور دلپذیر آفتاب دعوت می‌نمایند.

امکانات گرفتن پارتی، مرکز اسپای Natureland با حمام عثمانی و ۹ اتاق درمانی، سالن بدنسازی مجهز به تجهیزات کامل، آرایشگاه و همچنین بوتیک‌های سطح بالا و چشم اندازهای بی‌بدیل به مناظر اطراف، از سایر مشخصه‌های این اقامتگاه شیک و لوکس هستند. این هتل، به مراکز خرید لوکس دبی از جمله دبی مارینا مال و مرکز خرید امارات بسیار نزدیک بوده و در نهایت اینکه خدمات رایگان شاتل، از هتل به مرکز خرید امارات در دسترس است.

 

معرفی هتل فرودگاه بین‌المللی دبی

آدرس: The Walk - Jumeirah Beach Residence, Jumeirah Beach Residence, Dubai, United Arab Emirates 

 

InterContinental Dubai Marina

این اقامتگاه لوکس در قلب دبی مارینا واقع شده و  دارای یک استخر روباز، ۹ کافه و رستوران و چشم اندازهای زیبا از دبی مارینا است. رستوران Accents بهترین طعم‌های دنیا را به مهمانان هدیه می‌دهد و  رستوران Marina Social تحت سرپرستی سرآشپز مشهور جیسون آترتون، غذاهای مدیترانه‌ای سرو می‌کند. هر یک از ۳۲۸ اتاق، تلفیق هنر معاصر و معماری متمایزی را ارائه می‌دهند. در ضمن ساحل فقط ۱۰ دقیقه با هتل فاصله دارد.

کلیه اتاق‌ها و سوئیت‌ها به امکانات لوکس و قابل توجهی مجهزند. اسپا با ۶ سوئیت، مجموعه‌ای از روش‌های ماساژ درمانی متنوع را ارائه می‌دهد. میهمانان می‌توانند در مرکز تناسب اندام ورزش کنند و یا از شنا در استخر روباز لذت ببرند. هتل در امتداد تفرجگاه مارینا روبروی مرکز خرید دبی مارینا مال قرا دارد و با مرکز خرید امارات دبی ۱۰ کیلومتر فاصله دارد. جالب است بدانید که از هتل می‌توانید ظرف ۲۰ دقیقه با ماشین خود را به پارک آبی Aquaventure برسانید.

آدرس:  Bay Central, Dubai Marina, Dubai Marina, 393080 Dubai, United Arab Emirates

 

 The Ritz-Carlton

این اقامتگاه بی‌نظیر، در ساحل اختصاصی و در امتداد خیابان معروف The Walk قرار دارد و امکانات اسپا درجه یک و شش استخر روباز برای بزرگسالان و کودکان را ارائه می‌دهد. تمام اتاق‌ها و سوئیت‌ها به زیبایی هر چه تمام‌تر آراسته شده‌اند و همگی با بالکن‌های اختصاصی، مشرف به باغ و استخر و دریا هستند. در اینجا میهمانان می توانند از طعم‌های آسیایی، عربستانی و مدیترانه‌ای رستوران‌های باشکوه لذت ببرند و باید گفت یکی از پرطرفدارترین و جدیدترین آنها، رستوران ساحلی Palm Grill مشرف به خلیج است.

اسپای Ritz-Carlton انواع مختلفی از روش‌های درمانی را ارائه می‌دهد و با یک ورزشگاه پیشرفته‌، استخر شنا و همام همراه است. گفتنی است این هتل، دوستدار کودکان است و انواع فعالیت‌های روزانه نظیر کارگاه‌های صنایع دستی، قصه خوانی و حتی  فعالیت‌های آشپزی را برای آنها برگزار می‌کند. در نهایت باید گفت که این اقامتگاه به یاد ماندنی، فقط ۱۵ دقیقه رانندگی با مرکز خرید امارات و باشگاه گلف امارات فاصله دارد.

 

هتل‌های ۵ ستاره در منطقه دیره، دبی

آدرس: The Walk, Jumeirah Beach Residences, Jumeirah Beach Residence, Dubai, United Arab Emirates

 

Mövenpick

این هتل لوکس در چند قدمی سواحل خلیج واقع شده و از امکانات متنوع غذاخوری و تفریحی یک هتل ۵ ستاره شیک و مدرن برخوردار است. این هتل دارای استخر روباز، مرکز سلامتی و آبگرم و وای  فای رایگان است. تمام ۲۹۷ اتاقش، به سبک معاصر تزئین شده‌اند و بعضی از اتاق‌ها و سوئیت‌ها دارای چشم اندازی به دریا هستند. در این حوالی به حد کافی مراکز خرید قابل توجه و سرگرمی وجود دارد و در عین حال فاصله دبی مارینا مال از این اقامتگاه، به اندازه ۵۰۰ متر پیاده روی است. پارکینگ اختصاصی رایگان در محل موجود است و همچنین فرودگاه بین المللی دبی، ۳۵.۸ کیلومتر با هتل فاصله دارد.

آدرس: Jumeirah Beach Residence, Jumeirah Beach Residence, Dubai, United Arab Emirates

۲۹ آذر ۱۳۹۹

نظرات کاربران