اقامتی لاکچری در لوکس‌ترین هتل‌های دبی

جاذبه‌های گردشگری دبی
اقامتی لاکچری در لوکس‌ترین هتل‌های دبی

دبی در طول چندین سال گذشته از یک شهر معمولی، به شهری بسیار لوکس و شگفت‌انگیز تبدیل شد و یکی مهم‌ترین مقاصد گردشگری دنیا مخصوصا در نوروز است. برای گردش از این شهر تماشایی، آژانس مقتدر سیر تورهای نوروزی مختلفی را برای هموطنان عزیزمان در نظر گرفته است. در صورتی که قصد سفر با تور دبی را دارید، بهتر است با ۳ هتل لوکس دبی برای سفری بی‌نقص و راحت آشنا شوید.

به دلیلی فاصله نزدیک دبی به ایران و خلیج فارس، این شهر همواره جزو گزینه‌های سفر برای ما بوده است و با انتخاب یکی از تورهای نوروز ۹۹ می‌توانید از انواع جاذبه‌های دبی در فصل بهار دیدن کرده و اقامت لوکس و بی‌نظیری را در دبی تجربه کنید.


هتل سزار ریزورت بلوواترز Caesars Resort Bluewaters

هتل ۵ ستاره سزار ریزورت بلوواترز یک مکان ساحلی در جزیره بلوواترز، دارای امکانات تفریحی بسیار است که دسترسی یک ساحل خصوصی، ناهار‌خوری در کلاس جهانی و کلوپ‌های بچه‌گانه را دارد. در صورتی که از خدمات نوروزی آژانس مقتدر سیر بهره می‌برید، این هتل می‌تواند بهترین گزینه برای اقامت لوکس شما در دبی باشد. هتل سزار ریزورت بلوواترز دارای ۳۰۱ اتاق و سوئیت به سبک طراحی مدرن است و از یک بالکن اختصاصی با چشم‌انداز دریا برخوردار هستند. همه اتاق‌ها و سوئیت‌ها تلویزیون‌های LED با انتخاب گسترده‌ای از کانال‌های بین‌المللی برای بزرگسالان و کانال مخصوص کودکان و اینترنت WiFi را شامل می‌شوند.

 معرفی ۶ خوراکی محلی در سفر به دبی 

Caesars Resort Bluewaters


این تفرجگاه دارای ۷ رستوران، بار و سالن است که یکی از آنها رستوران پشت بام پارو است که شامل یک منوی مدرن ژاپنی توسط سرآشپز ستاره میشلن Akira Back و منظره پانوراما از افق خلیج فارس و دبی است. این هتل همچنین دارای یک ناهارخوری بوفه در Bacchanal ، غذاهای خوب اروپای جنوبی و غذاهای دریایی تازه در Sandbar Bar and Grill است.
از دیگر امکانات سزار ریزورت بلوواترز می‌توان به دو استخر عالی با کنترل دما اشاره کرد که یکی از آنها فقط مخصوص بزرگسالان است. فرودگاه بین‌المللی دبی حدود ۴۵ دقیقه با تاکسی از هتل فاصله دارد.
این هتل دارای اینترنت و پارکینگ رایگان می‌باشد. تحویل اتاق ساعت ۳ بعد از ظهر و خروج از آن ساعت ۱۲ ظهر می‌باشد.

 

Caesars Resort Bluewaters


ورود حیوانات خانگی به هتل ممنوع می‌باشد.
سزار ریزورت بلوواترز امتیاز ۹.۲ و بسیار عالی را در سایت بوکینگ دارد و برای اقامت خانواده‌هایی که کودک به همراه دارند نیز مناسب است.

آدرس: Bluewaters Island, Dubai, United Arab Emirates

 

هتل جمیرا امارات تاورز دبی Jumeirah Emirates Towers Hotel

یکی دیگر از بهترین هتل‌های ۵ ستاره و لوکس دبی برای ایرانی‌ها در جاده ی شیخ زاید قرار دارد. هتل جمیرا امارات تاورز از گروه هتل‌های جمیرا است و از امکانات رفاهی بسیار خوبی برخوردار است. میهمانان این هتل از سرویس رایگان رفت و برگشت به مرکز خرید بین المللی دبی، مرکز شهر دبی، برج خلیفه و پارک آبی Wild Wadi برخوردار هستند.

 

  بهترین تفریحات شبانه در دبی (بخش اول) 

Jumeirah Emirates Towers Hotel


از امکانات این هتل می‌توان به ۴۰۰ اتاق و سوئیت، یک استخر، سالن اسپا، سالن ورزشی مجهز و ۱۱ مکان ناهار خوری اشاره کرد. شما با اقامت در هتل‌های پیشنهادی آژانس مقتدر سیر در نوروز ۹۹ ، تجربه‌ای فراموش شدنی از کباب‌های خوشمزه تا غذاهای معتبر لبنانی، غذاهای ایتالیای و مدرن فرانسوی را در رستوران‌ها و کافه‌های این هتل، برای خود و خانواده‌تان کسب کنید.
این هتل دارای اینترنت و پارکینگ رایگان می‌باشد. تحویل اتاق ساعت از ساعت ۳ بعد از ظهر تا ۱۱:۳۰ شب و خروج از آن، از ساعت ۴ صبح تا ۱۲ ظهر می‌باشد.

 

Jumeirah Emirates Towers Hotel


ورود حیوانات خانگی به هتل ممنوع می‌باشد.
سزار ریزورت بلوواترز امتیاز ۹.۲ و بسیار عالی در سایت بوکینگ دارد.

آدرس: Sheikh Zayed Road, Trade Center Area, Dubai, United Arab Emirates

 

هتل سوفیتل جمیرا بیچ Sofitel Dubai Jumeirah Beach

هتل سوفیتل یکی دیگر از بهترین هتل‌های دبی با امتیاز ۸.۹ و بسیار عالی در سایت بوکینگ، گزینه مناسبی برای اقامت نوروزی ایرانیان است. معماری هتل سوفیتل فرانسوی است و گیاهای فرانسوی متنوعی در لابی دارد. اتاق‌ها و سوئیت‌های بزرگ با مبلمان مدرن و بالکن اختصاصی با منظره خلیج فارس را خواهید داشت. همه اتاق‌ها دارای تلویزیون‌های جدید و صفحه نمایش مسطح هستند. امکانات ورزشی شامل یک مرکز بدنسازی مجهز، استخر روباز و یک اتاق سونا است.

 

  تفریحات رایگان در دبی برای سفری لذت‌بخش‌ 

Sofitel Dubai Jumeirah Beach


این هتل ۵ ستاره لوکس در فاصله حدود ۸ دقیقه‌ای از ساحل جمیرا، مرکز تفریحات ساحلی دبی و حدود ۱۵ دقیقه با ماشین از پارک آبی وایلدوادی Wild Wadi Waterpark و مرکز خرید امارات Mall of Emirates فاصله دارد. همچنین در حدود ۵۰۰ متری ایستگاه تراموا JBR 2 قرار دارد.
این هتل دارای اینترنت و پارکینگ رایگان می‌باشد. تحویل اتاق ساعت ۳ بعد از ظهر و خروج از آن ساعت ۱۲ ظهر می‌باشد.

 

   مراکز خرید جذاب در دبی؛ برای خرید و تفریح خانوادگی هیجان‌انگیز 

Sofitel Dubai Jumeirah Beach


ورود حیوانات خانگی به هتل ممنوع می‌باشد.


آدرس: Jumeirah Beach Residence -Beach Side - Dubai Marina, Jumeirah Beach Residence, Dubai, United Arab Emirates

۱۶ فروردین ۱۳۹۹

نظرات کاربران