معرفی ۶ هتل و کلبه اسکی در کوتایسی

جاذبه‌های گردشگری گرجستان
معرفی ۶ هتل و کلبه اسکی در کوتایسی

کوتایسی، یکی از باستانی‌ترین شهرهای جهان و سومین شهر پرجمعیت گرجستان به شمار می‌آید و از نظر اهمیت در این کشور، در رتبه دوم بعد از تفلیس قرار دارد. این شهر زیبا، در ۲۲۱ کیلومتری غرب تفلیس و در کنار رودخانه ریونی واقع شده است و مرکز منطقه غربی ایمرتی محسوب می‌شود. در سفر با تور گرجستان به این محدوده، می‌توانید جاذبه‌های گردشگری فراوانی را بیابید و خواندن مطلبی درباره کوتایسی گرجستان در این رابطه برایتان بسیار سودمند است.

اما هر سفری، احتیاج به برنامه‌ریزی برای اقامت دارد و این شهر نیز هاستل‌ها و هتل‌های بسیاری را در خود جای داده است. اما اگر قصد شما از سفر به این منطقه لذت بردن از امکانات و فضای اسکی است، بهتر است از قبل با بهترین هتل اسکی‌ها و کلبه‌های اسکی در کوتایسی آشنا شوید.

 

Dingo Backpackers Hostel

در ابتدای این سفر مجازی بیایید سری بزنیم به هاستل Dingo در کوتایسی واقع در ۱.۶ کیلومتری فواره کلخیس...

این اقامتگاه ساده و زیبا که از رستوران، سالن مشترک، کافه و بار و پارکینگ اختصاصی برخوردار است، یکی از بهترین کلبه‌های اسکی در این شهر به شمار می‌آید. بعلاوه در این اقامتگاه ۱۳ اتاقه می‌توانید از سرویس اتاق، وای فای رایگان در سراسر ملک و همچنین دستگاه خودپرداز بهره‌مند شوید. ولی خب شما برای اسکی به این محدوده آمده‌اید، پس به وسایل اسکی نیاز دارید.

 

بهترین هتل‌های استخردار در کوتایسی

اگر این تجهیزات را همراه خود ندارید جای نگرانی نیست، زیرا این اقامتگاه تجهیزات اسکی اجاره می‌دهد. همچنین می‌توانید دوچرخه و اتومبیل نیز کرایه کنید. به هر حال این منطقه برای اسکی در گرجستان فوق‌العاده است و محبوبیت بالایی دارد. از طرفی در تراس این هاستل می‌توانید نمایی عالی از کوه و مناظر برفی اطراف داشته باشید. از جاذبه‌های این محدوده می‌توان به کلیسای جامع باگراتی و پل سفید اشاره کرد. در ضمن هتل خدمات شاتل فرودگاهی را همراه با پرداخت هزینه اضافی ارائه می‌دهد. در نهایت باید بگوییم که مهمانان در کنار سایر امکانات رفاهی می‌توانند از رزواسیون ۲۴ ساعته، صرافی، آشپزخانه مشترک و صبحانه قاره‌ای روزانه استفاده کنند.

آدرس: 18 Kupradze Street, 4600 Kutaisi, Georgia

 

Mandaria

این اقامتگاه ۳ خوابه نیز، در کوتایسی و در فاصله ۱ متری از ایستگاه قطار کوتایسی واقع شده است. مهمانان می‌توانند از فضای باغ وسیع این هتل اسکی لذت ببرند. همچنین هتل، پارکینگ رایگان برای مسافرانی که با خودروی شخصی سفر می‌کنند ارائه می‌دهد. در این جا آشپزخانه مشترک مجهز به یک بخش غذاخوری برای میهمانان وجود دارد که می‌توانند خودشان غذایشان را بپزند. یک اتاق استراحت مشترک نیز در این ملک وجود دارد. شاتل فرودگاهی و امکانات اجاره تجهیزات اسکی موجود است و همچنین در صورت درخواست مهمانان، یک تور نیز برای گشت و گذار در شهر ترتیب داده می‌شود. جالب است بدانید که فرودگاه بین‌المللی کوتایسی، تنها در فاصله ۲۰ کیلومتری از این هتل اسکی قرار دارد.

 

بهترین رستوران‌های کوتایسی گرجستان

آدرس: Chavchavadze Avenue 33, 4600 Kutaisi, Georgia

 

Agro Guesthouse Korena

این مهمانخانه ساده و دنج با ۱۵ اتاق، در حومه کوتایسی واقع شده و دارای باغ و امکانات باربیکیو است. مسئولین این هتل تورهایی برای گردش در شهر، بازدید از مزرعه اطراف و سفرهای ماهیگیری در دریاچه ارائه می‌دهند. اما از همه جذاب تر این است که هر اتاق، دارای بالکنی است که چشم اندازی زیبا به صومعه گلاتی و منظر بی‌بدیل اطراف دارد. از سایر جاذبه‌های گردشگری اطراف، می‌توان به غار طبیعی استاپلیا اشاره کرد که ۳۰ دقیقه رانندگی تا اقامتگاه فاصله دارد. این مکان نیز به رسم بسیاری از هتل اسکی‌ها و کلبه‌های اسکی، تجهیزاتی برای لذت بردن از ورزش اسکی به مهمانانش ارائه می‌دهد.

آدرس: Gelati Street, 4600 Kutaisi, Georgia

 

Green Guest House

این کلبه اسکی که در ۵ کیلومتری پل سفید واقع شده، دارای ۶ اتاق بوده و امکانات رفاهی متنوع از جمله سالن استراحت مشترک، پارکینگ خصوصی رایگان، امکانات باربیکیو، اتاق‌های خانوادگی، تراسی آفتابگیر و فضایی زیبا از یک باغ وسیع در اختیار مهمانان قرار می‌دهد. مهمانان این اقامتگاه، می‌توانند از فعالیت‌هایی نظیر اسکی در این اطراف لذت ببرند و وسایل اسکی را نیز از همین کلبه کرایه کنند. بعلاوه در این جا رزرواسیون ۲۴ ساعته، ترانسفر فرودگاهی، وای فای رایگان درانتظار مهمانان است. گفتنی است کلیسای جامع باگراتی ۶ کیلومتر و فواره کلخیس تنها ۷ کیلومتر با کلبه فاصله دارد.

 

دیدنی‌های نزدیک به شهر زیبای کوتایسی گرجستان

آدرس: 82 Revaz Tabukashvili Street 82 Revaz Tabukashvili Street, 4600 Kutaisi, Georgia

 

Caucasus 

این مهمانخانه دنج و راحت با ۵ اتاق نیز، در ۲.۶ کیلومتری فواره کلخیس واقع شده است. مهمانان می‌توانند از غذاهای لذیذ رستوران، پارکینگ اختصاصی رایگان ، بار و سالن مشترک بهره‌مند شوند. این هتل همچنین سرویس اتاق، پارک آبی، امکان کرایه تجهیزات اسکی، کرایه دوچرخه و اتومبیل را به مهمانان ارائه می‌دهد. گفتنی است که این منطقه برای اسکی و دوچرخه سواری از محبوبیت بالایی در بین گردشگران خارجی و مردم محلی برخوردار است.

بعلاوه آشپزخانه مشترک، صرافی، اتاق‌هایی با کلیه امکانات رفاهی، صبحانه قاره‌ای و بوفه صبحانه در این هتل اسکی در انتظار مشتریان هستند. اما در کنار اینها نمی‌توان از زمین بازی کودکان غافل شد. این گزینه، سفر خانوادگی همراه با فرزندانتان را بسیار راحت و لذت بخش می‌کند. از جاذبه‌های گردشگری این حوالی می‌توان به کلیسای جامع باگراتی و پل سفید اشاره کرد. در ضمن این هتل، خدمات شاتل فرودگاهی را با پرداخت هزینه ارائه می‌دهد.

آدرس: Tkibuli Street Line 3 Number 12, 4600 Kutaisi, Georgia

 

 Mta Campervans

این اقامتگاه کوچک تنها یک اتاق دارد و در ۲ کیلومتری کلیسای جامع باگراتی و ۲.۴ کیلومتری از پل سفید قرار دارد. این کلبه اسکی، چشم اندازی زیبا به دریاچه دارد و مهمانان را سرشار از لذت تماشای این منظره می‌کند. لزومی ندارد نگران تهیه وسایل اسکی باشید، زیرا این اقامتگاه تجهیزات لازم را کرایه می‌دهد و بعلاوه امکان کرایه دوچرخه و اتومبیل نیز در این مکان دیدنی و کوچک وجود دارد. گفتنی است که محدوده اطراف، فضای بسیار مناسبی برای اسکی و دوچرخه سواری دارد. از سایر جاذبه‌های این حوالی می‌توان به صومعه گلاتی که از مکان‌های جذاب اطراف کوتایسی می باشد و همچنین موزه تاریخی کوتایسی اشاره کرد. در ضمن هتل، خدمات شاتل فرودگاهی را ارائه می‌دهد.

 

بهترین تفریح‌های خانوادگی در گرجستان

آدرس: #5 Tsisperi Kantselebi Street, 4600 Kutaisi, Georgia 

۲۴ دی ۱۳۹۹

نظرات کاربران