بهترین نقاط گوانجو برای خوردن برانچ

جاذبه‌های گردشگری گوانجو
بهترین نقاط گوانجو برای خوردن برانچ

بندر گوانگجو که کانتون یا گوانگژو و یا شهر گوانگجو چین نیز نامیده می‌شود، مرکز استان گوانگ دانگ است. این بندر در جنوب چین، در مجاورت رودخانه مروارید و در شمال غربی هنگ کنگ و شمال شرقی ماکائو قراردارد و از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری در تور چین است. 

همچنین سومین شهر بزرگ چین گوانجو است، یک شهر بندری بزرگ و دروازه ای در جنوب چین است. این شهر در امتداد دریای جنوبی چین مدت‌هاست که این شهر را به یکی از مهم‌ترین بنادر تجاری با سابقه مستعمراتی و از لحاظ فرهنگی متنوع تبدیل کرده‌است. در این مقاله می‌خواهیم بهترین نقاط گوانجو برای خوردن برانچ را برای مسافران این شهر بزرگ معرفی کنیم. همراه ما باشید.

 

کافی شاپ Naxiaomiao

این کافی شاپ کوچک با نمایی به رنگ آبی آسمانی، حصار سفید و پنجره های قرمز، تصاویری از دریای مدیترانه را ذهن هدایت می‌کند. اینجا کانون برانچ دارای سوغاتی از سراسر جهان است، از جمله قوری‌های شیشه ای، تزئینات قدیمی کشتی تفریحی، مدل‌های اتوبوس و سبد گل با تزئینات روزانه. جدا از سرو قهوه معمولی، مخلوط ویژه قهوه و نوشابه مخلوط با میوه ‌های تازه از نوشیدنی‌های مهم Naxiaomiao نیز در دسترس است.

 

۱۰ تا از معروف‌ترین غذاهای خیابانی چین

 

Ricci Creative Eat

Ricci Creative Eats با سرو ویژگی‌های قاره‌ای یک فضای غذاخوری جذاب و دنج دارد. این کافه که در طبقه فوقانی Ricci با مضمون باغ با استفاده از میزهای چوبی با گلدان‌های کوچک تزئین شده و پوشیده از شاخ و برگ گیاهان و مبلمان یک فضای صنعتی فلزی را به نمایش می‌گذارند. نوشیدنی‌های موجود در Ricci طعم‌های چینی را با عناصر اروپایی مخلوط کرده است: با دستور العمل منحصر به فرد همراه با ابتکار قهوه خود، موکا تند سیچوان، غوغایی در کل گوانجو به پا کرده است. با تعادل کامل بین عطر و طعم شکلات و طعم تند، موکا دارای یک کرم کف مانند است که طعم فوق العاده ای دارد. به شدت توصیه می‌کنیم امتحان کردن آن را پشت گوش نیاندازید.

 

Caffe Mondo

این کافه در واحه‌ای از غذاخوری‌های مجلل آشپزی قرار  گرفته که می‌توانید از سرو صبحانه آخر هفته در بلندترین هتل لوکس گوانگژو، هتل چهار فصل لذت ببرید. کافه موندو با ارائه منظره پانوراما از منظره شهر از طبقه ۷۲، چشم شما را به تماشای مناظر بلندمرتبه و کازینوهای جهانی جلب می‌کند. در Mondo همچنین بوفه یکشنبه‌ها با انتخاب گسترده‌ای از غذاهای لذیذ ارائه می‌شود. بیش از ۶۰ گزینه از غذاهای لذیذ ایتالیایی و همچنین غذاهای مخصوص از چینی‌های گوشت قرمز دودی گرفته تا میگو قرمز غذاهای متنوعی، سرو می‌شود. انتخاب‌ها به شدت گسترده و وسوسه‌انگیز است به طوری که عملا در بین آن همه رنگ‌های زیبا می‌مانید چه چیزی سفارش دهید. اینجا یکی از بهترین کافه‌های گوانجو است که باید در آن حضور پیدا کنید.

 

۶ رستوران غذاهای حلال در گوانجو

 

Perma Shop

این فروشگاه توسط نانوای فرانسوی الاصل شیائو ما و همسرش اگنس افتتاح شد. هر روز در ساعت ۷:۳۰ صبح، شیائو مشغول آماده سازی خمیر ورز داده شده با مخمر و پخت نان‌های الهام گرفته از بورگوندی می‌شود این در حالی است که تا ساعت ۴ بعد از ظهر تقریباً تمام نان‌های لذیذ تمام میشود . نان امضا شده "بهار" که از گل مینا، شکر قهوه‌ای و کشمش از سین کیانگ ساخته شده است. برای صرف صبحانه، داشتن یک چای زنجبیل لیمو با طعم شیرین و میوه ای و پای سیب تازه از اجاق گاز بیرون آمده کاملاً مناسب است.

 

Tao Tao Ju

تائوو تائو جو در زمان سلسله چینگ افتتاح شده و یک چایخانه به سبک کانتونی است که صبحانه چینی اصیل سرو می‌کند. پشت بام ساختمان دارای یک غذفه شش ضلعی مبله شده است، که فضای داخلی آن با خوشنویسی توسط مشاهیر و دوبیتی شاعرانه تزئین شده است. مقادیر کم رنگ امضای آنها شامل کیک شاه بلوط، نان کاستارد، تربچه و کله پاچه گوشت گاو و فرنی با گوشت خرد شده و تخم مرغ است.

 

۷ غذای خوش‌طعم شانگهای

 

Bocca Cafe

کافه Bocca در شهر تیانهه در گوانگجو واقع شده است که به سبک مدرن و در عین حال دنج مبله شده است که مکانی عالی برای ارائه قهوه‌های خاص محسوب می‌شود. ماکارونی خانگی آن، یک غذای افسانه ای پرفروش است. ماکارونی مرغ معروف کربنارا با پنیری پیچیده شده که بافتی نرم با طعم تند فلفل سیاه و بوی غنی از گوشت مرغ تولید می کند.

Covent Garden

با سرو صبحانه های معتبر انگلیسی در تمام روز، منوی Covent Garden دارای املت شناخته شده، ساندویچ های پنیر ماهی قزل آلا، سالاد انبه با میگو و کیک شکلاتی ماتچا است. نمای ساده و باکلاس ای که در باغ حیاط شهر Zhujiang واقع شده است ، سبک استاندارد خیابان انگلیس رانمایش میگذارد. با تلفن قرمز عتیقه لندن در پیشخوان گیج نشوید، این در واقع یک صندوق پول است. دیوارها با تابلوهای راهنما و تابلوهای جاده‌ای تزئین شده‌اند و با سه طرف پنجره از کف تا سقف، می‌توانید برای لذت بردن از مناظر اطراف خیابان تجاری پر سر و صدا وقت بگذارید.

 

۹ رستوران مقرون به صرفه در پکن

Wilber’s brims

Wilber’s brims از مکان‌های جذاب قدیمی که رایحه غذاهای لذیذ و گل‌های تازه آن را بسیار خاص کرده است . متن ترانه‌هایی که خواننده آمریکایی باربرا استرایسند خوانده است بر روی دیوارهای داخل آن حک شده است. برای صبحانه، خرچنگ آووکادو بندیکت را امتحان کنید.

۰۸ دی ۱۳۹۹

نظرات کاربران