بهترین نقاط استانبول برای خوردن برانچ

جاذبه‌های گردشگری استانبول
بهترین نقاط استانبول برای خوردن برانچ

استانبول از شهرهای شگفت‌انگیز دنیاست که بین دو قاره اروپا و آسیا گسترده شده و از فرهنگ هر دوی آن‌ها الهام گرفته است. وقتی حرف از فرهنگ می‌زنیم به جز آداب و رسوم و خلق و خو، به سلیقه غذایی هم اشاره داریم. به همین دلیل این شهر شلوغ توریستی صحنه متنوعی از انواع غذاهای رنگی و خوشمزه است. یکی از بهترین تجارب شما در این سفر با تور استانبول  خوردن صبحانه است. ما در اینجا بهترین نقاط برای خوردن صبحانه دیروقت را معرفی می‌کنیم.

 

کافه gezi استانبول

اگر به خوراکی‌های اروپایی علاقه دارید و از خوردن نان فانتزی لذت می‌برید گزی استانبول جایی‌ست که می‌توانید نان‌های سنتی اتریشی، نان‌های شگفت‌انگیز فرانسوی و همچنین شکلات‌های بلژیکی را پیدا کرده و از تجربه نهایی اروپایی لذت ببرید. این خوراکی‌های سبک و خوشمزه برای شروع یک روز به یادماندنی و یا میان وعده‌ فوق‌العاده هستند. تیم گزی استانبول تمام تلاش‌شان را می‌کنند تا بهترین شیرینی‌ها را برای شما تهیه و تدارک ببینند. البته اگر به دنبال چیزی پرملات‌تر هستید می‌توانید در بخش غذاخوری از سالادها و همبرگرها لذت ببرید.

 

بهترین کافه‌های استانبول برای خوردن یک چای خوشمزه

 

 

 گزی استانبول

 

 

آدرس: No:5 İnönü Caddesi, İstanbul, 34437, Turkey

تلفن: +904447639

 

 

کافه فیروز

کافه فیروز با منوی صبحانه و برانچ وسوسه‌انگیزش یکی از بهترین و غیرقابل چشم‌ پوشی‌ترین گزینه‌ها را مقابل شما می‌گذارد. منوی صبحانه شامل تخم مرغ، شیرینی، یک بشقاب کبابی، پنیر و برخی گزینه‌های پخته دیگر می‌شود. منوی ناهار آن‌ها نیز تنوعی از ساندویچ‌ها و رول‌ها را ارائه می‌دهد. پیشنهاد ویژه ما "ساندویچ مرغ داغ" خواهد بود. این کافه تمام روزهای هفته باز است و شما می‌توانید اطمینان حاصل کنید که آن‌ها همیشه با روی گشاده از شما استقبال می‌کنند. کافه فیروز آغاز روزی شگفت‌انگیز را برای شما خواهد ساخت.

 

 

 کافه فیروز

 

 

آدرس: 55 Defterdar Yokuşu, İstanbul, 34425, Turkey

تلفن: +902122520241

 

 

کافه giritli

اگر می‌خواهید قدمی از شلوغی‌ خیابان‌های استابول دور باشید و در محیطی صمیمی و دنج تجربه فرهنگی معتبری داشته باشید گیریتلی را از قلم نیندازید. این کافه مهمانان را از محیط شلوغ دور کرده و با روحیه‌ای بالا و صمیمی از آن‌ها پذیرایی می‌کند. منوی صبحانه آن‌ها متنوع و بسیار لذیذ بوده و برای شروع روزی شاد و دلچسب به شما کمک می‌کند. شما در این کافه تجربه غذاخوری روستایی و صمیمی را خواهید داشت.

 

بهترین کافه‌های استانبول برای خوردن صبحانه‌ی دل‌انگیز ترکی

 

 

 گیریتلی ایدیلیکا

 

 

آدرس: 8 Keresteci Hakkı Sokak, İstanbul, 34122, Turkey

تلفن: +902124582271

 

 

کافه و رستوران رز مارینه

منطقه جهانگیر واقع در بی‌اغلو با این که تنها ۱۰ دقیقه با میدان تکسیم فاصله دارد اما به خاطر زندگی بومی مردمش محیطی آرام و دوست داشتنی از خودش ارائه می‌دهد. این رستوران از سبک پاریسی در محیط و دکوراسیون داخلی‌اش استفاده کرده و در رده رستوران‌های تازه تاسیس استانبول یکی از برجسته‌ترین‌ها شناخته می‌شود. منوی رستوران اما هیچ ربطی به غذاهای فرانسوی نداشته و شامل گزینه‌های ایتالیایی و ترکی می‌شود. بیشتر مسافران کافه و رستوران‌هایی را توصیه می‌کنند که مردم محلی به آن‌ها علاقه دارند و وفادارند. کافه رستوران رز مارینه یکی از همین موارد است.

 

 در استانبول، به این کافه‌ها بروید و از قهوه‌ی ترکی لذت ببرید 

 

 

 رستوران رز مارینه

 

 

آدرس: No:27 Akarsu Yokuşu, İstanbul, 34433, Turkey

تلفن: +902122496277

 

 

کافه Yimirta

غذا خوردن در Yimirta دقیقا اینگونه است که شکم‌تان کاملا سیر می‌شود اما چشم‌ها هرگز. کارکنان این رستوران برای هویت دادن به ییمیرتا خیلی گرم و صمیمی با شما برخورد کرده و تمامی نیازهایتان را برطرف می‌کنند. در این حالت شما حس می‌کنید که در محیطی خانوادگی قرار گرفته‌اید. در طراحی دکوراسیون این رستوران سعی شده گرما و راحتی انتقال پیدا کند و ظروف نیز در عین خوشمزگی با زیبایی‌های هنری ارائه گردند. توصیه ما اینست که حتما از نان تست فرانسوی در کنار خوشمزه‌های دیگر سفارش داده و نوش جان کنید. Yimirta به خاطر کیفیت بالای قهوه‌هایش شناخته شده است.

 

گردش در گالاتای استانبول؛ محله‌ای با کافه‌‌ها و مغازه‌های جذاب

 

 

 ییمیرتا

 

 

آدرس: Yimirta, Kılıç Ali Paşa Mahallesi, Defterdar Yokuşu 52/A, Cihangir, Istanbul, Turkey,

تلفن: +90 212 244 7842

 

 

کافه privato

عموما صبحانه‌های ترکی سنتی که در این کافه ارائه داده می‌شود را راهنماهای تور به گردشگران توصیه می‌کنند. منوی صبحانه این کافه شامل عسل، پنیر، نان و زیتون و همچنین مجموعه‌ای از نوشیدنی‌های خنک برای مبارزه با آب و هوای گرم استانبول می‌شود. در بین تمام نوشیدنی‌های خنکی که می‌توانید سفارش دهید لیموناد نعناع و توت فرنگی به شدت پرطرفدار است. این کافه که در دکوراسیون داخلی‌اش از عتیقه‌جات ترکی استفاده کرده لمسی نهایی از فرهنگ و غذا را توامان ارائه می‌دهد.

 

 

 کافه ریواتو

 

 

آدرس: No:3 Tımarcı Sokak, İstanbul, 34421, Turkey

تلفن: +902122932055

 

 

کوک‌شاپ

در کوک‌شاپ شما می‌توانید تجربه‌ای فرهنگی از لذت خوردن غذاهای خانگی خوشمزه را کسب نمایید. در این رستوران منویی کاملا سنتی و ترکی ارائه شده که دستورالعمل‌های آن‌ها سینه به سینه از گذشتگان به ارث رسیده است. بنابراین شما با غذاخوردن در این رستوران می‌توانید اطمینان داشته باشید که مزه‌ ترکی معتبر و اصیلی را چشیده‌اید.

 

  کافی‌شاپ با تم بریکینگ‌بد استانبول؛ در ظرف‌های آزمایشگاه شیمی غذا بخورید و بنوشید!! 

 

 

 کوک‌شاپ

 

 

آدرس: No:271, No:271 Bağdat Caddesi, İstanbul, 34728, Turkey

تلفن: +902163553953

۲۶ خرداد ۱۳۹۸ (به‌روز رسانی شده در: 31 تیر 1400)

نظرات کاربران