بهترین نقاط بدروم برای خوردن برانچ

جاذبه‌های گردشگری بدروم
بهترین نقاط بدروم برای خوردن برانچ

بدروم شهری ساحلی و به شدت زیبا است که تابستان‌ها تبدیل به مقصد محبوب ساحل دوستان در تور ترکیه می‌شود. البته تور بدروم از آن دسته از شهرهای توریستی در این کشور است که در هر فصلی زیبایی‌های خاص و متفاوتی داشته و همیشه افرادی هستند که بی‌توجه به امکان شنا و استفاده از سواحل در هر فصلی به آن سفر کنند. در واقع بدروم طیف وسیعی از فعالیت‌ها را ارائه می‌دهد که برای دیدن و کاوش آن‌ها باید به ندازه کافی انرژی داشته باشید. به این معنی که یک صبحانه دلچسب یا یک برانچ خوب بخورید. ما در این فهرست به معرفی بهترین رستوران‌های بدروم برای خوردن غذایی قبل از شروع ماجراجویی می‌پردازیم.

 

Demeter Bar & Restaurant

این رستوران فوق‌العاده که غذاهای عالی ارائه می‌دهد. در واقع به خاطر صبحانه بی‌نظیر انگلیسی که اینجا ارائه می‌شود می‌توان گفت این رستورانی بسیار دور از وطن است که غذاهای صبحگاهی سرخ شده‌اش بسیار خوشمزه و به یادماندنی است. شما در اینجا می‌توانید برای صبحانه و یا برانچ خوراکی‌های بسیار متنوع و خوشمزه‌ای را پیدا کنید. برای ناهار هم انواعی از سالادهای تازه و مواد محلی تازه محصول استفاده می‌کنند که قطعا ارزش امتحان کردن را دارند. بدون شک اینجا یکی از بهترین کافه رستوران‌های بدروم برای صرف صبحانه است.

آدرس: 36 Dere Sokak, Muğla, 48400, Turkey

 

Antik Akdeniz

اگر آنتیک آکدنیز جایی است که به آن می‌روید توصیه می‌کنیم حتما از باقلواهای آن‌ها امتحان کنید. باقلوا یکی از مشهورترین دسرهای ترکی است که به عنوان سوغاتی بدروم هم خریداری می‌شوند و به نقاط مختلف دنیا برده می‌شود که خوشبختانه آن‌ها باقلواهایی که سرو می‌کنند را خودشان می‌پزند که فوق‌العاده خوشمزه و لذیذ هستند. برای صبحانه سوپ تازه و نان تازه از تنور درآمده سفارش دهید که بسیار خوشمزه است و اول صبح معده‌تان را گرم می‌کند.

 

۷ رستوران برتر غذاهای دریایی در بدروم

آدرس: No:53/A Cevat Şakir Cad., Muğla, 48400, Turkey

 

Evimiz

اگر به صبحانه اروپایی علاقه دارید، این رستوران فرانسوی منویی وسوسه‌انگیز و اشتهاآور برای شما آماده کرده است که می‌تواند تنوع طلبی شما را راضی کند. در حالی که منو کاملا گسترده و متنوع از غذاها و دسرها و نوشیدنی است، تخم مرغ‌های بندیکت، همراه با طیف گسترده‌ای از سالادها، از محبوبیت ویژه‌ای برخوردار هستند. توصیه می‌کنیم از سفارش قهوه‌های اصیل و معطر و شیرینی‌های فرانسوی برای پایانبخش صبحانه‌تان غافل نشوید. به علاوه داخل رستوران کاملا دنج و صمیمی بوده و دکوراسیون آن با آواژورهای کلاسیک و کم نور شما را به حال و هوای خانه‌های معمولی اروپایی منتقل می‌کند.

آدرس: S. Y. Cansevdi Sokak, Muğla, 48400, Turkey

 

Arka Restaurant & Pizzeria

عاشق غذاهای ایتالیایی هستید این رستورانی است که باید به آن بروید. در اینجا منویی شامل سالادهای سبک، فنجان قهوه معطر و اصیل و دسرهای شیرین فوق‌العاده ترتیب داده شده که صبح شما را ساخته و برای ادامه روز آماده می‌کند. از غذاهای سبک و دسرهای شیرین و خوشمزه همراه با قهوه نوش جان کنید و وقتی حسابی احساس سیری کردید برای شروع ماجراجویی‌تان بروید.

 

۷ رستوران درجه یک ساحلی در بدروم

آدرس: Muğla, 1960, Turkey

 

Gambilya Natural Cuisine

اما اگر به جای تمام منوهای ترکی، و اروپایی بیشتر تمایل دارید در جایی دنج و صمیمی لم بدهید و خماری صبحتان را با نوشیدنی داغ و غذاهای خوشمزه به در کنید، این رستوران شما خواهد بود. دکوراسیون داخلی این رستوران شبیه به اتاق نشیمنی با رنگ‌های روشن و کم نور است که حال و هوای بسیار صمیمی دارد. کباب بره به سیخ کشیده یا کوفته بدون شک بهترین غذایی هستند که در اینجا سرو می‌شوند. به علاوه ماهی تازه صید شده بازار روز از دیگر غذاهای خوشمزه اینجا هستند که می‌توانید در خواست کنید برایتان کباب کنند و برای ناهار نوش جان کنید. این رستوران نه فقط برای صبحانه بلکه برای تمامی وعده‌ها غذاهای عالی و باکیفیتی سرو می‌کند که باعث شهرتش شده است.

آدرس: Bodrum City, Turkey

 

Restaurant La Pasion

همانطور که از اسم رستوران برمی‌آید اینجا با تیمی عاشق آشپزی و غذا روبرو هستید که با عشق و علاقه فراوان تجربه غذا خوردن بی‌نظیری را برایتان رقم می‌زنند. با این که این رستوران در مرکز شهر و قسمت شلوغی واقع شده اما فضای داخلی آن در تضاد با بیرون، محیطی آرام و دنج فراهم آورده که از آن مکانی مناسب برای خوردن صبحانه و میان وعده در تمام طول روز ساخته است. شما می‌توانید برای صبحانه و برانچ و یا بعد از ظهر وقتی از گردش حسابی خسته شده‌اید به این رستوران بروید و از غذاهای بسیار خوشمزه و متنوع و انواع نوشیدنی ها شامل چای و قهوه نوش جان کنید و قوایی دوباره بگیرید.

 

معرفی ۸ کافه‌ی عالی در بدروم

آدرس: Muğla, 48400, Turkey

۱۳ بهمن ۱۳۹۹

نظرات کاربران