رستوران‌های کوش آداسی با منظره‌ای زیبا

جاذبه‌های گردشگری کوش آداسی
رستوران‌های کوش آداسی با منظره‌ای زیبا

کوش آداسی به سواحل زیبا و مناظری زیبا از دریای اژه معروف است. خیلی از گردشگران نیز ترجیح می‌دهند هم هتل و هم محلی که در آن غذا می‌خورند را جایی انتخاب کنند، که این منظره‌ی زیبا برایشان به تصویر کشیده شود.

رستوران‌هایی که در این نوشته به شما معرفی می‌کنیم، نه تنها از بهترین‌ها در تور کوش آداسی هستند، بلکه مناظری زیبا پیش رو دارند که لذت غذا خوردن در آن‌ها را دو چندان می‌کند.

 

Kiwi

Kiwi یکی از محبوب‌ترین رستوران‌های کوش آداسی است که بخش زیادی از منو آن به غذاهای دریایی اختصاص دارد. این رستوران چسبیده به دریا واقع شده و تقریبا شما هنگام غذا خوردن در ساحل قرار دارید. به همین دلیل، منظره‌ی دریا نیز به خوبی پیش روی شما خواهد بود. این مکان برای قرارهای عاشقانه، جمع‌های خانوادگی و صرف شام در فضایی گرم و دوست‌داشتنی عالی‌ بوده، از نظر کیفیت غذا نیز جزو بهترین‌هاست و خوشبختانه از رستوران‌های گران‌قیمت شهر نیز به حساب نمی‌آید.

 

۷ توصیه برای سفری عالی در کوش آداسی

آدرس: Kadinlar Denizi Mah. No:73/b

 

Some Where Else

یکی دیگر از رستوران‌هایی که درست چسبیده به دریا واقع شده و بخش زیادی از منو آن را غذاهای مدیترانه‌ای اشغال کرده است. با این حال Some Where Else تفاوت‌هایی با دیگر رستورانی که به شما معرفی کردیم دارد و آن هم بودن چند غذای اروپایی، ترکی، ایرلندی و حتی فست فود در منو آن است. این مکان جایی در نزدیکی "ساحل بانوان" واقع شده است و به راحتی می‌توانید به آن‌جا دسترسی داشته و از غذای با کیفیتش در سه وعده غذایی بهره ببرید.

آدرس: Ladies Beach

 

Ladies Beach Hotel Restaurant

رستوران هتل ساحل بانوان، تقریبا برای هر سلیقه‌ای غذایی درخور دارد. جدا از این که غذاهای گوشتی به شکل‌های مختلف در آن پخت می‌شود، گیاه‌خواران نیز به خوبی می‌توانند غذاهای مخصوص خود را در منو پیدا کنند. این مکان هم همانطور که از اسمش پیداست، در کنار ساحل زیبای بانوان قرار گرفته و شما می‌توانید از میان غذاهای اروپایی، ترکی و فست فود، برای خود چیزی سفارش داده و در کنار آن، از نوشیدنی‌های مختلفی که در این مکان تهیه دیده شده نیز بهره ببرید.

 

معرفی بهترین پارک‌های آبی در کوش آداسی

آدرس: Kadinlar Denizi Cad. No:63 Ladies Beach Hotel

 

Marvista

Marvista نیز رستورانی متعلق به یکی از هتل‌های خوشنام کوش آداسی است. منوی این رستوران شامل غذاهای اروپایی و بین‌المللی می‌شود و از صبحانه تا شام، هر سه وعده غذایی در آن ارائه خواهد شد و کسانی که در هتل سکونت ندارند نیز می‌توانند به آن‌جا مراجعه کنند. میزهای این رستوران که در تراس مخصوصش چیده شده‌اند، به خوبی منظره‌ی دریا را برایتان به همراه خواهند داشت و غذا خوردن در روزهای گرم سال را برایتان لذت‌بخش خواهد کرد. البته یک محیط سربسته‌ی بزرگ نیز marvista دارد که اگر در ایام پاییز و زمستان به تور کوش آداسی رفته باشید، می‌توانید در آن‌جا غذای خود را میل کنید.

آدرس: Turkmen Mah. Ataturk Bulv. No. 46 Hotel Ilayda

 

خانه استیک Tranche

همانطور که از نام خانه استیک پیداست، آن‌ها که می‌خواهند غذاهای گوشتی درجه یک را در یک مکان عالی با منظره‌ای زیبا میل کنند، حتما بهتر است در سفر خود به این شهر ساحلی با تور ترکیه، به Tranche سری بزنند. از انواع استیک‌ها و کباب‌ها، تا کوفته‌های ترکی و ایتالیایی، انواع غذاهای فوق‌العاده گوشتی در این مکان سرو می‌شود که کیفیت بسیار خوب، اما قیمت نسبتا بالایی دارد.

 

بازدید از پاموکاله در نزدیکی کوش آداسی

آدرس: Ataturk Bulvari, Setur Marina

 

Kumsal

Kumsal نیز درست در کنار ساحل واقع شده و یک باغ زیبا گرداگرد آن قرار دارد و اگر ظهر به آن‌جا مراجعه کنید، می‌توانید زیر سایه درختان به خوردن غذا مشغول شوید. این مکان برای شام دو نفره بسیار عالی است و مجموعه‌ای از غذاهای مختلف از جمله غذاهای ترکی، دریایی و اروپایی در آن ارائه می‌شود. کیفیت غذاها در رستوران Kumsal بسیار عالی است و از نظر قیمتی نیز جایی متوسط رو به بالا به حساب می‌آید.

آدرس: Yavansu Mah. No: 2 Karaova Plaji Kumes

 

کافه رستوران Palm Beach

این مکان جایی متفاوت نسبت به دیگر انتخاب‌های ماست. کافه رستورانی که صبح‌ها می‌توانید در آن صبحانه کامل ترکی میل کنید و در دو وعده‌ی دیگر نیز، امکان سفارش انواع غذاها از جاهای مختلف دنیا را خواهید داشت. اما در کنار منظره‌ی زیبایی که پیش روی شما خواهد بود، این مکان یک کافه‌ی عالی نیز به حساب می‌آید و انواع نوشیدنی‌ها و دسرها نیز در آن‌جا سرو می‌شود.

آدرس: Kadinlar Denizi mah. Kadinlar Denizi cad no 69 Ladies Beach

۱۱ دی ۱۳۹۹

نظرات کاربران