ریوزرت Teghenis Holiday Home در ارمنستان

جاذبه‌های گردشگری ارمنستان
ریوزرت Teghenis Holiday Home در ارمنستان

تور ارمنستان تنها برای روزهای بهاری و تابستان مقصدی جذاب نیست، بلکه در تمام طول سال می‌شود به این کشور سفر نمود و از زیبایی‌های طبیعی آن لذت برد.‌ در واقع زمستان، به واسطه کوه‌های قفقاز و طبیعت فوق‌العاده، ارمنستان به یکی از جذاب‌ترین مقاصد گردشگری در منطقه تبدیل می‌شود که چند پیست اسکی خوب نیز در ارتفاعاتش ساخته شده.

حالا که کم کم به فصل زمستان می‌رسیم و تورهای ارمنستان نیز دوباره راه افتاده است، بد نیست یک ریزورت کوهستانی جذاب را به شما معرفی کنیم که در کنار یک پیست اسکی واقع شده و اقامتی جالب را در طول سفر برایتان رقم می‌زند.

 

کوتاه درباره ریزورت Teghenis Holiday Home

اگر چه ریزورت Teghenis Holiday Home در ایام بهار، تابستان و پاییز نیز جایی زیبا برای اقامت است، اما با توجه به این که تنها ۲۵۰ متر تا به یکی از لیفت‌های اسکی در منطقه فاصله داشته و همچنین امکانات و شرایطی عالی دارد، به نظر برای زمستان یک اقامتگاه ایده‌آل برایتان خواهد بود.

یک ریزورت ۵ ستاره بسیار عالی که امکانات بسیار خوبی را برایتان به همراه خواهد داشت و با برف سنگینی که هر ساله در این محل می‌بارد، مطمئن باشید مناظر شگفت‌انگیزی را نیز از آن‌جا تماشا خواهید کرد. Teghenis Holiday Home طراحی بیرونی و داخلی زیبایی دارد و اتاق‌ها تا حد امکان با پنجره‌های بزرگ طراحی شده‌اند. از پشت این محل یک رود می‌گذرد و درخت‌های کاج در گوشه و کنار محوطه آن به چشم می‌خورد. هم در مجموع و هم در جزییات، Teghenis Holiday Home ریزورتی عالی برای یک سفر زمستان به ارمنستان است که با تمام این اوصاف، قیمت نسبتا مناسبی نیز دارد.

 

۸ مکان مهم برای بازدید در ارمنستان

اتاق‌های متنوع Teghenis Holiday Home

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های Teghenis Holiday Home اتاق‌ها و سوییت‌های شیک و البته متنوع آن است. برای مثال، شما امکان اجاره‌ی اتاق‌های دونفره دنج برای یک سفر رمانتیک را خواهید داشت و منظره‌ی کوهستان پیش روی شماست و در سمتی دیگر، می‌توانید ویلاها و خانه‌های این محل را نیز کرایه کرده که گنجایشی تا ۹ نفر را هم دارند.

هر کدام از این ویلاها و اتاق‌ها در بخشی از محوطه بزرگ ریزورت واقع  شده‌اند. بعضی از آن‌ها به غیر از منظره‌ی کوهستان، مشرف به رود و همچنین باغ نیز بوده که بیشتر به درد روزها بهاری می‌‌خورند. ویلاها و خانه‌ها نیز همانطور که گفتیم دارای ظرفیت‌های مختلف بوده و شامل واحد‌هایی سه خوابه و چهار خوابه با گجایش ۶، ۸ و ۹ نفر می‌شوند.

اما چه امکاناتی در این اتاق‌ها و ویلاها گنجانده شده؟ به عنوان یک ریزورت ۵ ستاره، می‌توانید از امکانات رفاهی کامل در اتاق‌ها مطمئن باشید. اینترنت رایگان برای همه به رایگان در دسترس خواهد بود و در همه واحدها تجهیزاتی برای دم کردن انواع نوشیدنی گرم، مایکروفر، تلوزیون بزرگ با کانال‌های ماهواره‌ای، توستر، یخچال کوچک و ... موجود است. همه چیز از نظر طراحی شیک و زیباست اما خیلی نمی‌توان Teghenis Holiday Home را به عنوان جایی خیلی لاکچری و مجلل اسم برد.

 

نکاتی که باید قبل از سفر به ایروان بدانید

امکانات دیگر Teghenis Holiday Home

یکی از جذاب‌ترین بخش‌های این ریزورت، استخر سرپوشیده با دیوارهای شیشه‌ای است که اگر در زمستان به آن‌جا مراجعه کنید، می‌توانید در هنگام شنا کردن، دانه‌های برف را با پس‌زمینه‌ای از کوهستان سفید پوش تماشا نمایید. البته سالن‌های ورزشی بیشتری برای این محل در نظر گرفته شده که امل سالن بسکتبال، اسکواش، فوتبال داخل سالن و ورزش‌ها و بازی‌های می‌شود.

همانطور که گفتیم، شما این امکان را دارید که در همان نزدیکی به پیست اسکی بروید و ساعت‌ها در آن‌جا به ورزش‌های زمستانی مشغول شده و تفریح کنید. امکاناتی همچون سونا، رستوران اختصاصی، صبحانه رایگان بسیار خوب و ... نیز برایتان در این محل فراهم خواهد بود.

 

تماشای ۱۱ عکس از ارمنستانِ زیبا

دیگر نکاتی که درباره Teghenis Holiday Home باید بدانید

  • این محل در ۲۵ کیلومتری دریاچه سوان ارمنستان قرار گرفته و در روزهای گرم سال می‌توانید در تور ارمنستان به دیدن این دریاچه نیز بروید.
  • محلی برای پیک نیک، باغ، تجهیزات باربیکیو و ... در محوطه ریزورت فراهم شده است.
  • می‌توانید حیوانات خانگی خود را به این محل ببرید.
  • برنامه‌های تفریحی در بعضی مناسبت‌ها در این محل برگزار می‌شود.
  • غیر از روزهای برفی، امکان دریافت دوچرخه از هتل را خواهید داشت.
  • اگر با ماشین اجاره‌ای در ارمنستان به این محل می‌روید، پارکینگ رایگان در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

۱۴ دی ۱۳۹۹

نظرات کاربران