هتل های ارمنستان

جاذبه‌های گردشگری ارمنستان
هتل های ارمنستان

ارمنستان به عنوان کشوری کوچک در قسمت شمال غربی مرز ایران شاید از دید خیلی از توریست‌ها پنهان باشد اما به واسطه طبیعت غنی و تاریخی کهن خیلی‌ها را به سمت خودش می‌کشاند. البته نزدیکی زیاد ارمنستان به ما باعث شده از خیلی سال قبل‌تر ایرانی‌ها برای سفرهای خارجی به این کشور بروند. ارمنستان بعد از استقلال در جهت به روز شدن پیشرفت‌های زیادی کرد و به سمت ساخت و سازهای مدرن پیش رفت تا جایی که توانست از بهتذین سرمایه گذاران داخلی و خارجی جهت دادن امکانات رفاهی بهتر به توریست‌ها استفاده کند. از آنجایی که اقامت در کیفیت و آرامش سفر به شدت مهم است بنا داریم به معرفی بهترین هتل های ارمنستان بپردازیم.

 

بهترین هتل های ارمنستان

تور ارمنستان سال‌هاست که مورد استقبال ایرانی‌ها قرار گرفته و حتی می‌توان گفت پیش از توجه دیگر توریست‌ها رفت و آمد از ایران به ارمنستان برقرار بود. البته این سال‌ها با ورود توریست‌های اروپای شرقی به این کشور و همچنین رشد گردشگری اقامتگاه‌های متنوعی در سراسر این کشور مخصوصا ایروان ساخته شد. از کلبه‌های دنج کوهستانی با منظره ابدی کوهستان و دشت، تا هتل‌های لوکس و کلاس بالا در ایروان و شهرهای بزرگ‌تر به شما امکان انتخاب بین طیفی از اقامتگاه‌ها را می‌دهد. در ابتدا نگاهی به چند مورد از بهترین هتل های ایروان و بعد دیگر شهرها نگاهی می‌اندازیم.

هتل الکساندر در ایروان

اگر قرار باشد لیستی از بهترین هتل‌ های ارمنستان داشته باشیم قطعا باید به هتل ۵ ستاره و لوکس The Alexander بپردازیم که از هر لحاظ حرفی برای گفتن دارد! در اینجا انواعی از منحصر به فردترین اتاق‌ها در کلاس‌هایی مثل سوییت جونیور، دلوکس، سوییت پوشکین، گرند دلوکس، سوییت استودیو و اتاق‌های استاندارد در اختیار مهمانان قرار می‌گیرند. تمام اتاق‌ها و سوئیت‌ها در هتل الکساندر ایروان، ایروان به سبک مدرن با ظرافت ارمنی تزئین شده‌اند و هر اتاق دارای یک فضای نشیمن با تلویزیون صفحه تخت و ناهار خوری است.

به علاوه دارای ۳ سالن غذاخوری معتبر، استخر سرپوشیده، مرکز تناسب اندام، و یک اسپا منحصر به فرد است. میدان جمهوری و تئاتر ملی آکادمیک اپرا و باله در ۵ دقیقه پیاده روی قرار دارند. Italiano Ristorante یکی از فروشگاه های شگفت انگیز ما با آشپزخانه اوپن است. این رستوران که در طبقه ۱۲ قرار دارد، منظره ای پانوراما به ایروان و ایوان زیبا دارد تا از شب‌های سفر خود لذت ببرید. البته به عنوان یکی از بهترین هتل‌ های ارمنستان در اینجا، اسپای بی‌نظیر الکساندر، که انواع تجربیات استثنایی را ارائه می‌دهد، می‌توانید استراحت کرده و از انواع اسکراب‌ها، ماساژها و خدمات زیبایی بهره‌مند شوید و یا برای کمی آب تنی به استخر سرپوشیده هتل بروید.

همچنین ممکن است در انتخاب رستوران‌ها، خرید، گشت و گذار یا سرگرمی‌های فرهنگی به راهنمایی نیاز داشته باشید، سر دربان خوش برخورشان در تمام مدت اقامت در اختیار شماست.

  • آدرس: 7 Artsakh Avenue, 0005 Yerevan, Armenia

www.booking.com

 

هتل رادیسون بلو ایروان

رادیسون بلو یکی از برندهای جهانی و نام آشنای اقامتگاه‌های های کلاس در سراسر دنیا است که قطعا باید در لیست بهترین هتل های ارمنستان آورده شود. این هتل بازسازی شده با نمای بیرونی کاملا مدرن و دکوراسیون داخلی شیک، در فاصله ۱۰ دقیقه پیاده روی از پارک پیروزی و ۵ دقیقه با ماشین از مرکز ایروان واقع شده و چشم اندازهای باشکوهی از پارک و کوه آرارات ارائه می دهد.

اتاق‌های بزرگ هتل رادیسون بلو ایروان دارای دکوراسیون روشن، مبلمان باکیفیت و فرش دنج بوده و همه اتاق ها دارای تهویه مطبوع و دارای تلویزیون ماهواره‌ای و حمام اختصاصی هستند و در تیپ‌های استاندارد، سوییت، رویال، جونیور و ... ارائه می‌شوند. رستوران لاردر تجربه آشپزی خانگی ارمنی را با رنگ اروپایی ارائه می‌دهد. مهمانان همچنین می‌توانند در بار و رستوران Bamboo Rooftop که در آن غذاهای بین المللی، سالاد، ساندویچ و برگر سرو می‌شود، استراحت کنند.

امکانات رادیسون بلو ایروان آن را در بین بهترین هتل های ارمنستان قرار داده است، شما در اینجا می‌توانید از امکاناتی همچون، استخر سرپوشیده، خدمات تنوع و لوکس اسپا و زیبایی، پارکینگ و اینترنت، و همچنین خدمات تجاری بهره‌مند شوید. به علاوه ورود پت به داخل هتل مجاز است.

  • آدرس: Azatutyan Avenue 2/2, 0037 Yerevan, Armenia

 

معرفی هتل متروپول ایروان

www.booking.com

 

هتل مولتی گرند فرعون

همانطور که از نامش انتظار می‌رود هتلی ۵ ستاره و اشرافی برای تجربه سطح دیگری از زندگی است! این هتل نه تنها به عنوان بهترین هتل های ارمنستان بلکه حتی می‌توان به عنوان ۵ هتل برتر پایتخت از آن نام برد. هتل Multi Grand Pharaon واقع در بزرگراه H1 در مسیر ایروان به ابوویان، وای فای رایگان و پارکینگ خصوصی رایگان ارائه می دهد، این ملک دارای استخر سرپوشیده، مرکز تناسب اندام، سونا، جکوزی و مرکز آبگرم و سلامتی و امکانات رفاهی بی‌نظیری است.

همه اتاق ها دارای تهویه مطبوع و تلویزیون صفحه تخت، یخچال و کتری برقی هستند و حمام خصوصی شامل حوله، دمپایی، سشوار و لوازم آرایش رایگان می‌شود. از لحاظ دکوراسیون همه چیز در بهترین کیفیت در دسترس قرار داده شده و کاملا حس نفیس بودن را به شما منتقل می‌کنند.

میهمانان می‌توانند در رستوران‌های هتل با غذاهای قاره‌ای و منوی متنوع غذا بخورند یا سرویس اتاق سفارش دهند. امکانات باربیکیو هم در دسترس است. همچنین یک فروشگاه زیبایی، یک بار جاز و فروشگاه‌های هدیه، زمین بازی کودک و کیدزکلاب هم در اختیار مهمانان قرار داده شده است. دو استخر شنا، خدمات زیبایی و درمان، اسپا و انواع ماساژها نیز برای مهمانان در نظر گرفته شده است.

  • آدرس: Yerevan-Abovyan Highway 5, 0010 Yerevan, Armenia

www.booking.com

 

هتل رستوران تون دلیجانی

یکی از بهترین جاهایی که می‌توانید برای لذت بردن از حال و هوایی بی‌نظیر و هوای تمیز به آن سفر کنید دلیجان در ارمنستان است. هتل ۴ ستاره Dilijani Tun Hotel & Restaurant با طراحی عالی و سبک کلبه‌های سوییسی از بهترین هتل های ارمنستان برای اقامت است. هتل و رستوران دیلیجانی تون دارای باغ، تراس، رستوران و بار در دیلیجان است. این هتل ۴ ستاره دارای پذیرش ۲۴ ساعته و خدمات دربان بوده و برخی از اتاق‌های این ملک دارای بالکن با منظره شهر هستند.

اتاق‌های مهمان در هتل مجهز به تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای و گاوصندوق هستند. هر اتاق مجهز به کتری و حمام اختصاصی با دوش و لوازم بهداشتی رایگان است، در حالی که برخی اتاق ها مجهز به آشپزخانه مجهز به یخچال هستند و حوله و ملحفه ارائه می‌دهند. اگرچه دکوراسیون داخلی زیبا و بسیار مدرن است اما برعکس هتل‌های ایروان خبری از مکانات آنچنانی نیست. ولی اقامتی فوق‌العاده را اینجا تجربه می‌کنید که باعث شده جزو بهترین هتل های ارمنستان باشد.

  • آدرس: Ordzhonikidze Street 4 alley, 36 house, 3901 Dilijan, Armenia

 

معرفی آنی گرند هتل در ایروان

www.booking.com

 

آرارات ریزورت تساغکادزور

آرارات ریزورت تساغکادزور با یک مرکز تناسب اندام و اسپا با استخر شنا در فاصله ۵ دقیقه‌ای با ماشین تا مرکز شهر تساغکادزور ارمنستان قرار دارد و آسانسورهای اسکی ۳.۵ کیلومتر دورتر هستند و برای تعطیلاتی زمستانی در ارمنستان انتخابی عالی است. فروشنده پاس اسکی در هتل موجود است. پارکینگ خصوصی رایگان و وای فای رایگان در سراسر هتل ارائه می شود. هر اتاق دارای یک تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای است. برخی از واحدها دارای قسمت نشیمن هستند که می‌توانید در آن استراحت کنید. اتاق‌ها دارای حمام اختصاصی مجهز هستند و برای راحتی شما، حمام و دمپایی هم در نظر گرفته شده است. آرارات ریزورت از بهترین هتل های ارمنستان در تساغکادزور است که رستورانی با غذاهای اروپایی و باری برای نوشیدنی ارائه می‌دهد.

نه تنها اسکی در دامنه‌های تساغکادزور، بلکه امکان شنا در استخر سرپوشیده و استفاده از اسپا و جکوزی نیست در هتل وجود دارد. به علاوه این هتل خدمات شاتل رایگان ارائه می‌دهد و خدمات دربان، میز تور و دستگاه خودپرداز، جلسات تجاری و برگزاری مراسم نیز در آن ارائه شده است. این منطقه برای اسکی و دوچرخه سواری محبوب است. ایستگاه قطار هرازدان ۵ کیلومتر و نزدیک‌ترین فرودگاه، فرودگاه بین‌المللی زوارتنوتس است که در ۶۷ کیلومتری هتل قرار دارد.

  • آدرس: Mher Mkrtchyan Street 54, 2310 Tsaghkadzor, Armenia

www.booking.com

 

هتل اسپا آلوا

از بهترین هتل های ارمنستان در تساغکادزور هتل آلوا است که در ارتفاع ۲۰۰۰ متری در دامنه دیدنی کوه تگنیس، تنها ۵۰ متر با نزدیکترین تله اسکی فاصله دارد. این هتل از مجموعه ای از کلبه ها و سوئیت‌ها تشکیل شده و دارای استخر سرپوشیده، حمام بخار روسی و اجاره تجهیزات اسکی است. تمامی اقامتگاه های هتل آلوا شامل تلویزیون صفحه تخت، اتاق نشیمن مجزا و اینترنت پرسرعت رایگان می باشد. کلبه ها دارای یک شومینه، آشپزخانه کاملا مجهز با یخچال و نوشیدنی های گرم هستند. بوفه صبحانه و انواع غذاهای سنتی ارمنی هر روز صبح در رستوران آلوا سرو می شود. میز بیلیارد، کارائوکه و زمین بازی کودکان در محل است. در هوای آفتابی، مهمانان می توانند در تراس بیرون استراحت کنند.

  • آدرس: Tandzaghbyuri Street 40, 2310 Tsaghkadzor, Armenia 

 

بهترین هتل‌های ایروان برای اقامتی خانوادگی

www.booking.com

 

هتل رستوران لایم

مجموعه هتل و رستوران لایم در گیومری دارای اقامتگاه‌های ۵ ستاره با باغ، رستوران و بار بوده و این هتل ۵ ستاره خدمات خشک شویی و فضای نگهداری چمدان هم ارائه می‌دهد. این اقامتگاه دارای پذیرش ۲۴ ساعته، ترانسفر فرودگاهی، دستگاه خودپرداز و وای فای رایگان در سراسر ملک است. مانند موارد بالا اینجا خبری از استخر و سونا نیست اما به خاطر سطح کیفی خدمات در بین بهترین هتل های ارمنستان قرار گرفته است. مجتمع هتل و رستوران لایم خدمات اتو و همچنین امکانات تجاری مانند فکس و فتوکپی را ارائه می دهد و امکان باربیکیو هم در دسترس است.

  • آدرس: Gyumri Aleq Manukyan 2/1, 3101 Gyumri, Armenia

www.booking.com

 

بوتیک هتل اتنو

یکی از بهترین هتل های ارمنستان در گیومری Boutique ETHNO HOTEL، اقامتگاهی ۴ ستاره است که اتاق‌هایی زیبا و دنج با رستوران و بار، دستگاه خودپرداز و میز تور ارائه می‌دهد. این اقامتگاه دارای پذیرش ۲۴ ساعته، ترانسفر فرودگاهی، سرویس اتاق و وای فای رایگان در سراسر ملک است. اتاق‌های هتل دارای میز، تلویزیون صفحه تخت، حمام اختصاصی، ملحفه، حوله و بالکن با منظره شهر بوده و یخچال هم ارائه می‌دهند. مهمانان هتل بوتیک اتنو می توانند از صبحانه آمریکایی لذت ببرند.

  • آدرس: Rijkov Street 4/9, 3104 Gyumri, Armenia

 

اقامت در ۵ هتل شهر تاریخی وانادزور

www.booking.com

 

 

منبع

 

۲۹ مرداد ۱۴۰۲ (به‌روز رسانی شده در: 28 آبان 1402)

نظرات کاربران