زیباترین ریزورت‌های ساحلی فیلیپین

جاذبه‌های گردشگری فیلیپین
زیباترین ریزورت‌های ساحلی فیلیپین

تور فیلیپین یکی از بهترین مقاصد ساحلی در تمام دنیاست. کشوری که از ۷ هزار جزیره‌ی کوچک و بزرگ تشکیل شده و چند مورد از زیباترین سواحل دنیا را در خود دارد. گوشه‌هایی از این سرزمین وجود دارد که فکر می‌کنید تکه‌ای از بهشت در زمین جا مانده است.

برای چنین سواحل جذابی، حتما ریزورت‌های ساحلی نیز در نظر گرفته شده و ما امروز قصد معرفی لیستی متفاوت از زیباترینِ آن‌ها را داریم. پس در ادامه همراه ما باشید.

 

ریزورت Amanpulo (پالاوان)

Amanpulo در واقع جزیره‌ای خصوصی است که در آن یکی از زیباترین ریزورت‌های ساحلی در تمام فیلیپین ساخته شده. برای رفتن به این مکان، شما توسط قایق‌های مخصوص تندرو به جزیره برده می‌شوید و ویلاهای بزرگ و خصوصی در اختیارتان قرار خواهد گرفت. ساحل سفید و فوق‌العاده جزیره هر روز پیش روی شماست و هر جای آن که خواستید می‌توانید بروید و حتی بر روی کلبه‌های شناور، غذای خود را میل کنید. Amanpulo آنقدر بزرگ و مملو از امکانات رفاهی و تفریحی است، که گفتن از آن در قالب یک پاراگرف نمی‌گنجد. بدون شک اینجا یکی از بهترین اقامت‌گاه‌ها در سفر به پاوالان فیلیپین است.

ریزورت و اسپا Eskaya (بوهول)

یکی از معدود ریزورت‌های لیست ما که اگر جایی بسیار لاکچری و گران‌قیمت و البته فوق‌العاده زیباست، اما جزو هتل‌های زنجیر‌ه‌ای برندی جهانی نیست و در واقع یک برند محلی محسوب می‌شود. جایی در بهترین نقطه‌ی ساحلی بوهول که دارای ویلاهایی زیبا همراه با استخرهای بدون لبه، یک اسپای آرامش بخش و مجلل و بسیاری امکانات دیگر است.

ریزورت Misibis (آلبای)

Misibis اقامتگاهی گرمسیری و ۵ هکتاری است که در خلیجی به همین نام واقع شده و به شما ویلاها و اتاق‌هایی را ارائه می‌کند که مگی رو به دریا هستند و از سمت‌های دیگر نیز پنجر‌ه‌شان به جنگلی زیبا باز می‌شود. این ریزورت بزرگ دارای چندین استخر، اسپا، اتاق‌های بازی کودکان، سالن‌های ورزشی و خیلی امکانات دیگر از جمله وسایل مخصوص ورزش‌های آبی است.

 

معرفی هتل‌های نوستالژیک فیلیپین

ریزورت جزیره‌ای Apulit (النیدو)

این روزها خیلی از گردشگران در تور فیلیپین، النیدو را برای سفر خود انتخاب می‌کنند. از آن‌جاهای رویایی که مملو از جزایر کوچک در دل آبی درخشان است که Apulit در یکی از این جزایر واقع شده است. این ریزورت خاص، در واقع شامل ۵۰ کلبه‌است که همگی روی اسکله‌ای درون اب واقع شده‌اند و انگار شما در خود دریا و در اقامتگاهی مملو از امکانات رفاهی روزگار خواهید گذراند.

ریزورت Nay Palad (سیارگائو)

ریزورت Nay Palad یکی دیگر از لوکس‌ترین هتل‌های فیلیپین در لیست ماست که از طراحی محلی و بسیار زیبایی بهره می‌برد و یکی از بهترین سواحل کوچک سیارگائو به صورت خصوصی در اختیارش است. این ریزورت گران‌قیمت چندین محل استراحت، اسپا و استخرهای بزرگ دارد و همچنین در دل جنگلی جذاب واقع شده است که زیبایی این اقامتگاه را دوچندان می‌کند.

کلاب جزیره‌ای Balesin

خیلی سخت است که بتوانید در این ریزورت خاص جزیره‌ای اقامت داشته باشید، چون تنها برای اعضای خصوصی و آن‌ها که حداقل برای مدتی از هر سال بهای ویلاها را پرداخت کرده باشند، در دسترس خواهد بود و به همین دلیل نام آن را کلاب Balesin گذشته‌اند. اما این مکان بسیار گران‌قیمت، در یک بهشت گرم‌سیری ۵۰۰ هکتاری واقع شده و یکی از زیباترین اقامتگاه‌های کشور را شکل می‌دهد.

 

۸ رستوران معروف مانیل مخصوص گیاهخواران

ریزورت جزیره‌ای Miniloc (النیدو)

همانطور که گفتیم، النیدو مملو از جزیره‌های کوچک است و اقامتگاه‌های زیبا در آن به وفور یافت می‌شود. Miniloc از خیلی جهات شبیه به Apulit است و آن هم از ویلاهایی بر روی اسکله و البته چند ویلای بزرگ در ساحل تشکیل شده و در محوطه‌ی خود امکانات فراوانی از جمله یک رستوران عالی دارد. آب راکد و شفاف، جنگلی زیبا و مناظر دیدنی، همه و همه از  Miniloc یک ریزورت جزیره‌ای فوق‌العاده ساخته است.

ریزورت خلیج Plantation (سبو)

لیست ما بدون معرفی این ریزورت خاص واقعا کامل نمی‌شد. خلیج Plantation یک ریزورت دیدنی در خود دارد که نه تنها در ساحلی جذاب واقع شده، بلکه در خود یک آبگیر مصنوعی بزرگ دارد که ویلاها دورتادور آن ساخته شده و در خود آن نیز فضایی دیدنی طراحی و اجرا گردیده است. Plantation چندین جایزه‌ی معتبر بین‌المللی برده و واقعا چشم نواز است. از دیگر نکات خوب در مورد این ریزورت ساحلی می‌توان مناسب خانواده بودن آن را اسم برد، همچنین این مکان دارای امکانات تفریحی بسیار زیادی است که برای تمامی سنین مناسب بوده و همچنین با امکانات هتل، می‌توانید از ورزش‌های آبی نیز بهره ببرید.

 

اقامت در بهترین هتل‌های مانیل

۲۰ دی ۱۳۹۹

نظرات کاربران