زیباترین جزایر فیلیپین: راهنمای ۲۰۲۰

جاذبه‌های گردشگری فیلیپین
زیباترین جزایر فیلیپین: راهنمای ۲۰۲۰

فیلیپین کشوری در جنوب شرقی آسیا است که از تجمع حدود ۷ هزار جزیره تشکیل شده است. تمامی این جزایر کوچک و بزرگ همگی زیبا و بهشتی هستند، اما تنها برخی از آن‌ها مسکونی‌اند. بعضی از این جزیره‌ها بسیار شناخته شده و لوکس هستند و در زمره مقاصد پرطرفدار آسیا هستند. در حالی که جایی مثل بوراکای از انتخاب‌های اولیه مسافران است، بسیاری از این جزیره‌های زیبا هم هستند که همان امکانات تفریحی و طبیعی را ارائه می‌دهند و به اندازه جزیره‌های توریستی هم شلوغ نیستند. در سفر با تور فیلیپین همراه ما باشید تا زیباترین جزایر این سرزمین را معرفی کنیم.

 

Islas de Gigantes، Iloilo

این جزیره در مجمع‌الجزایر کم‌تر شناخته شده استان ایلویلو قرار گرفته است. این مجمع‌الجزایر به عنوان Islas de Gigantes شناخته می‌شود و از ۱۰ جزیره تشکیل شده و خالی از سکنه است. به یک تور کامل بروید و در جزیره Cabugao Gamay توقف کنید. این جزیرک زیبا با تپه‌های صخره‌ای پوشیده از گیاهان سبزدارای منظره‌ای بسیار زیبا و بهشتی است. در بازدید از اینجا به غار باکویتان و ساحل آنتونیا در جزیره بانتینگ بروید. غذاهای دریایی اینجا به وفور در دسترس است، گفتن هم ندارد که قیمت‌های بسیار مقرون به صرفه است. بنابراین عاشقان غذای دریایی می‌توانند هرچه دوست دارند را امتحان کنند. این مجمع‌الجزایر هنوز به دست توسعه دهندگان نیافتاده است بنابراین اگر قصد بازدید دارید باید زودتر از آن‌ها اقدام کنید.

 

لوازم ضروری برای سفر به فیلیپین

جزیره Siquijor

درست در شرق Camiguin جزیره مرموز Siquijor واقع شده است. علی رغم این که این جزیره با داستان‌های جادوگری و اسرارآمیز عجین شده، اما چیزهایی بیش از این‌ها در موردش وجود دارد. این جزیره با سواحل ماسه سفید پودری، پناهگاه‌های دریایی و زیباترین نقاط فیلیپین برای غواصی پوشیده شده، اما جواهر اصلی آن آبشار Cambugahay با آب‌های فیروزه‌ای و دلربا است. یکی دیگر آبشارهای زیبای این جزیره آبشار Lugnason است که عموما کم‌تر از Cambugahay مورد توجه قرار می‌گیرد.

جزیره Camiguin

این جزیره که در استان کامیگوین واقع شده، یکی دیگر از مناطق ناشناخته و کم توریست فیلیپین است. در حالی که جزیره وایت و جزیره مانتیگو دارای نقاط دیدنی زیاد و زیبایی هستند، نباید از سرزمین اصلی کامیگوین غافل ماند. آبشارهای باشکوه، چشمه‌های آبگرم، هوای گرمسیری، آتشفشان‌ها و گورستان معروف غرق شده فهرستی از جاذبه‌های دیدنی این جزیره هستند که برای پر کردن برنامه‌ای پر از ماجراجویی کافی به نظر می‌رسند. در حالی که مسافران جذب نقاط توسعه یافته می‌شوند این استان در حال جذب سرمایه‌گذاران است و انتظار می‌رود در آینده‌ای نه تنها دور مورد هجوم بازدید کنندگان قرار گیرد.

رمبلون، جزیره Cresta de Gallo

در نزدیکی مرکز مجمع‌الجزایر فیلیپین یک بهشت کوچک دست نخورده خارج از رادار گردشگری، بکر و طبیعی باقی مانده است. البته راه رسیدن به آن خیلی آسان نیست و شاید همین باعث شده تا از طمع توسعه‌دهندگان به دور بماند و هرکسی که تصمیم به سفر بگیرد باید کلیه ملزومات لازم در حمل و نقل داشته باشد، از آب و غذا گرفته تا تجهیزات کمپینگ؛ زیرا در این جزیره هیچ چیزی جز طبیعت بکر وجود ندارد. شک نداشته باشید که زیبایی مثال زدنی این جزیره ناشناخته را هیچ کجای دیگر نمی‌توانید پیدا کنید.

 

راهنمای قرارهای عاشقانه ارزان و رایگان در مانیل

باتانس، جزیره باتان

از مهم‌ترین جاذبه‌های توریستی فیلیپین، استان مجمع الجزایری باتانس است که در شمالی‌ترین بخش این کشور قرار گرفته است. در حالی که سواحل بکر و بی‌شماری در کشور وجود دارد، اما هیچ کدام شبیه به مناظر گسترده باتانس نیستند. به همین دلیل اسن که این استان را نیوزلند فیلیپین لقب داده‌اند. ده جزیره این استان را تشکیل می‌دهند که از این تعداد تنها ۳ تای آن‌ها مسکونی هستند. این جزایر مسکونی شامل سابتانگ، ایتبایات و باتان می‌شود. با شرکت در تور گردشی باتان می‌توانید از جاذبه‌های زیبا و دیدنی طبیعی آن مانند ساحل سنگی (برخلاف سواحل ماسه‌ای فیلیپین)، آبگیر Homoron Blue، و Racuh A Payaman که بیشتر به " Marlboro Country" شهرت دارد بازدید کنید. منظره این جزیره با حیوانات آزاد و جنگلی، مراتع سرسبز، و طیفی از رنگ‌های آبی تا سبز از هر جهت سورئال و تماشایی است.

باتانس، جزیره سابتانگ

اگر از باتان حدود یک ساعت به سمت جنوب غربی بروید به جزیره سابتانگ خواهید رسید. کلا استان باتانس در فیلیپین پر از زیبایی‌های طبیعی و دیدنی است که شما می‌توانید از نقطه تماشای  Chamantad-Tinyan و طاق سنگی Nakabuang در ساحل مورونگ دیدن کنید. اما چیزی که ارزش بازدید از این جزیره را دارد، خانه‌ سنتی ایواتان است که در موقعیت جغرافیایی منحصر به فردی قرار گرفته است. این خانه‌های سنتی با سنگ آهنگ و سنگ‌های مرجانی ساخته شده و دارای دیوارهای محکمی است. شما می‌توانید در گذر از روستاهای ساویدوگ و چاوایان این شگفتی انسانی را تماشا کنید.

 

هیجان‌انگیزترین ماجرجویی‌ها در فیلیپین

۲۷ مرداد ۱۳۹۹

نظرات کاربران