معرفی ۷ هتل استخردار باکو

جاذبه‌های گردشگری باکو
معرفی ۷ هتل استخردار باکو

برای خیلی از ما، یک هتل عالی باید دارای استخر هم باشد تا بتوانید شب‌ها که به هتل بر می‌گردید، کمی در آن‌‌ها آبتنی کنید یا صبح خود را با شنا و ورزش آغاز نمایید. در میان تمام هتل‌های خوب باکو، ما بهترین‌هایی که دارای استخر هستند را در این نوشته به شما معرفی می‌کنیم.

 

Dinamo Hotel Baku

این هتل بسیار زیبا، از جمله هتل‌های محبوب در باکو است که البته تنها بزرگسالان را در خود پذیرش می‌کند. این هتل طراحی داخلی فوق‌العاده‌ای برای تمامی فضاها از جمله اتاق‌ها و سوییت‌ها در نظر گرفته و در کنار یک استخر سرپوشیده بزرگ، دارای یک مرکز اسپای لاکچری نیز بوده و همچنین شما اجازه دارید تا حیوان خانگی خود را نیز همراهتان به این مکان ببرید.

آدرس: Zarifa Aliyeva Street, Sabayil

 

Four Seasons Hotel Baku

هتل چهار فصل باکو، تقریبا در هر زمینه‌ای یکی از بهترین اقامتگاه‌ها در این شهر است. یکی از شعبه‌های این هتل‌های زنجیره‌ای ۵ ستاره که یک اقامت مجلل و درخشان را در شهر قدیم باکو و آن‌ هم مشرف به دریای خزر را برایتان مهیا خواهد کرد. هتل تنها ۲ دقیقه پیاده تا پارک لوار باکو فاصله داشته و بسیاری دیدنی‌های شهر در فاصله‌ی خیلی کمی از شما قرار دارند. همچنین این محل نیز دارای یک مرکز اسپای بسیار لوکس در کنار استخر سرپوشیده‌ی فوق‌العاده‌اش بوده و بر خلاف Dinamo اتاق‌های خانوادگی نیز برای این محل در نظر گرفته شده است.

 

۶ هتل ارزان قیمت برای سفر به باکو

آدرس: Neftchilar Avenue 1, Sabayil

 

JW Marriott Absheron Baku Hotel

این هتل چهار ستاره‌ی زیبا، درست در قلب باکو و در میدان آزادی واقع شده و به همین دلیل انواع مراکز خرید و سرگرمی در اطرافتان قرار دارند. از نظر امکانات رفاهی JW Marriott Absheron  یکی از بهترین و لوکس‌ترین هتل‌ها در باکو به حساب می‌آید و استخر آن نیز با طراحی زیبا و به صورت سرپوشیده برای مهمانان در نظر گرفته شده که به همین دلیل در تمام طول سال می‌توانید از آن استفاده کنید. همچنین در کنار استخر، یک مرکز اسپا و یک باشگاه ورزشی ۲۴ ساعته نیز وجود دارد تا همه چیز برای یک اقامت عالی در تور باکو مهیا باشد.

آدرس: Azadliq Square 674, Nasimi

 

Hotel Badam d'Art Boutique Hotel

در میان انتخاب‌های این لیست، بوتیک هتل Badam d'Art کاملا با دیگر هتل‌ها متفاوت است. اول این که استخر این مجموعه روباز بوده و تنها در روزهای گرم سال در دسترس است، از طرفی فضای داخلی این مکان، با درخت‌ها و گیاهان مختلف آذین شده و حتی یک باغ کوچک کاملا سرپوشیده (البته با سقف شیشه‌ای) دارد که فضایی جذاب را برای روزهای سفر شما پدید می‌آورد. همچنین با این که Badam d'Art یک هتل ۵ ستاره محسوب می‌شود، اما اتاق‌ها و سوییت‌های کم‌تری دارد که در نهایت باعث خواهد شد تا فضای خلوت و آرامش بیشتری را برایتان به همراه بیاورد.

 

معرفی بهترین هتل‌های ۴ ستاره باکو

آدرس: Sabail, Badamdar ,11 Massiv , E., Sabayil

 

FLY INN BAKU

FLY INN یک هتل ۵ ستاره لوکس است که در فرودگاه بین‌المللی حیدر علیف باکو واقع شده و هم دارای یک استخر روباز و هم استخر سرپوشیده‌ی بزرگی است که در کنارش امکانات رفاهی خوبی نیز تدارک دیده شده است. این هتل تا ساحل آبشرون حدود ۱۰ دقیقه فاصله دارد و در کنار این استخر، یک مجموعه‌ی اسپا و سلامت بسیار عالی نیز دارد.

آدرس: Heydar Aliyev International Airport

 

Hilton Baku

هتل‌های زنجیره‌ای هیلتون را تقریبا هر کسی که اهل سفر باشد می‌شناسد. این هتل‌های ۵ ستاره، شعبه‌ای در باکو نیز دارد که امکانات خیلی خوبی در آن تعبیه شده. از میان این امکانات می‌توان به یک استخر بزرگ و عالی، رستوران با نمای زیبای دریای خزر و شهر باکو، اتاق‌های پرتعداد و سوییت‌های لاکچری، مرکز اسپا و سلامتی و ... اشاره کرد. همچنین این مکان به خیلی از جاذبه‌های گردشگری باکو نیز بسیار نزدیک بوده و تا نزدیک دریا، میدان آزادی، سالن اپرا و باله آذربایجان و ... را می‌توانید پای پیاده طی کنید.

آدرس: Azadlig Avenue 1B, Sabayil

 

Hyatt Regency Baku

Hyatt Regency یکی دیگر از هتل‌های باکو است که دارای دو استخر بوده و در هر زمانی از سال می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. این هتل ۵ ستاره‌ی فوق‌العاده زیبا و البته بزرگ یکی از بهترین اقامتگاه‌ها در باکو است که امکانات رفاهی کاملی داشته و به غیر از اتاق‌های معمولی، دارای سوییت‌های جذابی نیز هست. همچنین این مکان دارای یکی از معروف‌ترین مجموعه‌های اسپا و سلامتی در باکو است و تراس‌های بزرگ آن، جان می‌دهد برای اقامت در سفرهایی به باکو که در ایام بهار و تابستان به این شهر انجام می‌شود.

 

اقامتی جذاب در هتل‌های عاشقانه باکو

آدرس: 6 Izmir Street, Yasamal

۲۱ دی ۱۳۹۹

نظرات کاربران