۷ ریزورت ساحلی برتر ویتنام را بشناسید

جاذبه‌های گردشگری ویتنام
۷ ریزورت ساحلی برتر ویتنام را بشناسید

ویتنام با داشتن بیش از ۳۰۰۰ کیلومتر خط ساحلی، یکی از بهترین مقاصد ساحلی در جنوب شرق آسیا به حساب می‌آید. کشوری مملو از ریزورت‌های جذاب ساحلی که ما قصد داریم امروز، ۷ مورد از لوکس‌ترین و بهترین‌هایشان را به گردشگران تور ویتنام معرفی کنیم.

 

The Nam Hai

هتل نام های در منطقه ای آرام در امتداد ساحل بکر دریای چین واقع شده است. همه اتاق‌های هتل در دل زیباترین و سرسبزترین چشم اندازهای این ناحیه قرار گرفته‌اند. بعضی از این استراحتگاه‌ها، منظره رو به دریای چین و جزیره چم را پیش روی مهمانان قرار می‌دهند. مسافران می‌توانند در یکی از سه استخر ساحلی هتل شنا کنند یا از بازی تنیس لذت ببرند.

 

معرفی هتل‌های لاکچری در ویتنام

Park Hyatt Saigon

پارک حیات، یکی از زیباترین هتل‌های ویتنام، در میدان لام سون هوشی مین واقع شده است؛ از این رو مهمانان دسترسی آسانی به جاذبه‌هایی نظیر پارک سایگون و تئاتر شهرداری هوشی مین دارند. این هتل دارای ۲۵۲ اتاق و امکاناتی مثل: تهویه هوای مطبوع، تلویزیون و اینترنت با سرعت بالا می‌باشد. همچنین، مهمانان می‌توانند از استخر شنا، مرکز تناسب اندام و آبگرم رویایی هتل استفاده کنند و از خدمات ماساژ و زیبایی بهره‌مند گردند.

Ana Mandara Villas Resort & Spa Da Lat

اقامتی ۵ ستاره را در ویلاهای آناماندارا واقع در دالات، پایتخت لام دونگ تجربه کنید. این ویلاها دارای استخر روباز و سرپوشیده، سونا و مرکز زیبایی می‌باشند. اتاق‌ها مجهز به ماهواره، آبگرم و جکوزی هستند.

 

قدم زدن بر روی پل طلایی ویتنام

Evason Ana Mandara Nha Trang

این هتل روبروی ساحل نها ترنگ واقع شده است و مناظر خیره کننده‌ای از خلیج نها ترنگ ویتنام برای مهمانان نمایش می‌دهد. این هتل لوکس با طراحی مجلل دارای اتاق‌های مهمان وسیع در میان باغ‌های گرمسیری می‌باشد که چشم‌اندازی رو به دریا دارند. در هر واحد جکوزی تعبیه شده و استفاده از اینترنت رایگان است. چند رستوران که غذاهای ویتنامی اصیل و بین‌المللی سرو می‌کنند، در کنار سواحل مشرف به هتل وجود دارند. بازدیدکنندگان می توانند از غذاهای دریایی تازه محلی لذت ببرند.

La Residence Hue Hotel & Spa

این هتل ۱۲۲ اتاق مهمان وسیع دارد و در قلب هوئه ویتنام واقع شده است. اقامتگاه‌های این هتل به لطف امکانات مدرن و رستوران‌های مجلل محلی و بین‌المللی دل مهمانان را ربوده‌اند. بازدیدکنندگان می‌توانند در سالن بدن سازی ورزش کنند، در سونا استراحت کنند و از خدمات ماساژ در آبگرم لذت ببرند.

 

بهترین سوغاتی‌های ویتنام

Sunrise Nha Trang Beach Hotel & Spa

هتل سان رایز ۱۲۰ اتاق مجهز به سیستم تهویه مطبوع دارد. هر اتاق و سوئیت چشم اندازی ۱۸۰ درجه رو به دریا دارد. همچنین، در بالکن هر واحد یک جکوزی قرار گرفته است. اتاق‌های هتل به سبک منحصر به فرد رومی طراحی شده‌اند و دارای یک استخر شنای روباز است. همچنین یک تراس آسمانی در هتل تعبیه شده که مشرف به خلیج روبرو می‌باشد. مرتفع ترین بار نوشیدنی نها ترنگ در هتل سان رایز قرار دارد. مهمانان می‌توانند در هر کجا و هر زمان که بخواهند از اینترنت هتل استفاده کنند. شما می‌توانید در حالیکه گردنتان را ماساژ می‌دهند و از نوشیدن آبمیوه‌های گرمسیری لذت می برید، برای دوستانتان عکس‌های زیبا بفرستید.

Princess d’Annam Resort & Spa

این هتل روبروی یک فانوس دریایی زیبا، در چشم اندازی خیره کننده و در قلب مناظر باشکوه ساخته شده است. پرنسس د آنام در رده اول بوتیک هتل‌های لوکس ویتنام قرار دارد. هتل در کنار خلیج بکر و دست نخورده ” Ke Ga ” واقع شده است و با شهر هوشی مین تنها ۴ ساعت با ماشین فاصله دارد. چشم انداز هتل مشرف به جنوب دریای چین، کوه‌های با عظمت، دره های سرخ رنگ و تپه های شنی می‌باشد. طیف گسترده‌ای از فعالیت‌های سرگرم کننده در فضای باز دایر است.

 

آشنایی با حمل و نقل عمومی و گشت و گذار در ویتنام

Sheraton Nha Trang Hotel and Spa

هتل شراتون مشرف به یکی از زیباترین خلیج‌های جهان است و دسترسی آسانی به ساحل دارد. شراتون یکی از بی نظیرترین هتل‌های ویتنام است. موقعیت مکانی ایده آل هتل فضای مناسبی برای غواصی و پیاده روی پدید آورده است. اگر از قدم زدن در ساحل خسته شدید، می توانید در یکی از بارهای ساحلی نوشیدنی بنوشید. هتل به یک سرویس آبگرم کامل، باشگاه تناسب اندام، استخر روباز و ۶ رستوران مختلف مجهز است.

۰۳ دی ۱۳۹۹

نظرات کاربران