۷ استخر برتر هوشی‌مین که در سفر به ویتنام باید به آنها بروید

جاذبه‌های گردشگری ویتنام
۷ استخر برتر هوشی‌مین که در سفر به ویتنام باید به آنها بروید

ویتنام یکی از شگفت‌انگیزترین نقاط جهان است که باید به آن سفر کرد. کشوری سرسبز و زیبا با مردمانی خونگرم و مهمان‌نواز. کشوری بی‌نظیر پر از نقاط جذاب طبیعت. کشوری که زمستان و تابستان نمی‌شناسد و همه‌ی روزهای سال در اقامتگاه‌های لوکس و معمولی‌اش از مهمانان پرشماری پذیرایی می‌کند. کشوری با دنج‌ترین رستوران‌ها و چای‌خانه‌ها برای برپایی انواع دورهمی‌ها. در سفرتان  با تور ویتنام اگر اهل آب‌تنی و شنا هستید همراه ما باشید تا ۷ استخر برتر این کشور در شهر هوچی‌مین را یک به یک خدمتتان معرفی کنیم. استخرهایی که برای یک سفر خانوادگی نیز مناسب هستند.

 


۱- Van Thanh pool


یک استخر عالی در انحصار باغچه‌های پر گل و زیبا. استخری نه چندان بزرگ اما به قاعده و آرام. استخری که اطرافش را با صندلی‌های راحتی پر کرده‌اند تا مراجعه‌کنندگانش لحظات پر آرامشی را در آن پشت سر بگذرانند. استخری روباز برای آنهایی که می‎‌خواهند در روزهای دلچسب گرم سال آفتاب بگیرند و لذت ببرند. استخری که همه روزه از ساعت ۶ صبح تا ۸ شب درهایش به روی مراجعه‌کنندگانش باز است و از حضور آنها گرمترین استقبال‌ها را می‌کند. استخری که در اگر اهل شنا هستید می‌توانید در بخش پرعمق آن شنا کنید و اگر اهل خوش گذرانی هستید می‌توانید تنی به آب تمیزش بزنید و در فضای فوق‌العاده‌اش بهترین نوشیدنی‌ها و خوراکی‌ها را نوش جان کنید.

 

 بهترین غذاهای خیابانی هوشی مین برای تازه واردها به ویتنام

 

 

Van Thanh pool

 


۲- New world Saigon hotel


یک استخر لاکچری که شنا کردن در آن چندان ارزان نیست. استخری خاطره‌انگیز و روباز که نه تنها مسافران هتل که مسافران هوچی‌مین نیز مشتریان آن هستند. استخری که شنا کردن در آن می‌تواند در پایان یک روز شلوغ گردشگرانه بسیار جالب توجه و به یاد ماندنی باشد.

 

 

 New world Saigon

 


۳- Yet kieu pool


آنهایی که عاشق شنا کردن هستند این استخر برایشان یکی از بهترین مکان‌های تفریحی است که در سفر به ویتنام می‌توانند به آن مراجعه کنند. استخری با دو حوضچه‌ی عمیق برای آنهایی که عاشق شیرجه زدن و انواع شناهای مختلف هستند. استخری تمیز با بهترین امکانات برای جوانان و سفرهای جوانانه.

 

۹ تجربه شگفت‌انگیز و متفاوت که در ویتنام نباید از دست بدهید

 

 

 Yet kieu pool

 


۴- Lam son pool


یک استخر خلوت و آرام برای آنهایی که دوست دارند شنا یاد بگیرند و یا آنهایی که شناگرهای قابلی هستند و می‌خواهند بخشی از سفر خود به ویتنام را در آبهایی تمیز استخرهای این کشور بگذرانند. یک استخر با ابعاد استاندارد که انواع مسابقات ورزشی در آن برگزار می‌شود. استخری که هم در سفرهای خانوادگی و هم ر سفرهای مجردی به می‌توانید به آن تشریف ببرید و خوش بگذرانید. استخری که فقط روزهای دوشنبه تعطیل است و باقی روزهای هفته می‌توانید از اوایل صبح تا اواخر شب به آن مراجعه کنید.

 

 

 Lam son pool

 


۵- Dai Dong swimming pool


یک استخر عالی دیگر برای خانم‌ها و آقایانی که شناگرهای قابلی هستند و می‌خواهند چند ساعتی از حضور خود در ویتنام را در استخرهای این کشور بگذرانند. استخری که در سفرهای خانوادگی به هوچی‌مین می‌توانید با خیال راحت به آن مراجعه کنید و خوش بگذرانید. استخری که خانم‌ها در آن اجازه ندارند مایوهای سفید بپوشند.

 

بهترین مکان‌ها برای گرفتن عکس‌های اینستاگرامی در هوشی مین ویتنام

 

 

 Dai Dong swimming

 


۶- Lan Anh club pool


یک استخر عالی برای خوش گذرانی. از آنهایی که رفتن به آن جزو تفریح‌های گردشگرانه و حسابی خوش گذرانه به حساب می‌آید. از آنهایی که شناکردن در حوضچه‌اش به اندازه‌ی نشستن دورش و نوش جان کردن بهترین نوشیدنی‌ها و خوراکی‌ها ارزشمند نیست. از آنهایی که در سفرهای دسته‌جمعی حتما باید به آن بروید. استخری که دورش بهترین بار و رستوران هوچی‌مین را دارد و اطرافش با بهترین صندلی‌ها و تخت‌های راحتی پر شده است.

 

 

Lan Anh club pool

 


۷- Rex hotel pool


یک استخر شیک در یک هتل لاکچری که شنا کردن در آن چندان ارزان نیست اما بدون شک در سفر به هوچی‌مین اگر اهل خوشگذرانی و خرج کردن هستید ارزشش را دارد تنی به آبش بزنید و لذت ببرید. استخری نه چندان بزرگ که دورش را آسمان‌خراش‌های هوچی‌مین گرفته‌اند.

 

 

Rex hotel pool

۰۶ بهمن ۱۳۹۷

نظرات کاربران