۵ کتابفروشی جذاب که در ویتنام باید به آنها سر بزنید

جاذبه‌های گردشگری ویتنام
۵ کتابفروشی جذاب که در ویتنام باید به آنها سر بزنید

ویتنام یکی از جذاب‌ترین کشورهای شرق آسیاست که می‌شود در طبیعت جذاب آن غرق شد و روزهای بی‌نظیری در زندگی را پشت سر گذاشت. کشوری که در جنگ با امریکا یک بار به خاک تبدیل شده اما از خاک سربرآورده و دوباره دانه‌های سبز را گسترش داده. کشوری که پر از گوشه‌های خلوت و جذاب برای سفرهای عاشقانه است. کشوری که پر از سواحل دنج برای تفریحات دریایی و آبی است. کشوری که در جادویی‌ترین هتل‌ها از مهمانانش پذیرایی می‌کند. در سفرتان با تور ویتنام اگر به دنبال کتاب خوانی هستید همراه ما باشید. همراه ما باشید تا ۵ کتابفروشی جذاب این کشور برای خریدن کتاب‌های انگلیسی زبان را یک به یک خدمتتان معرفی کنیم. کتابفروشی‌هایی که در شهر هوشی مین واقع شده‌اند و با رفتن به آنها می‌توانید یک رمان جذاب برای روزهایی که در ویتنام هستید بخرید.


رفتن به کتابفروشی در سفر


اگر اهل بازدیدهای فرهنگی هستید، اگر می‌خواهید در یک محیط آرام هنگامیکه که قهوه نوش جان می‌کنید بتوانید کتاب‌هایی را نیز تورق کنید و بعد آنها را بخرید، اگر می‌خواهید سوغاتی‌های خاص هدیه بدهید، اگر می‌خواهید روزهایی که در سفر هستید بدون کتاب نمانید و ماجراجویی کنید باید به کتابفروشی‌های شهری که به آن سفر می‌کنید سری بزنید. در سفرتان به هوشی مین بی‌نظیر که جاذبه‌های طبیعی فوق‌العاده‌ای دارد اگر می‌خواهید معروف‌ترین کتابفروشی‌ها را بشناسید در ادامه این مطلب همراه ما باشید.

 

 ۷ چیز عجیبی که در ویتنام مشاهده خواهید کرد 

 

کتابفروشی در سفر

 


۱- Boa bookstore


یک کتابفروشی عالی واقع شده در یک آپارتمان قدیمی که وقتی وارد آن می‌شوید غرق می‌شوید در سیل انبوه کتاب‌های انگلیسی زبان. جاییکه با رفتن به آن می‌توانید رمان‌های جیبی خوبی بخرید و در هوشی مین یا شهرهای دیگر ویتنام همراه خود کنید. جاییکه می‌توانید برای ساعت‌ها در آرامش کامل در آنجا نیز بمانید و کتاب بخوانید. جاییکه همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۵ عصر درهایش به روی مشتریانش باز است و از حضور آنها استقبال می‌کند. در سفرتان با تور ویتنام اگر شب‌ها قبل از خواب دوست دارید مطالعه کنید و یا وقتی به سواحل و جنگل‌ها می‌روید و کمپ می‌زنید دوست دارید با رمان‌های ماجراجویانه همراه شوید به شما توصیه می‌کنیم حتما به این کتابفروشی تشریف ببرید.

 

 

Boa bookstore

 


۲- Art book


یک کتابفروشی زنجیره‌ای در ویتنام که شعبه‌ی هوشی مین یکی از معروف‌ترین شعبه‌های آن به حساب می‌آید. جاییکه با رفتن به آن می‌توانید کتاب‌های هنری زیادی خریداری کنید. کتاب‌هایی از معماری و طراحی داخلی گرفته تا هنر آشپزی و عکاسی. کتاب‌هایی جذاب و البته اندکی گران. درهای این کتابفروشی همه روزه از ساعت ۹ صبح تا ۸ شب به روی مشتریانش باز است و به آنها خدمات ارائه می‌کند. جاییکه با رفتن به آن می‌توانید برای دقایقی طولانی بین قفسه‌های کتاب بچرخید و اگر علاقه‌مند به هدایای فرهنگی هستید برای دوستانتان کتاب و لوازم تحریر فانتزی خریداری کنید.

 

  بازار باک های ویتنام ؛ جذاب‌ترین یکشنبه بازار جهان

 

Art book

 


۳- Ca chep bookstore


یک کتابفروشی عالی که شمایلی مدرن و امروزی دارید. جاییکه در لابه‌لای قفسه‌های مختلف آن می‌توانید انواع کتاب‌های انگلیسی زبان را بیابید و خریداری کنید. کتاب‌هایی که دامنه‌ی موضوعی‌شان شامل کتاب‌های زیادی می‌شود. درهای این کتابفروشی همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۰ شب به روی مشتریانش باز است و از این جهت یکی از کتابفروشی‌های منحصر به فرد در ویتنام به حساب می‌آید. در سفرتان به ویتنام به شما توصیه می‌کنیم یک عصر به این کتابفروشی تشریف ببرید و هرآنچه از کتاب انگلیسی زبان می‌خواهید را خریداری کنید.

 

 

Ca chep bookstore

 


۴- Fahasa Bookstore


یک کتابفروشی دولتی عالی که تقریبا هرچه کتاب انگلیسی زبان بخواهید را می‌توانید در آن پیدا کنید. جاییکه در آن کتاب‌های مربوط به حوزه‌ی مدیریت و تجارت بسیار پرطرفدار هستند. جاییکه شعبه‌ی هوشی مین آن یکی از بزرگترین کتابفروشی‌های سراسر ویتنام به حساب می‌آید و به شما توصیه می‌کنیم در سفر به ویتنام اگر به دنبال کتابی خاص می‌گردید حتما به این کتابفروشی رجوع کنید. جاییکه همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۰ شب درهایش به روی مشتریانش باز است و از حضور آنها استقبال می‌کند. البته نه با قهوه و نوشیدنی که با انبوهی از کتاب‌های کاربردی.

 

  هانوی یا هوشی مین ؛ اول باید از کدام دیدن کرد؟

 

Fahasa Bookstore

 


۵- Vesta Bookstore


یک کتابفروشی جذاب و عالی برای آنهایی که به صورت خانوادگی به ویتنام رفته‌اند و یا آنهایی که می‌خواهند برای نوجوانان و خردسالان اطرافشان کتاب سوغاتی بخرند. جاییکه همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۹ شب درهایش به روی مشتریانش باز است و با فانتزی‌ترین لوازم تحریر و کتاب‌های مربوط به حوزه‌ی کودک و نوجوانان از حضور آنها استقبال می‌کند. در سفرتان به ویتنام اگر به دنبال کتاب‌های ماجراجویانه هستید به شما توصیه می‌کنیم حتما به این کتابفروشی بروید و از فروشنده برای خرید یک کتاب عالی مشاوره بگیرید.

 

 نها ترانگ ، مروارید کم‌تر شناخته شده ویتنام

 

Vesta Bookstore

۱۶ مرداد ۱۳۹۸

نظرات کاربران