معرفی ۵ مرکز خرید برتر هوشی‌مین

جاذبه‌های گردشگری ویتنام
معرفی ۵ مرکز خرید برتر هوشی‌مین

جدا از بازارهای متعدد و بسیار جذاب شهر، این مراکز خرید هستند که بهترین تجربه خرید کردن را در تور هوشی مین برایتان به همراه خواهند داشت. مراکز خریدی با اجناسی متنوع که عموما بزرگ هستند و به راحتی قابل دسترس بوده و برندهای معتبر بین‌المللی را میزبانی می‌کنند و برای تفریح و خوردن غذا نیز جاهای متعددی برایتان در نظر گرفته‌اند.

سایگون مراکز خرید زیادی دارد اما ما امروز ۵ مورد از بهترین‌ها و البته معروف‌ترین‌ها را در این شهر زیبا به شما معرفی می‌کنیم تا در سفر با تور ویتنام سری به آن‌ها بزنید.

 

Vincom Center

Vincom Center متشکل از دو ساختمان است که در مجموع شامل ۲۵۰ فروشگاه مختلف می‌شود که آن را به بزرگ‌ترین مرکز خرید در تمام هوشی‌ مین بدل می‌کند. این مکان جذاب و بزرگ مملو از برندهای مختلف بین‌المللی لباس از جمله لارف لورن، هوگو باس و خیلی‌های دیگر است. با این حال فروشگاه‌های مختلفی از جمله تجهیزات الکترونیک، دکور، لوازم شخصی و لوازم آرایش نیز به تعداد زیادی در آن پیدا می‌شود.

 

روزهای بارانی هوشی‌مین را با این فعالیت‌ها هیجان‌انگیز کنید

Vincom Center

Vincom Center برای خانواده‌ها مکانی عالی محسوب می‌شود، چون غذاخوری‌ها و رستوران‌های مختلفی دارد و شما می‌توانید به همراه بچه‌ها در پارک‌های بازی‌اش مشغول فعالیت شوید. گیم سنتر این مرکز خرید بازی‌های کامپیوتری زیادی دارد که فرزندان شما را تا ساعت‌ها سرگرم می‌کنند.

آدرس: 171 Dong Khoi & (Vincom Center B) 72 Le Thanh Ton Street

ساعات فعالیت: ۹ صبح تا ۱۰ شب

 

Saigon Square

این مرکز خرید حدودا ۵ دقیقه پیاده از بازار معروف بن تان Benh Thanh فاصله دارد. Saigon Square مرکز خرید دو طبقه و بزرگی است که بیشتر به پوشاک و لوازم شخصی اختصاص داشته و شما می‌توانید بهترین قیمت‌های شهر را در آن‌جا پیدا کنید. آن‌هایی که دوست دارند با فروشنده‌ها چانه بزنند نیز این جا موقعیت زیادی پیدا خواهند کرد.

Saigon Square

در کنار انواع تیشرت‌ها و لباس‌های شنا و انواع پوشاک، امکان خرید کیف، کفش، پارچه، زیورآلات و خیلی چیزهای دیگر نیز در Saigon Square برایتان فراهم است. البته در این مکان نباید انتظار رستوران یا بخش‌های تفریحی را داشته باشید، اما در زمینه پوشاک بانوان این مکان یکی از بهترین‌ها در هوشی مین به حساب می‌آید که شما می‌توانید با قیمتی بسیار مناسب خریدهایی عالی در سفر به این شهر داشته باشید.

آدرس: Corner of Nam Kỳ Khởi and Le Loi in District 1

ساعات فعالیت: ۸ صبح تا ۱۰ شب

 

Takashimaya Vietnam

Takashimaya Vietnam اولین شعبه از مراکز خرید زنجیره‌ای بسیار معروف ژاپنی در ویتنام است که از جمله مراکز مدرن و مجلل هوشی مین به حساب می‌آید. "تاکاشیاما" با فروشگاه‌های بزرگ و لاکچری خود، محصولات متنوعی از برندهای ژاپنی، کره‌ای، اروپایی و آمریکایی را برای خریداران عرضه می‌کند.

 

هشت هاستل برتر شهر هوشی مین

Takashimaya Vietnam

برندهای معروف و محبوب زیادی نیز در این مکان حضور دارند که در زمینه‌های مختلف از جمله پوشاک، محصولات چرمی، لوازم الکترونیک، لوازم شخصی، لوازم آرایش و ... محصولات خود را ارائه کرده‌اند. اگر چه این مکان دارای سینما یا مراکز تفریحی دیگر نیست، اما چند رستوران و کافه دارد، چند سالن آرایش و ناخن در آن‌جا فعالیت می‌کنند و برای خرید بهترین لوازم آرایش، بهترین گزینه در تمام شهر محسوب می‌شود.

آدرس: 92-94 Nam Ky Khoi Nghia Street, Ben Nghe Ward, District 1

ساعات فعالیت: ۹:۳۰ صبح تا ۹:۳۰ شب

 

Diamond Plaza

Diamond Plaza مرکز خرید لوکس دیگری در هوشی مین است که در یک بنای قدیمی ساخته شده و تنها ظاهر بنا حفظ گردیده است. در عوض در داخل شما یک مرکز خرید بسیار لوکس و مدرن را خواهید دید که میزبان چندین برند بسیار معتبر بین‌المللی خواهد بود.

البته دلایل بسیار بیشتری جز خرید برای رفتن به Diamond Plaza وجود دارد. این مرکز خرید زیبا امکانات تفریحی زیادی همچون یک سینمای چند سالنه‌ی مدرن، یک سالن بیلیارد عالی و سالن بازی‌های رومیزی و کامپیوتری دارد و همچنین در زمینه‌ی کافه و رستوران نیز انتخاب‌های زیادی خواهید داشت تا بهترین‌ها را در Diamond Plaza تجربه نمایید.

 

رستوران‌های ارزان‌قیمت آخرشبی در هوشی مین

Diamond Plaza

آدرس: 34 Le Duan Street, District 1

ساعات فعالیت: ۹:۳۰ صبح تا ۹:۳۰ شب

 

Parkson Plaza

Parkson Plaza نسبت به گزینه‌های لوکس دیگری که در لیست داشتیم، کمی کوچک‌تر است، اما فروشگاه‌های آن بزرگ هستند و یک گزینش عالی بین برندهایی بسیار جذاب در این مرکز خرید صورت گرفته است. وقتی به Parkson Plaza می‌روید، این امکان را داریدتا از برندهایی همچون کلوین کلین، بابی برون، لاکوسته یا حتی برندهای ژاپنی و کره‌ای بسیار عالی خرید کنید.

البته این مکان جایی گران قیت برای خرید به حساب می‌آید، اما با توجه به مکان قرار گیری عالی‌اش، می‌توانید به راحتی به آن دسترسی پیدا کرده و ساعاتی را لابه لای فروشگاه‌های فوق‌العاده‌اش بگردید.

 

بهترین غذاهای خیابانی هوشی مین برای تازه واردها به ویتنام

Parkson Plaza

آدرس: 45 Le Thanh Ton Street, District 1

ساعات فعالیت: ۹:۳۰ صبح تا ۱۰ شب

۳۰ فروردین ۱۳۹۹

نظرات کاربران