۱۵ آبشار شگفت‌انگیز که در سفر به ویتنام می‌توانید از آنها دیدن کنید

جاذبه‌های گردشگری ویتنام
۱۵ آبشار شگفت‌انگیز که در سفر به ویتنام می‌توانید از آنها دیدن کنید

ویتنام سرزمین سرسبزی‌ها و جاذبه‌های گردشری طبیعی است. سرزمینی که جنگی بزرگ با آمریکا را به خود دیده است اما سرپا شده تا سالانه از هزاران هزار گردشگر پذیرایی کند. سرزمینی در آسیای شرقی که حجم زیادی از آن را جنگل‌ها پوشانده‌اند. در سفرتان با تور ویتنام اگر به دنبال شگفت‌انگیزترین آبشارها هستید همراه ما باشید تا ۱۵ آبشار زیبای این کشور را خدمتتان یک به یک معرفی کنیم.

 


۱- Ban gioc


در پناه جنگل‌ها و ابرها، در جاییکه بیشتر روزهای سال مه آلود است، در جایی رویای و هیجان‌انگیز که سنگ‌ها و صخره‌ها راه آبش را بسته‌اند، آبشاری واقع شده است که یکی از معروف‌ترین آبشارهای شرق آسیا به حساب می‌آید. جاییکه به بهشت برین می‌ماند و خیلی از طبیعتگردان را بی‌تاب ویتنام می‌کند. آبشاری که سه سطح دارد و در هر سطح آن برکه‌ای از آب آرام گرفته است.

 

 

Ban gioc

 


۲- Ellephant


این آبشار در ۳۰ کیلومتری مرکز شهر دالتا واقع شد است بزرگ و بی‌همتا. جاییکه با شکوه و جلال آب را از ارتفاع به پایین پرتاب می‌کند. جاییکه به شما دسترسی می‌دهد هم به بالایش بروید و هم از پایین نظاره‌گرش باشید. آبشاری که معنای نامش فیل است و در یک روستا واقع شده است. این آبشار به نوعی جزو جاذبه‌های بکر ویتنام به حساب می‌آید.

 

معرفی برترین سواحل ویتنام با چشم‌اندازی دلفریب

 

 

 Ellephant

 


۳- Pongour


یک آبشار خارق‌العاده. واقع شده در دل سرسبزی‌ها، زیر سقف آسمانی مه آلود. آبشاری که به صورت نیم‌دایره است و سراسر دیدگان شما را از خودش پر می‌کند. آبشاری بی‌مانند که آوازه‌اش در سرتاسر کشورهای جنوب شرق آسیا پیچیده است. آبشاری که با رفتن به آن می‌توانید بهترین عکس‌های خود از سفر به وینتام را بیندازید.

 

 

 Pongour

 


۴- Mu


در ۱۳۰ کیلومتری هانوی، در دل سکوت‌ها و صدای پرندگان، در لابه‌لای درختان و سرسبزی‌ها آبشاری واقع شده است جذاب. آبشاری که اگر به نزدیکش بروید صدای سرعت آبی که از ارتفاع سرازیر می‌شود گوش شما را از حیات و زندگی پر می‌کند.

 

 

 Mu

 


۵- Tac Tinh


در دل یک دره‌ی سرسبز، در فضایی روستایی و صمیمی آبشاری واقع شده است که از دل دره نگاه شما را به خودش برمی‌تاباند تا دچار تحیر و شگفتی شوید. آبشاری که در دل آن می‌توانید به یوگا بپردازید. یوگایی که خاطره‌اش هیچگاه از خاطر شما پاک نشود.

 

 

 Tac Tinh

 


۶- May


در فاصله‌ی ۳ ساعته از هانوی فضایی سرسبز وجود دارد که ۹ آبشار در فاصله‌های کوتاهی نسبت به یکدیگر قرار گرفته‌اند و آبشاری واحد را پدید آورده‌اند. آبشاری که در همه‌ی فصول سال پر آب نیست اما همیشه باصفا و دیدنی است.

 

 

 May

 


۷- Love


آبشاری به ارتفاع ۱۰۰ متر که در دل جنگل قرار گرفته است و از دو طرف، از میان بامبوهای بلند بالا فضایی برای فتح آن وجود دارد تا یکی از زیباترین آبشارهای ویتنام باشد. آبشاری که نام زیبای عشق را بر آن نهاده‌اند و یکی از رمانتیک‌ترین فضاهای ویتنام به حساب می‌آید. اگر در یک سفر رمانتیک به ویتنام رفته‌اید به شما پیشنهاد می‌کنیم حتما از این آبشار دیدن کنید.

 

 

 Love

 


۸- Yang Bay


در یک جای پرسکوت، یک مکان پنهان شده در دل صخره‌های سرسبز وجود دارد که آبشاری به دل برکه‌ای عمیق از آب می‎رسد. برکه‌ای که در فصل‌های گرم سال یکی از بهترین نقاط ویتنام برای شنا کردن است. این آبشار یکی از آرام‌ترین آبشارهای ویتنام به حساب می‌آید.

 

 

 Yang Bay

 


۹- Dray nur


یک آبشار عظیم و باشکوه. یک جاییکه می‌تواند ساعت‌ها چشم‌های شما را به خودش خیره نگاه دارد. جاییکه با فشار و سرعت آب را از خودش عبور می‌دهد و صدای زیستن و حیات را به بلندترین حد ممکن به گوش می‌رساند.

 

 

Dray nur

 


۱۰- Dambri


این آبشار یکی از بلندترین و پرسرعت‌ترین آبشارهای ویتنام به حساب می‌آید که در ۱۳۰ کیلومتری دالتا واقع شده است. آبشاری که ۸۰ متر ارتفاع دارد و زیرش یک برکه‌ی عمیق از آب تشکیل شده است.

 

 

Dambri

 


۱۱- Thuy Tien


آبشاری کوتاه قامت که صدای آب را به بلندای کر کنندگی به گوش نمی‌رساند، چشم‌ها را خیره به خودش نگاه نمی‌دارد اما در یک آرامش و آسایش یک روز فراموش ناشدنی از بودن در ویتنام را برای شما می‌سازد. آبشاری که چشم‌اندازی پانارامیک به طبیعت‌گردان از خودش ارائه می‌دهد.

 

 

Thuy Tien

 


۱۲- Ba Ho


یک آبشار جنگلی و صخره‌ای که نشان از قدرت یک جریان دارد. جریانی که دل هر صخره و سنگی را می‌شکافد و راه خودش را باز می‌کند. جریانی که نگاه‌ها را به قدرت خودش جلب می‌کند.

 

 

 Ba Ho

 


۱۳- Khe van


آبشاری ۳ طبقه که طبیعتگردان به آن بسیار علاقه دارند. آبشاری که ارتفاع ۳ طبقه‌اش با هم به ۱۰۰ متر می‌رسد و اگر کوه‌نورد باشید و نیز کفش مناسب همراه خود در سفر به ویتنام داشته باشید می‌توانید این آبشار را فتح کنید و لذت ببرید.

 

 

 Khe van

 


۱۴- Suoi Tranh


آبشاری نه خیره‌کننده و نه شگفت‌انگیز. اما آبشاری که یک هارمونی زیبا با جنگلی که در دل آن قرار دارد و پرندگانی که بر فرازش پرواز می‌کنند به وجود آورده است.

 

 

Suoi Tranh

 


۱۵- Phu Cuong


یک آبشار زیبا. از آنها که آفتاب بر فرقش می‌تابد و آسمانی آبی سقفش را گرفته است. از آنها که آدم دوست دارد ساعت‌ها در جوارش بنشیند و اندیشه کند. به زیستن، به عشق، به سفر ...

 

 

Phu Cuong

۰۸ مهر ۱۳۹۷

نظرات کاربران