آبشارهای شگفت‌انگیز بن گیوک ویتنام

جاذبه‌های گردشگری ویتنام
آبشارهای شگفت‌انگیز بن گیوک ویتنام

ویتنام یکی از زیباترین کشورهای جهان است که بعد از جنگ امریکا با آن نامش زیاد سر زبان‌ها پیچید و بسیار معروف شد. کشوری در شرق آسیا با مردمانی جالب توجه و ویژه. کشوری جنگلی و سرسبز که درخت‌هایش در آتش جنگ با امریکا سوختند اما دوباره سبز شدند و سر برکشیدند. کشوری که باید به آن سفر کرد و جاذبه‌های طبیعی شگفت‌انگیز خلقت را در آن دید. کشوری که یکی از بهترین نقاط دنیا برای سفرهای عاشقانه و ماه عسل‌ها به حساب می‌آید. در سفرتان با تور ویتنام اگر قصد دارید به دیدن آبشارهای مشهور و جذاب بروید همراه ما باشید تا آبشارهای بن گیوک این شهر و یک برنامه ۴ روزه برای بازدید از مناطق اطراف آن را خدمتتان معرفی کنیم.


آبشارهای بن گیوک

در مرز میان چین و ویتنام در استان کائو بنگ ویتنام آبشارهایی وجود دارد که از شدت زیبایی قابل توصیف نیستند. آبشارهایی که در منطقه‌ای سرسبز واقع شده‌اند و همین امر سبب شده است هیجانی و رویایی باشند. آبشارهایی که فضایی همچون بهشت برای کائو بنگ ساخته‌اند. آبشارهایی در فاصله ۳۵۰ کیلومتری از شهر هانوی که همه روزه ماشین‌های زیادی از این شهر به سوی آبشارها در رفت و آمد هستند. اگر علاقه‌مند هستید در یک تور چهار روزه به دیدن این آبشار و دیگر جاذبه‌های گردشگری دور و اطرافش بروید در ادامه این مطلب همراه ما باشید.

 

 برای سفر به ویتنام به چقدر پول نیاز دارید؟ 

بن گیوک


برنامه سفری چهار روزه به منطقه کائو بنگ ویتنام

برای سفر به کائو بنگ از هانوی هم می‌توانید با تاکسی و ماشین این مسیر را طی کنید و هم به وسیله اتوبوس که البته هزینه اتوبوس بسیار کمتر از تاکسی است. جدای از این اما برای بازدید از این منطقه می‌توانید در تور ثبت‌نام کنید. همه روزه تورهای زیادی در هانوی برگزار می‌شوند که طی شرکت در آنها می‌توانید به دیدن بن گیوک و دیگر جاذبه‌های کائو بنگ بروید.

 

کائو بنگ ویتنام


روز اول بازدید از منطقه کائو بنگ

برای روز اول که از هانوی به سوی این منطقه حرکت می‎‌کنید به شما توصیه می‌کنیم صبح زود یعنی حوالی ساعت ۶ به سوی دریاچه با به (Ba Be Lake) حرکت کنید تا ناهار را در کنار این دریاچه نوش جان کنید. این دریاچه در فاصله ۲۳۰ کیلومتری از هانوی قرار دارد و همچنین دور و اطراف این دریاچه چندین رستوران‌ محلی وجود دارد که می‌توانید ناهار خود را در آنها نوش جان کنید. بعد از صرف ناهار به شما توصیه می‌کنیم برای بازدید از این دریاچه و غارهای جذابی که درونش وجود دارد یک قایق اجاره کنید و بزنید به دل آب. غارهایی که درون آنها می‌توانید عکس‌های بسیار زیبایی بیندازید. بعد از این بازدید به هنگام شب می‌توانید در یکی از خانه‌های روستایی این منطقه ساکن شوید تا به انتظار صبحی هیجان‌انگیز استراحت کنید.

 

 مقرون به صرفه ترین هتل‌های هوشی مین 

کائو بنگ ویتنام


روز دوم

روز دوم روز کوهنوری و بازدید از غار پک بو است. در این روز صبح زود از خواب بیدار شوید تا حوالی ساعت ۷ روز هیجان‌انگیز خود را آغاز کنید. بعد از دو ساعت کوهپیمایی می‌توانید در کوهپایه‌های کوه گیو استراحت کنید و از دیدن مناظر فوق‌العاده‌ی اطراف آن لذت ببرید. بعد از این کوه پیمایی شما به شهر کائو بنگ می‌رسید و در این شهر می‌توانید یک ناهار انرژی بخش نوش جان کنید. بعد از صرف ناهار در کائو بنگ باید به پک بو بروید و تا عصر یک روز باورنکردنی را برای خودتان رقم بزنید. عصر نیز دوباره به کائو بنگ بازگردید تا در اقامتگاه‌های این شهر شب را به روز برسانید.

 

کائو بنگ ویتنام


روز سوم

روز سوم پر بازدیدترین روز در میان روزهای دیگر است. در این روز شما باید صبح زود یعنی حوالی ساعت ۶ از خواب برخیزید و به سوی آبشارهای بن گیوک بروید. به احتمال خیلی زیاد شما حوالی ساعت ۹ صبح به این آبشارها می‌رسید و یک روز خاص‌ در زندگی برایتان رقم می‌خورد. پس از بازدید از این آبشارها به شما پیشنهاد می‌کنیم به شهر ترانگ خان بروید و از غار نگوم نگو دیدن کنید. برای رسیدن به این غار به یک کوهپیمایی احتیاج است. حالا حوالی ظهر است و شما برای نوش جان کردن غذا باید خودتان را به شهر ترانگ خان برسانید. بعد از صرف ناهار در این منطقه به شما توصیه می‌کنیم در مسیر بازگشت به کائو بنگ به دیدن دریاچه هن نیز بروید.

 

 راهنمای گردشگری در هانوی برای مسافران تور ویتنام 

آبشارهای بن گیوک


روز چهارم

در روز چهارم از کائو بنگ به سوی لنگ سون حرکت کنید تا مزارع برنج را مشاهده کنید. ظهر ناهار خود را در لنگ سون نوش جان کنید و بعد در بازار آن به خرید بروید. پس از آنکه سوغاتی خریدید حالا می‌توانید سوار ماشین شوید و دوباره به شهر هانوی بازگردید و این ماجراجویی ۴ روزه را برای همیشه در خاطراتان به نیکی ثبت کنید.

۱۷ آذر ۱۳۹۸

نظرات کاربران