۹ هتل برتر هوشی مین را بشناسید

جاذبه‌های گردشگری ویتنام
۹ هتل برتر هوشی مین را بشناسید

ویتنام برای بسیاری از مسافران ایرانی هنوز آنقدر که باید و شاید شناخته شده نیست و موقع سفر به شهرهای مهم این کشور -مثل هوشی مین- سوالات زیادی برای این مسافران پیش می‌آید. اما یکی از مهم‌ترین این سوالات انتخاب هتلی مناسب است تا بتوانید از بهترین‌های هر شهر استفاده کنید. ما در مقالاتی مختلف به معرفی برترین هتل‌های هر شهر خواهیم پرداخت و امروز نیز از هوشی مین شروع می‌کنیم، یکی از پرطرفدارترین مقاصد گردشگری تور ویتنام.


Hotel Majestic

هتل مجستیک اولین هتل ۵ ستاره‌ای است که در هوشی مین و در سال ۱۹۲۵ میلادی ساخته بود و آن را متمول‌ترین تاجر چینی آن زمان ساخته بود. همین حالا هم این هتل جایی لوکس و زیباست که به خاطر شمایل تاریخی، میزبانی فوق‌العاده گرم و تجملی بودنش معروف است و بسیاری آن را برای اقامتی خاص و متفاوت در شهر انتخاب می‌کنند. این هتل دارای ۱۷۵ اتاق و ۶ رستوران بوده و حتی اگر نمی‌خواهید در آن اقامت داشته باشید، پیشنهاد می‌کنیم برای بازدید از این مکان و لذت بودن در آن، یک بار تجربه خوردن شام در یکی از رستوران‌های آن را از دست ندهید.

 

بهترین غذاهای خیابانی هوشی مین برای تازه واردها به ویتنام

 

آدرس: No.1 Dong Khoi Street

 

Caravelle Saigon

این هتل بلند‌ترین ساختمان منطقه بوده و درهای آن کریسمس سال ۱۹۵۹ به روی عموم باز شده است. این مکان اهمیت زیادی در تاریخ جنگ ویتنام داشته و در دهه ۶۰ و ۷۰ نشست‌های بسیار مهمی بین طرف‌های جنگ و سردرمداران کشورهای بزرگ در آن برگزار شده است. حالا اما Caravelle در بخشی بسیار مهم از نظر تجاری قرار گرفته است و محله‌ای که در آن واقع شده مملو از مراکز خرید، بوتیک‌های متعدد، مراکز سرگرمی و .. است و با توجه به امکاناتی عالی که در خود دارد، جایی بسیار ارزشمند برای اقامت خواهد بود. همچنین موقع حضور در هتل می‌توانید از نمایشگاه عکاسی دیدن کنید، که دیدارهای زمان جنگ در این هتل را به نمایش گذاشته است.

 

از جنگل‌های مانگرو تا بازارهای متفاوت ؛ ۵ گردش یک روزه از هوشی مین


آدرس: 19 Lam Sơn Square


The Alcove Library Hotel

این بوتیک هتل زیبا یکی دیگر از انتخاب‌های متفاوتی است که می‌توانید در هوشی مین داشته باشید. هتل-کتاب‌خانه‌ای که در سال ۲۰۱۲ بازگشایی شده و به فرودگاه شهر نیز نسبتا نزدیک است. این هتل در جایی که عموما هاستل‌ها و هتل‌های نسبتا ارزان وجود دارد، مکانی با معماری زیبا و مملو از کتاب ارائه کرده که به زبان‌های مختلف بوده و قفسه‌هایی در سراسر هتل را پر کرده‌اند. به واسطه همین کتاب‌ها و شکل متفاوت پذیرایی از شما، The Alcove Library Hotel یکی از بهترین تجربه‌های شما در رابطه با اقامت در هتل خواهد بود.

 

اقامتی رویایی در هتل‌های جادویی نها ترانگ ویتنام


آدرس: 133A Nguyen Dinh Chinh, Phuong 8, Phu Nhuan


Park Hyatt Saigon

Park Hyatt Saigon یک بوتیک هتل ۵ ستاره‌ی لاکچری در ۹ طبقه است که به سبک فرانسوی کلنیال ساخته شده و در جایی بسیار عالی قرار دارد به صورتی که بخش زیادی از دیدنی‌های شهر در فاصله‌ای نزیک به شما در دسترستان هستند. این هتل جایی بسیار مدرن با سوییچ‌های هوشمند و آیپد برای تنظیمات روشنایی و گرمایشی سرمایشی اتاق است و جزو بهترین‌‌ها از نظر رفاهی در هوشی مین به حساب می‌آید.

 


آدرس: 2 Cong Truong Lam Son


Hotel Nikko Saigon

این هتل که در District ۱ واقع شده است، جایی مدرن و زیباست که در عین مینیمالیستی بودن، ۵ ستاره و فوق‌العاده است. هتل با یک تم رنگی کاراملی، قهوه‌ای و سفید ساخته شده و به نوعی سعی داشته تا به شدت نزدیک به رنگ طبیعت، شمایلی آرامش بخش داشته باشد. مجموعه‌ی Hotel Nikko Saigon دارای ۳۳۴ اتاق و ۵۳ آپارتمان بوده، مراکز تفریحی و ورزشی زیادی دارد و مجموعه‌ای بزرگ و ارزشمند در هوشی مین به حساب می‌آید.

 

جذاب‌ترین مکان‌ها در ویتنام برای ماجراجویی در دل طبیعت


آدرس: 235 Doung Nguyen Van Cu, Nguyen Cu Trinh


Renaissance Riverside Hotel Saigon

این هتل بخشی از هتل‌های‌ زنجیره‌ای بسیار معروف Mariott است که به ساخت هتل‌های لوکس و زیبا شهرت دارد. Renaissance Riverside نیز با داشتن ۳۳۶ اتاق، هر آن چیزی که در خود دارد در بهترین کلاس ممکن قرار می‌گیرد. منظره‌ی زیبا به چند استخر، چندین رستوران، مرکز ماساژ و بسیاری محیط‌های این چنینی تنها بخشی از جذابیت‌های این هتل زیبا و مجلل اما گران است. همچنین اتاق‌های نیز دسته‌بندی‌های متفاوتی دارند که بر اساس نیاز و جمعی که در آن حضور به هم رسانده‌اید، می‌توانید مدل مورد نظر خود را انتخاب کنید.

 


آدرس: 15-8 Doung Ton Duc Thang, Ben Nghe, Quan 1


Sofitel Saigon Plaza

Sofitel نیز از جمله هتل‌های زنجیره‌ای بسیار معروف در دنیاست که در هوشی مین هتلی ۲۷۵ اتاقه همراه با ۱۱ سوییت مجلل دارد. این هتل دارای یک استخر روی سقف، استخری سرپوشیده، سالن ورزشی بسیار مجهز، بخش‌های تجاری، چندین رستوران و مرکز اسپا و سلامتی است. هتلی مجلل و بسیار زیبا که برای سفرهای لاکچری گزینه‌ای بسیار عالی در سفر به ویتنام به حساب می‌آید.

 

بهترین مکان‌ها برای گرفتن عکس‌های اینستاگرامی در هوشی مین ویتنام


آدرس: 17 Le Duan, Ben Nghe, Quan 1


The Reverie Saigon

این هتل معنی واقعی تجمل است. از همان بدو ورود که به لابی وارد می‌شوید تا راه رفتن در اتاق‌هایش، مثل قدم زدن در یک رویای پر زرق و برق است.این هتل همه‌ی امکاناتی که باید را در خود داشته و این شامل چند استخر رو باز و سرپوشیده، سالن ورزشی، اسپا، چندین رستوران برای صرف غذاهای سالم و خوشمزه ویتنامی و ... است، اما چیزی که آن را با تمامی انتخاب‌های ما متمایز می‌کند طراحی بی‌نظیری است که در بخش بخش این مکان به کار رفته است. جالب اینکه این هتل با تمام امکاناتی که دارد، قیمتی از حداقل ۳۰۰ دلار داشته که برای چنین هتلی واقعا کم است. سوییت‌های لاکچری آن نیز قیمتی بین ۴۵۰ تا ۷۰۰ دلار دارد و دو سوییت دیزاینر خاص آن نیز ۵ و ۶ هزار دلار به ازای هر شب است.

 

۷ استخر برتر هوشی‌مین که در سفر به ویتنام باید به آنها بروید


آدرس: 22-36 Nguyen Hue Boulevard, District 1


Pullman Saigon Centre

برند معروف Pullman کمی دیرتر از بقیه هتل‌های معروف، اما در سال ۲۰۱۵ هتل خود را در قلب شهر افتتاح کرد. هتلی با ۳۰۶ اتاق و طراحی مدرن و زیبا که نشان‌گر هویت مدرن هتل‌های این برند در کلان‌شهرهای دنیاست. اما در داخل Pullman بر خلاف تجمل ذاتی چنین هتل ۵ ستاره‌ای، فضایی گرم و دوست داشتنی دارد و عوامل آن به گرمی از شما استقبال می‌کنند. از نظر امکانات نیز همه چیز در Pullman فراهم است، از رستوران و استخر گرفته تا امکانات رفاهی کامل در اتاق.

 

۴ فروشگاه لباس در هوشی مین ویتنام


آدرس: 148 Tran Hung Dao, District 1

۱۰ مهر ۱۳۹۸

نظرات کاربران