بهترین هتل‌های استانبول در دوران اپیدمی

جاذبه‌های گردشگری استانبول
بهترین هتل‌های استانبول در دوران اپیدمی

احتمالا شما هم به خاطر محدودیت‌های تردد در سراسر دنیا برنامه سفرتان با سختی‌هایی مواجه شده و یا شاید نیاز به آرامش دارید اما تردید می‌کنید. خوشبختانه استانبول پر از زیبایی‌های طبیعی و تاریخی است و تنوع در این شهر برای سلیقه‌های مختلف بالاست. در واقع استانبولی‌ها لازم ندارند برای گرفتن آرامش و لذت بردن از تعطیلات راه دوری بروند. در اینجا بهترین اقامتگاه‌های استانبول برای سلیقه‌ها و ایده‌های مختلف را بررسی می‌کنیم تا در تور استانبول بتوانید به آن ایده‌آل‌های خود برسید.

 

تجربه سبک زندگی سلطنتی در Ciragan Palace Kempinski Istanbul

آیا همیشه دوست داشته‌اید در معروف‌ترین هتل برجسته استانبول اقامت داشته باشید؟ اگر چنین است، اکنون زمان مناسبی برای تحقق رویای شماست. زیرا حالا که دنیا در سایه تاریک اپیدمی جهانی فرو رفته و صنعت گردشگری با چالش مواجه شده، هتل سیراگان کمپینسکی استانبول با ارائه پکیج‌های مختلف شرایطی استثنایی برای اقامت فراهم کرده که استفاده از آن‌ها معامله‌ای عالی و بزرگ است. یکی از بهترین کارهایی که می‌توانید در این قصر مجلل انجام دهید این است که در کنار چمن‌های سرسبزش به استراحت و پیکنیک بپردازید.

آدرس: Yıldız, Çırağan Cd. No:32, 34349 Beşiktaş/İstanbul, Turkey

 

آخرهفته‌ای روح‌نواز در Swissotel The Bosphorus

این هتل به خاطر برنامه‌های عالی درمان و سلامت خود شناخته شده است. در اینجا  امکانات عالی فضای باز از جمله پارک خصوصی، سالن بدن سازی و استخر بزرگ به مهمانان ارائه می‌گردد. به عنوان مثال کسانی که به دنبال راه‌های ایمن برای معاشرت با دیگران هستند می‌توانند در محیط سالم کلاس‌های یوگا با افرادی شبیه به خودشان آشنا شوند و دوستی‌های جدید شکل دهند. اگر دو ویژگی حریم خصوصی و محیط آرام در لیست شما وجود دارند، رزرو سوئیت با تراس اختصاصی مشرف به بسفر و دریای مرمره را در نظر بگیرید.

 

معرفی هتل شانگری لا بسفروس استانبول

آدرس: Visnezade Mah, Acısu Sokaği NO 19, 34357 Beşiktaş/İstanbul, Turkey

 

فرار از هرج و مرج شهر به Raffles Istanbul Zorlu Center

هتل Raffles Istanbul که با عنوان "بهترین هتل شهری" برای سال 2020 توسط Travel + Leisure World انتخاب شده، واحه‌ای آرام در میان هیاهوی کلان شهر محبوب ما است. هتل رافلز همچون یک پادزهر قوی برای سبک زندگی شلوغ شهری است و اقامت کوتاه در اینجا باعث آرامش خاطر شما و تجدید روحی‌تان می‌شود.

آدرس: Levazım, Zorlu Center, Koru Sokağı, 34340 Beşiktaş/İstanbul, Turkey

 

لذت تنفس هوای آزاد در Ritz Carlton Istanbul at the Bosphorus

این هتل یکی از بهترین اقامتگاه‌های استانبول است که شما را وسط فضایی کاملا مدرن و شیک قرار می‌دهد و خاطره‌ای به یادماندنی رقم می‌زند. شاید استخر بی‌نهایت زیادی وجود داشته باشد، اما تراس فضای باز ریتز کارلتون با موقعیت استراتژیک استخر بی‌نهایت و نمای بی‌نظیر بسفر جایگزینی عالی برای رفتن به مکان‌های عمومی و رفتارهای پرخطر است. در اینجا می‌توانید اقامتی راحت و همه چیز تمام را با امکان دسترسی به مناظر زیبای بسفر تجربه کنید.

 

هتل‌های لوکس محله کاراکوی استانبول

آدرس: Harbiye Mah Askerocağı Cad Beşiktaş İstanbul TR, Süzer Plaza No:6, 34367 Şişli, Turkey

 

لذت سفر در زمان با اقامت در Pera Palace

اگر به جای تفریحات ساحلی و آفتاب گرفتن تمایل دارید سفری مرتبط با فرهنگ و تاریخ داشته باشید، چرا دنبال شخصیت‌های مشهور قرن ۱۹ و ۲۰ که در هتل Pera Palace استانبول اقامت داشتند، نمی‌روید؟ شما می‌توانید در یکی از اتاق‌های خلاقانه (مانند آگاتا کریستی) اقامت داشته باشید یا از مکان‌های دیدنی تاریخی متعددی که در این نزدیکی قرار دارند بازدید کنید. فضای داخلی و اتاق‌ها به حدی جذاب هستند که آرزو می‌کنید بتوانید مدت بیشتری را در آن اقامت داشته باشید. این در حالی است که رستوران و یک استخر سرپوشیده نیز ارائه می‌دهد.

آدرس: Evliya Çelebi, Meşrutiyet Caddesi, Tepebaşı Cd. No:52, 34430 Beyoğlu/İstanbul, Turkey

 

تعطیلاتی لوکس در JW Marriott

حتی اگر در بین هتل‌های استانبول جاهای زیادی اقامت کرده باشید ممکن است جی دبلیو ماریوت را از دست داده باشید، مخصوصا حالا که دنیا درگیر اپیدمی خطرناکی است این که به کدام هتل بتوان اعتماد کرد کمی سخت خواهد بود. یکی از لوکس‌ترین هتل‌های استانبول JW Marriott است که با قرار گرفتن در طبقات بالایی نمایی بی‌نظیر و دیدنی از شهر و دریا ارائه می‌دهد. در حالی که نمی‌توان با رفتارهای پرخطر به نقاط شلوغ شهر رفت دسترسی به چشم اندازی زیبا می‌تواند موهبت بزرگی باشد. در این هتل یک رستوران عالی در پشت بام به نام “Octo"  ارائه نیز ارائه داده شده که می‌توانید در آن از خوردن غذاهای عالی لذت ببرید. خدمات تمام و کمال و به بهترین نحو ارائه می‌شود و تمام پروتکل‌های بهداشتی نیز رعایت می‌شود.

 

معرفی هتل پنج ستاره و لوکس Elite World در استانبول

آدرس: Kemankeş Karamustafa Paşa, Veli Alemdar Han, Kemankeş Cd. D:No 49, 34425 Beyoğlu/İstanbul, Turkey

۱۵ آذر ۱۳۹۹

نظرات کاربران