آشنایی با مرکز خرید وافی دبی

جاذبه‌های گردشگری دبی
آشنایی با مرکز خرید وافی دبی

خرید کردن در مراکز خرید لوکس دبی یکی از سرگرمی‌هایی است که تمامی توریست‌های تور دبی یک بار هم که شده باشد انجام می‌دهند. فرقی ندارد که شما اهل خرید کردن باشید یا نباشید، مراکز خرید دبی به قدری وسوسه‌انگیز هستند که قطعا شما را به سمت خود جذب خواهند کرد. به همین دلیل این بار تصمیم گرفته‌ایم تا شما را با مرکز خرید وافی دبی که یکی از معروف‌ترین مراکز خرید آن است آشنا کنیم. با مقتدرسیر همراه باشید تا با هر آنچه که باید در خصوص این مرکز خرید بدانید اطلاعاتا لازم را کسب کنید.

 

مرکز خرید وافی دبی (Wafi Shopping Mall)

اگر به دنبال مرکز خریدی هستید که بتوانید در آن مجموعه‌ای از تفریح و سرگرمی را در کنار خرید کردن پیدا کنید مرکز خرید وافی دبی یکی از بهترین گزینه‌های پیشنهادی ما به شما خواهد بود. این مکان که اکثر بومیان آن را با نام وافی سیتی می‌شناسند مجموعه‌ای از بوتیک‌های شیک، رستوران‌ها، کافی شاپ و مراکز تفریحی را در یک جا درون خود جای داده است. علاوه بر آن چند برج مسکونی و هتل نیز در این حوالی وجود دارد که اصلی‌ترین دلیل بر شناخته شدن آن تحت عنوان شهر وافی است. چرا که این مکان نمادی از یک شهر کوچک است و هر آنچه که از یک شهر بتوان انتظار داشت را در ابعاد کوچک می‌توان در آن پیدا کرد.

 

راهنمای کامل بازدید مرکز خرید دبی

امکانات مرکز خرید وافی دبی

مرکز خرید وافی دبی یکی از بزرگترین مکان‌های تجاری-تفریحی و حتی مسکونی محسوب می‌شود و امکانات بسیاری را در خود جای داده است و یکی از بهترین مکان‌های خرید سوغات در دبی نیز است. در ادامه نگاهی کلی به امکانات این مکان می‌اندازیم:

  • مغازه‌های متعدد جهت خرید

در مرکز خرید وافی دبی می‌توان از حدود بیش از ۳۵۰ مغازه در آن دیدن و خرید کرد. این مغازه‌ها دارای تنوع بالایی بوده و هر آنچه را که تصور کنید در آن‌ها به فروش می‌رسد. از جمله این مغازه‌ها می‌توان به بوتیک‌هایی از برندهای مختلف و لوکس بین‌المللی و برندهای محلی و ارزان قیمت اشاره کرد. البته پوشاک فقط بخشی از مغازه‌های وافی سیتی را شامل می‌شود و علاوه بر آن می‌توانید لوازم خانه، لوازم الکترونیکی، زیورآلات و ... را آنجا پیدا کنید.

  • فودکورت و رستوران‌

علاوه بر مغازه‌هایی که برای خرید وجود دارند در وافی سیتی می‌توانید طیف گسترده‌ای از منوهای غذایی را مشاهده و به دلخواه خود انتخاب کنید. این مرکز خرید دارای فودکورت و چندین رستوران سنتی و فست فود است. به طوری که حدودا بیش از ۳۰ عدد رستوران را می‌توان در این مکان پیدا کرد.

  • فضای تعبیه شده برای رقص نور

در فضای بیرونی مرکز خرید وافی دبی بعد از تاریک شدن هوا نمایش رقص نور انجام می‌شود. معمولا این نمایش از ساعت ۹:۳۰ شب شروع شده و فضایی بی‌نظیر برای کمی نشستن و عکس گرفتن را ایجاد می‌کند.

  • بازار سنتی عربی

بخشی از مرکز خرید وافی دبی به شکل بازار سنتی عربی تعبیه شده و Khan Murjan نام دارد. این مکان علاوه بر خرید کردن حس و حال بازدید از یک مکان تاریخی و سنتی را به توریست‌ها می‌دهد و مورد پسند اکثر افراد می‌باشد. چرا که به شکل سنتی و الهام گرفته از سبک معماری اسلامی طراحی شده است.

  • محل بازی و سرگرمی کودکان

یکی از بهترین قسمت‌های مرکز خرید وافی دبی محل بازی است که برای کودکان تعبیه شده است. این سرزمین بازی به گونه‌ای ممنحصر به فرد ساخته شده به طوری که می‌توان ادعا کرد در دنیا بی‌نظیر است. البته علاوه بر کودکان تفریحاتی برای بزرگسالان نیز در آن قرار داده شده که قطعا رفتن به آن لحظات خوبی را برای شما رقم خواهد زد. اینجا یکی از بهترین مکان‌های تفریحی دبی برای کودکان به شمار می‌رود.

 

طریقه دسترسی به مرکز خرید وافی دبی

مرکز خرید وافی دبی در خیابانی به نام شیخ زائد درون شهر دبی قرار گرفته است. فاصله تقریبی این مکان از فرودگاه دبی چیزی در حدود ۱۰ دقیقه بوده و دسترسی به آن برای اکثر مسافران آسان است. آدرس دقیق این مجموعه در زیر آورده شده است:

Oud Metha Rd - Dubai - United Arab Emirates

علاقه‌مندان به بازدید از مرکز خرید وافی دبی می‌توانند در بین ساعات کاری در تمامی روزهای هفته از آن دیدن کنند. البته ساعات کاری در طول هفته متفاوت است؛ به این صورت که بین روزهای یکشنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۰:۰۰ تا ۲۲:۰۰ و در روزهای پنجشنبه تا شنبه از ساعت ۱۰:۰۰ تا ۲۴:۰۰ می‌توان از آن دیدن کرد.

 

معرفی مرکز خرید دبی مارینا مال

۲۷ آبان ۱۳۹۹

نظرات کاربران