بهترین هتل‌های سیقناقی، گرجستان

جاذبه‌های گردشگری گرجستان
بهترین هتل‌های سیقناقی، گرجستان

سیقناقی در گرجستان یکی از قدیمی‌ترین شهرهای این کشور است که دارای محیطی بسیار زیبا و جذاب و خیابان‌های سنگفرش شده است. این شهر که در فاصله ۱۲۰ کیلومتری جنوب شرقی تفلیس در منطقه کاخِتی واقع شده دارای معماری بسیار زیبا و نقاط طبیعی و تاریخی برای گشت و گذار است. سیقناقی بعد از بازدید رییس جمهور این کشور به شهر عشق لقب گرفت و حالا زوج‌های زیادی از سراسر کشور برای ثبت ازدواج‌شان به این شهر می‌روند. در اینجا به عنوان یکی از مقاصد برتر تور گرجستان بهترین هتل‌های این شهر را معرفی می‌کنیم.

 

Boutique Hotel BelleVue

این بوتیک هتل که در فاصله ۳.۱ کیلومتری از صومعه بودبه واقع شده دارای اتاق‌های تمیز با تخت‌های چوبی، سیستم تهویه هوا، سرویس بهداشتی تمیز و شخصی هستند. همچنین این اتاق‌ها نمایی عالی به درختان سرسبز بیرون و دشت‌های اطراف دارند. اتاق‌ها در اندازه‌های مختلفی در دسترس هستند و خانواده‌ها نیز به راحتی می‌توانند فضای کافی داشته باشند. به علاوه همه اتاق‌ها دارای تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های کابلی هستند و در سراسر ملک اینترنت رایگان هم در دسترس قرار دارد. در حالی که این بوتیک هتل آرام و راحت به نظر می‌رسد اما هیچ بوفه و کافه‌ای برای ارائه ندارد.

 

بهترین رستوران‌ها در سیقناقی، گرجستان

 

آدرس: 23 Vakhtang Gorgasali Street, 4200 Sighnaghi, Georgia

 

Ambassadori Kachreti Golf Resort

این هتل که در فاصله ۷۵ کیلومتری تفلیس واقع شده و تنها اقامتگاه ۵ ستاره سیقناقی است. در اینجا همه چیز به بهترین نحو برای رفاه و راحتی مهمانان در نظر گرفته شده به طوری که با اقامت در این هتل نیاز به امکانات و تفریحات بیرونی نخواهید داشت. همه اتاق‌ها شیک و با دکوراسیون کلاسیک هستند و امکاناتی همچون سیستم تهویه هوا، مینی بار، سرویس بهداشتی تمیز، حمام مجهز به دوش و دمپایی و لوازم بهداشتی مورد نیاز را در دسترس قرار می‌دهند. همچنین ۳ استخر، زمین تنیس، بولینگ، دوچرخه سواری، میز بیلیارد، کلوپ بازی کودکان، امکانات ماهیگیری و اسب دوانی و خیلی تفریحات دیگر نیز ارائه داده می‌شود تا شما بهترین اقامت ممکن را در سفرتان داشته باشید. این در حالی است که رستوران هتل با بوفه صبحانه، منوی غذای مخصوص کودکان و انواع غذاهای خوشمزه گرجی و بین‌المللی از مهمانان خود پذیرایی می‌کند. اینترنت در همه جا به رایگان وجود دارد و برخی دیگر از ویژگی‌ها همچون لباس شویی، اتوشویی و کفاشی با پرداخت هزینه اضافه ارائه می‌گردند.

اگر به دنبال تجدید قوا و استراحت هستید، خبر خوب در اینجا اینکه سالن اسپا با انواع درمان‌ها و ماساژها، سونا و همچنین یک سالن بدن‌سازی هم ارائه داده می‌شود.

 

زیباترین جاذبه‌های گردشگری سیقناقی

آدرس:  Gurjaani Region, Kakheti, 1510 Kachretʼi, Georgia

 

Hotel Traveler

این هتل ۴ ستاره جذاب و محبوب که در فاصله ۲ کیلومتری صومعه بودبه واقع شده است با ارائه نمایی دیدنی به باغ و نواحی سرسبز بیرون آرامش عمیقی را به مهمانان خود تزریق می‌کند. تمامی اتاق‌های این هتل دارای پاسیویی با نمای دلنشین شهر هستند. به علاوه یک حمام اختصاصی مجهز به دوش و سشوار، تلویزیون و تهویه مطبوع دارند و همچنین اتاق‌های کلاس بالا همراه با فضای نشیمن هستند. در تمامی این اتاق‌ها کمد برای جاسازی مرتب لباس‌ها و دستگاه چای ساز هم قرار داده شده است. روزتان را با صبحانه قاره‌ای در بوفه این هتل شروع کنید و اگر دوست داشتید به تراس بروید لم بدهید و از منظره لذت ببرید، استراحت کنید و با استفاده از اینترنت رایگان وب‌گردی کنید. برای آخر شب همراه دوستان به بار بروید و تا پاسی از شب دورهم نشینی کنید.

آدرس: Street Baratashvili 26, 4200 Sighnaghi, Georgia

 

VIGOR

ویگور هتلی 3 ستاره و یکی از بهترین انتخاب‌های شما در سفر به سیقناقی است. این هتل در فاصله 3 کیلومتری صومعه بودبه و ۴ دقیقه پیاده‌روی از موزه ملی سیقناقی واقع شده است. هتل با داشتن باغ و فضای سرسبز محیطی آرام فراهم آورده و در سراسر ملک اینترنت رایگان قرار داده است. اتاق‌ها دارای سیستم تهویه هوا با تلوزیون و شبکه‌های بین‌المللی هستند، حمام اختصاصی با لوازم کامل دارند و نمایی زیبا به بیرون ارائه می‌دهند. لباس‌ها را در کمد بچینید و کاملا احساس راحتی را در اتاق‌تان لمس کنید. به علاوه رستوران داخل هتل با منوی لاکارته هر روز از مهمانان خود پذیرایی می‌کند.

 

۸ حقیقت درباره تفلیس و مردمانش

آدرس: Gorgasali 7, 4200 Sighnaghi, Georgia

 

4 Rooms Boutique Hotel

بوتیک هتل ۴ رومز در فاصله ۱ کیلومتری صومعه بودبه و ۸۰۰ متری موزه ملی سیقناقی واقع شده است. در این هتل اینترنت رایگان، باغ سرسبز و پارکینگ رایگان ارائه داده شده است. همه اتاق‌ها دارای تلویزیون با کانال‌های ماهواره‌ای و حمام اختصاصی هستند و هر روز در بوفه صبحانه سرو می‌شود.

آدرس: 15, Eka Bezhanishvili street, 4200 Sighnaghi, Georgia, 4200 Sighnaghi, Georgia

۰۳ آذر ۱۳۹۹

نظرات کاربران