اقامت در ویلاهای لوکس و مدرن تفلیس

جاذبه‌های گردشگری تفلیس
اقامت در ویلاهای لوکس و مدرن تفلیس

تفلیس به عنوان پایتخت گرجستان و مهم‌ترین و بزرگ‌ترین شهر این کشور کوهستانی امکانات و ویژگی‌های فراوانی در اختیار مردم و مخصوصا بازدیدکنندگان خود قرار می‌دهد. گرچه حال و هوای شهر هنوز هم آنچنان مدرن و امروزی نیست و تنها حدود کمتر از دو دهه است که مسیر پیشرفت را پیش گرفته و می‌توان اقامتی به یادماندنی را در تور تفلیس تجربه کرد. اگر به دنبال اقامتی متفاوت و مستقل بجز خاص‌ترین و متفاوت‌ترین هتل‌های تفلیس هستید ما به شما ویلاهای جذاب و بزرگی که به راحتی در سایت بوکینگ در دسترس رزرو هستند را پیشنهاد می‌کنیم.

 

White House

این ویلا یکی از بهترین جاهایی است که می‌توانید در آن اقامتی لوکس و راحت داشته باشید و در محیطی خانوادگی و جمعی و فضای کافی به استراحت بپردازید. وایت هاوس در فاصله ۷.۲ کیلومتری از تئاتر روستاولی قرار گرفته و با یک ماشین سواری بسیار کوتاه همه چیز در دسترس آن قرار دارد. این ویلا دارای ۵ اتاق بزرگ و مدرن و شیک است که هر کدام‌شان دارای امکانات متنوعی هستند. ویلا ظرفیت پذیرش تا ۱۲ نفر مهمان را دارد و گزینه‌ای عالی برای سفرهای خانوادگی و شلوغ است. از ۵ اتاق ۳ اتاق دارای تخت بزرگ دونفره، یکی از اتاق‌ها دارای دو تخت یک نفره و در نهایت آخرین اتاق دارای مبل تخت‌شو است. تمامی اتاق‌ها سیگار ممنوع بوده و دارای حمام، سونا، جکوزی و نمای بیرون و باغچه هستند. سرویس‌های بهداشتی همه لوکس و تمیز و فضای نشیمن و آشپزخانه مجهز نیز در دسترس است. از امکانات رفاهی بیشتر می‌توان به باغ و یک استخر، همچنین شاتل و اتاق لباس شویی اشاره کرد. خوشبختانه امکان بردن حیوانت خانگی به ویلا وجود دارد.

 

معرفی دو بازار سنتی جذاب شهر تفلیس

آدرس: Didi Kheivanis st 8, 0114 Tbilisi, Georgia

 

Varketili Garden

باغ وارکتیلی از ویلاهای به شدت لوکس و آنچنانی تفلیس است که در سفر با تور گرجستان اقامتی رویایی ارائه می‌دهد. مساحت کلی این باغ ویلا ۴۰۰ متر مربع بوده و امکاناتی همچون استخر، وای‌فای، اجازه ورود به حیوانات خانگی، و همچنین امکانات مربوط به باربیکیو را در دسترس قرار داده است. از داخل نیز همه چیز همین اندازه لوکس و دلخواه است. با وجود ۹ اتاق خواب و یک سالن نشیمن بزرگ به راحتی یک گروه ۲۰ نفره در آن جا می‌گیرند. آشپزخانه کامل و مجهز به تمامی لوازم مورد نیاز همچون یخچال، ماشین لباس‌شویی، توستر، میز ناهارخوری، و لوازم نظافت و شوینده است. شما می‌توانید با توجه به تعداد اعضای خانواده یا گروه‌تان اتاق مناسب را رزرو نمایید. پرسنل این ویلا به زبان‌های روسی و انگلیسی مسلط هستند. به علاوه مناظر اتاق‌های ویلا به کوهستان، باغ، استخر و نقاط دیدنی برجسته، بر جذابیت فضای داخلی ویلا می‌افزاید.

آدرس: 1 Shandor Petefi street, 0190 Tbilisi, Georgia

 

Tatiko`s Villa

این ویلا که در فاصله چند دقیقه‌ای با ماشین از میدان آزادی قرار گرفته با مساحتی ۵۴۰ متر مربعی اقامتی لوکس و آرام را فراهم می‌کند. در داخل ویلا با ۷ اتاق خواب امکان اقامت ۱۴ نفر را فراهم آورده است. این ویلا سه حمام و یک اتاق نشیمن برای تعامل و دورهمی دارد که مجهز به مبلمان، و یک تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای است. به علاوه یک تراس آفتابی و باغ هم دارد که اگر هوا خوب باشد می‌توانید بروید و لم بدهید و همچون لوکس‌ترین هتل‌های تفلیس از هوای تمیز و دل‌انگیز آن لذت ببرید. همچنین برای دورهمی و برپایی کباب هم تجهیزات کباب‌پز را در دسترس قرار داده است. در تابستان‌ها با وجود هوای گرم و آفتاب درخشان می‌توانید در استخر روباز آن شنا کنید و یا دور آن لم بدهید و استراحت کنید. اتاق‌های ویلا نیز کاملا مدرن و تمیز بوده و همگی دارای تخت‌های بزرگ دو نفره هستند.

 

جذاب ترین عکاسی‌ها در تفلیس

آدرس: 34 Tsavkisi Street, 0105 Tbilisi, Georgia

 

RARE house with garden

این ویلا که در فاصله کم‌تر از ۱۰ کیلومتری از تئاتر روستاولی واقع شده با استخر روباز فصلی، سالن نشیمن مشترک و همچنین آشپزخانه مشترک اقامتی آرام و دنج را در محیطی بسیار دل انگیز فراهم می‌آورد. داخل ویلا دارای ۶ اتاق خواب، ۳ حمام، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، فضای غذاخوری، آشپزخانه کاملا مجهز و پاسیو با منظره استخر است که می‌تواند تا ۱۲ نفر مهمان را میزبانی کند. همچنین ویلا مجهز به سیستم تهویه هوا بوده و هر روز صبح با بوفه صبحانه از مهمانان خود پذیرایی می‌کند. این باغ دارای یک تراس آفتاب‌گیر و باغ و زمین بازی است که برای تمام افراد خانواده امکان تفریح و استراحت را فراهم آورده است. امکانات گریل، وای‌فای رایگان و پارکینگ اختصاصی رایگان از دیگر امکانات اینجا هستند.

آدرس: 17 Mikheil Chiaureli Street, 0159 Tbilisi, Georgia

۲۹ آبان ۱۳۹۹

نظرات کاربران