معرفی هتل لوکس و مدرن Moxy در تفلیس

جاذبه‌های گردشگری تفلیس
معرفی هتل لوکس و مدرن Moxy در تفلیس

هتل‌های لاکچری را عموما با دکورهای مجلل به سبک کلاسیک می‌شناسیم. هتل‌های بزرگی که مملو از امکانات مختلف هستند و خدمتکارانش از این سو به آن سو می‌روند. ماکسی در تفلیس اما به گونه‌ای دیگر یک هتل لوکس و زیبا محسوب می‌شود. جایی که طراحی مدرن و جذابش قشر جوان را هدف گرفت تا در سفر با تور تفلیس با هزینه‌ای نزدیک به ۱۰۰ دلار بتوانند اقامتی متفاوت و بسیار جذاب در این هتل داشته باشند. اگر کنجکاو شده‌اید که Moxy چطور هتلی است، در ادامه همراه ما باشید.

 

هتل Moxy تلفیس

ماکسی برند معروفی از هتل‌های زنجیره‌ای ماریوت است که با یک تم خاص به ساخت هتل‌های لوکس در سراسر جهان پرداخته. مجموعا بیش از ۵۰ شعبه از ماکسی در جهان است که بخشی از آن در آمریکا، تعدادی در شهرهای اروپایی همچون میلان، پاریس، لندن، ادینبورگ و ... و تنها سه شعبه در آسیا که در کشورهای اندونزی و ژاپن واقع شده‌اند.

 

لوکس‌ترین هتل‌های تفلیس برای عاشقان طبیعت

 

هتل Moxy تلفیس

 

 

شعبه تفلیس ماکسی در یکی از بهترین نقاط شهر و در نزدیکی میدان Saarbruecken قرار گرفته است. به طور کلی این هتل‌ها را همیشه در جاهای شلوغ و در دسترس شهر می‌سازند اما همین باعث می‌شود به خاطر کمبود فضا، ماکسی دارای استخر یا امکاناتی از این دست نباشد. چیزی که این مکان را متفاوت می‌کند، طراحی بخش‌های مختلف آن است که به شکلی آینده‌نگرانه انجام شده و حسی متفاوت در زمان اقامت در آن برایتان فراهم خواهد کرد.

 

اتاق‌ها، امکانات و قیمت‌ها

به طور کلی در انتخاب اتاق شما دو انتخاب دارید که در جزییات هر کدام به سه شکل ارائه می‌شوند. این دو دست اتاق به هیچ وجه از نظر امکانات و مساحت با هم فرقی ندارند و تنها طراحی داخلی آن‌هاست که متفاوت است. قیمت آن‌ها نیز تفاوتی نداشته و هر دو برای اقامت دو نفره بدون صبحانه ۸۴ دلار، اقامت دو نفره با صبحانه ۱۰۹ دلار و تک نفره با صبحانه ۹۶ دلار خواهد بود.

 

معرفی برترین هتل‌های ۳ ستاره تفلیس به انتخاب کاربران تریپ‌ادوایزر

 

هتل Moxy تلفیس

 

 

اتاق‌ها طراحی مینیمالیستی‌ بسیار زیبایی داشته و فضای آن نیز نسبتا بزرگ است. تخت‌های شیک، تلوزیون‌ بزرگ، تراس به همراه منظره‌ی شهری، حمام بسیار شیک و عالی و امکانات کامل از جمله اینترنت رایگان نیز در اختیار مهمانان قرار خواهد گرفت.

 

بخش‌های مختلف هتل

گفتیم چیزی که ماکسی را با دیگر هتل‌ها متفاوت کرده، طراحی داخلی آن است. برای مثال شما چند سالن مختلف در این هتل دارید که هر کدام مختلص به چیزی خاص است. مثلا در سالن بازی شما با یک محیط گرم و شاد به همراه فوتبال دستی و بیلیبارد مواجهید و بر روی دیوار یک مونیتور ترکیبی بزرگ آثار هنری را برای شما به نمایش در می‌آورد.

 

هتل Stamba، اقامتی لوکس اما متفاوت در هتلی که شبیه به هیچ جای دیگر نیست

 

هتل Moxy تلفیس

 

 

در سالن کار امکانات مناسب برای انجام امور قرار داده شده و همچنین شما می‌توانید لپتاپ خود را روی میزهایی که در نظر گرفته شده گذاشته و در محیطی آرام به کار مشغول شوید. از خود لابی تا اتاق همایش و دیگر بخش‌های هتل، همگی طراحی خاص و جوان پسندی داشته و دارای مبل‌های راحتی هستند. چند دست صندلی و مبل باعث شده در کنار هم زبان شدن با دیگر مهمانان هتل، هر جایی که راحت هستید بنشینید یا حتی با نشستن روی میزهای دو نفره از جمع کوچک خود لذت ببرید.

 

غذا و نوشیدنی

متاسفانه در این بخش ماکسی اصلا درخشان نیست. برای صبحانه شما یک کافه-شیرینی فروشی عالی دارید که احتمالا دلیل گران بودن صبحانه‌ها نیز همین کیفیت عالی چیزهایی است که در آن ارائه می‌شود. در بخشی دیگر شما امکان سفارش انواع نوشیدنی‌ها و اسنک‌ها را دارید. این بخش در لابی قرار داده شده تا همه در هر لحظه به آن دسترسی داشته باشند. رستوران نیز بیشتر یک فست فود جمع و جور با منویی محدود است. اما با توجه به جایی که هتل قرار گرفته، در آن اطراف انتخاب‌های عالی و جذابی برای مراجعه به رستوران‌های برتر تفلیس دارید. رستوران‌هایی همچون House on Madatov، Barbarestan، Gabriadze، Piano یا Puris Sakhli که همگی جزو بهترین‌ رستوران‌های تفلیس محسوب می‌شوند.

 

۱۰ رستوران ارزان و اقتصادی تفلیس که می‌توانید بهترین غذاها را در آنها نوش جان کنید

 

هتل Moxy تلفیس

 

 

سرگرمی و برنامه‌های مختلف

اگر جایی برای جوانان تهیه شده، حتما برنامه‌هایی نیز برایشان تدارک دیده شده است. شب‌های این هتل جذابیت خاص خود را داشته و با آوردن DJ و برپا کردن یک مهمانی خصوصی میان مهمانان هتل، شب‌های جذاب و پر سر و صدا را برایتان در نظر گرفته‌اند.

۱۶ تیر ۱۳۹۸

نظرات کاربران