معرفی هتل ۵ ستاره‌ی لوکس‌ ماریوت تفلیس

جاذبه‌های گردشگری تفلیس
معرفی هتل ۵ ستاره‌ی لوکس‌ ماریوت تفلیس

تفلیس یکی از ارزان‌ترین و بهترین شهرهای نزدیک به ایران است که باید چند روزی به آن سفر کرد و حسابی خوش گذراند. شهری که جاذبه‌های تاریخی و مدرن زیاد در خود دارد و در بهترین رستوران‌ها و کافه‌ها از مهمانانش پذیرایی می‌کند. شهری که غذاهای متنوع و لذیذی در خود دارد و یکی از برترین شهرهای جهان برای شکم گردی به حساب می‌آید. شهری که در مرکزخریدهایش می‌توانید لذت‌بخش‌ترین گشت و گذارها را انجام بدهید و بهترین سوغاتی‌ها را بخرید. شهری که هاستل‌های تمیز و ارزان قیمت و همینطور هتل‌های لوکس در خود کم ندارد با تور گرجستان و با هربودجه‌ای که به آن سفر کرده باشید بهترین تدارک را برای شما می‌بیند. در سفرتان به این شهر اگر به دنبال اقامت در یک هتل ۵ ستاره‌ی لوکس هستید همراه ما باشید تا هتل ماریوت این شهر را خدمتتان معرفی کنیم.

 


ماریوت نگین با شکوه شهر


در مجاورت کلیسای کاشوتی و همینطور در فاصله‌ی نزدیکی از سالن اپرا و باله‌ی شهر تفلیس، در سال ۱۹۱۵ میلادی هتلی در این شهر ساخته شده است که امروزه نه تنها یکی از مکان‌های عالی شهر برای اقامت به حساب می‌آید بلکه یکی از برترین مکان‌های دیدنی تفلیس نیز محسوب می‌شود. هتلی که بنای باشکوهی دارد و فاصله‌اش با فرودگاه شهر تنها ۱۴ کیلومتر است. هتلی که امکانات تفریحی و رفاهی پرشماری در خود دارد و به همین جهت یکی از مشهورترین اقامتگاه‌های تفلیس به حساب می‌آید. کارکنان این هتل همگی به سه زبان گرجی، روسی و انگلیسی مسلط هستند تا به صورت ۲۴ ساعته پذیرش مهمان انجام دهند. هتلی که لابی باشکوهی دارد و همه روزه میزبان تعداد زیادی از قرارهای تجاری مهم گرجستان است. هتلی که اینترنت پرسرعت رایگان در اختیار مهمانانش قرار می‌دهد و در کافه‌ای جذاب از آنها میزبانی می‌کند. اگر می‌خواهید بیشتر با این هتل و امکاناتش آشنا شوید در ادامه‌ی این مطلب همراه ما باشید.

 

۵ هاستل با کیفیت برای سفری ارزان قیمت به تفلیس

 

 

هتل ۵ ستاره ماریوت تفلیس

 


اتاق‌های ماریوت


تمامی اتاق‌های این هتل مجهز به دیوارهای ضد صدا، تهویه مطبوع با امکان کنترل از راه دور، ملافه‌های ضد آلرژی، سرویس خواب با کیفیت، اتو و میز اتو، دستگاه قهوه و چای ساز، میز مطالعه، سرویس حمام شامل دوش و وان، تلویزیون و مواردی از این دسته است. اتاق‌هایی که به طور کلی در ۴ دسته زیر تقسیم‌بندی می‌شوند:

 

معرفی برترین هتل‌های ۳ ستاره تفلیس به انتخاب کاربران تریپ‌ادوایزر

 

 

هتل ۵ ستاره ماریوت تفلیس

 


۱- اتاق‌های کینگ دولوکس: اتاق‌هایی به وسعت ۲۸ متر مربع که چشم‌انداز زیبایی به شهر دارند و یک تخت دونفره‌ی بزرگ در آنها موجود است. اتاق‌هایی که امکان اضافه کردن تخت را نیز در آنها دارید.
۲- اتاق دبل: اتاق‌هایی به وسعت ۲۸ متر مربع که یک تخت دونفره‌ی بزگ در آنها موجود است و امکان اضافه کردن تخت نیز در آنها مهیاست.
۳- اتاق اکسکیوتیو: اتاق‌هایی به وسعت ۳۳ متر مربع که یک تراس باصفا در خود دارند و چشم‌انداز زیبایی به باغ و شهر ارائه می‌دهند.
۴- اتاق سوپریور: اتاق‌هایی به وسعت ۳۵ متر مربع با امکان اضافه کردن تخت. اتاق‌هایی که چشم‌انداز زیبایی به شهر و باغ ارائه می‌دهند.

 


امکانات تفریحی ماریوت


از جذاب‌ترین بخش‌های ماریوت می‌توان به استخر و سونای آن اشاره کرد که بسیار مورد استقبال مسافران قرار دارد. استخری که با رفتن به آن می‌توانید انواع خدمات مربوط به ماساژ را نیز دریافت کنید و اگر علاقه‌مند بودید به حمام ترکی‌اش نیز بروید. استخری که برای انجام تفریحات خانوادگی نیز مناسب است. از دیگر امکانات تفریحی این هتل می‌توان از باشگاه ورزشی آن نامی به میان آورد. باشگاهی که حال و هیجان برایتان به ارمغان می‌آورد و باعث می‌شود لحظاتی که در هتل هستید حوصله‌تان سر نرود.

 

راهنمای سفری ۴ روزه به تفلیس؛ شهر تاریخی و دیدنی

 

 

هتل ۵ ستاره ماریوت تفلیس

 


امکان ویژه و جذاب هتل ماریوت


اگر قصد دارید یک مهمانی کوچک و یا یک عروسی بزرگ در تفلیس برای خودتان تدارک ببینید باید خدمتتان عرض کنیم این هتل یکی از بهترین مکان‌های تفلیس برای گرفتن انواع جشن‌های عروسی و نامزدی به حساب می‌آید. مهمان این هتل اگر باشید می‌توانید شاهد تعداد زیادی از عروسی‌های باشکوه شهر تفلیس باشید و اگر علاقه‌مند باشید خودتان نیز یک جشن باشکوه در این کشور تدارک ببینید. امکانات مربوط پذیرایی، فیلمبرداری، سرویس‌دهی و ... این هتل برای مراسم عروسی از استانداردهای بالای جهان برخوردار است.

 

در تور تفلیس لباس عروس رویایی خود را خریداری کنید

 

 

هتل ۵ ستاره ماریوت تفلیس

 


رستوران ماریوت


مهمانان این هتل می‌توانند همه روزه از ساعت ۶:۳۰ صبح تا ۱۱ بهترین و مفصل‌ترین صبحانه‌های گرجستان را نوش جان کنند اما جدای از صبحانه، اگر قصد نوش جان کردن وعده‌های غذایی دیگر را نیز داشته باشید می‌توانید به رستوران پارنس آن مراجعه کنید. رستورانی که منوی متنوعی دارد و جدای از غذاهای سنتی گرجستانی، پرطرفدارترین غذاهای بین‌المللی نیز در آن طبخ می‌شوند. همچنین این رستوران به صورت ۲۴ ساعته خدمات غذایی مربوط به اتاق‌های هتل را نیز انجام می‌دهد.

۱۱ خرداد ۱۳۹۸

نظرات کاربران