معرفی هتل‌های ۵ ستاره تفلیس

جاذبه‌های گردشگری تفلیس
معرفی هتل‌های ۵ ستاره تفلیس

تفلیس پایتخت کشور گرجستان از مقاصد محبوب ایرانی‌هاست که مخصوصا در تعطیلات میزبان مردم کشور ما می‌شود. با توجه به این که سالانه ایرانی‌های زیادی به این شهر سفر می‌کنند، بحث اقامت در آن بسیار حایز اهمیت است. خوشبختانه تفلیس طیفی از هتل‌ها، هاستل‌ها و مهمانسراها را ارائه می‌دهد که قدرت انتخاب مسافران تور تفلیس را بالا می‌برند. ما در این مقاله بهترین هتل‌های ۵ ستاره تفلیس را بررسی می‌کنیم.

 

Stamba Hotel

این هتل که در محله تاریخی شهر تفلیس واقع شده در همسایگی خود طیفی از رستوران‌ها، کافه‌ها و فروشگاه‌ها را دارد که به شما طیفی از انتخاب‌ها می‌دهد. هتل میزبان یکی از زیباترین و بهترین چای‌خانه‌های کل گرجستان است و هر نیازی را با امکانات تمام و کمال خود پاسخ می‌دهد. اتاق‌های هتل دارای تخت‌های بزرگ و راحت با تشک‌های نرم و فنری هستند، به طوری که حس می‌کنید روی ابرها خوابیده‌اید. حمام مجهز به دوش و وان برنجی، سشوار و لوازم بهداشتی، و اتاق‌ها دارای تلوزیون صفحه تخت و شبکه‌های ماهواره‌ای هستند. به علاوه پنجره‌های بزرگ نمای زیبایی از حیاط ارائه می‌دهند و در طول روز نور زیادی وارد اتاق‌تان می‌کنند. اینترنت رایگان در سراسر هتل در دسترس قرار دارد و برای سرگرمی کتابخانه و تور پیاده‌روی در تفلیس در نظر گرفته شده است. به علاوه با شارژ اضافه خدمات لباسشویی و خشکشویی هم ارائه داده می‌شود.

 

معرفی هتل ۵ ستاره‌ی لوکس‌ ماریوت تفلیس

Ambassadori Tbilisi Hotel

این هتل با داشتن دکوراسیون داخلی زیبای ایتالیایی در مرکز شهر تفلیس واقع شده است. این هتل ۱۲۰ اتاق شیک و مدرن ارائه می‌دهد که از این تعداد ۸۴ اتاق در قسمت جدید و لوکس ساختمان قرار گرفته‌اند. نه فقط اتاق‌ها شیک و منحصر به فرد و فوق‌العاده‌اند، بلکه در طراحی داخلی از مبل‌هایی استفاده شده که منحصرا برای این هتل طراحی و ساخته شده است. خدمات و امکانات آمباسادوری به اتاق‌ها و طراحی داخلی معطوف نمی‌شود. در اینجا امکانات مختلفی مثل استخر، اسپا، مرکز تناسب اندام، سونا و همچنین یک تراس آفتاب برای رفاه حال مهمانان در دسترس قرار گرفته است. قطعا در چنین جایی به راحتی دسترسی به اینترنت رایگان هم مقدور است. اتاق‌ها نیز تلویزیون صفحه تخت، دستگاه قهوه‌ساز و کمد لباس را در اختیار شما قرار می‌دهد. به علاوه برخی از اتاق‌ها شامل مبل، اتاق رختکن و اتاق نشیمن می‌شوند. سرویس بهداشتی مرمرین با محصولات بهداشتی، و همچنین سشوار، دمپایی و مسواک برای راحتی مهمانان در نظر گرفته شده است. برای اقامت داشتن در یکی از هتل‌های لوکس تفلیس این مکان گزینه‌ای ایده آل برای شما در تور گرجستان خواهد بود.

Radisson Blu Iveria Hotel

هتل رادیسون بلو در قلب منطقه تجاری تفلیس و در فاصله ۱۰ دقیقه‌ای از شهر قدیمی واقع شده است. اتاق‌های هتل دارای تخت‌های راحت، تلوزیون صفحه تخت با شبکه‌های کابلی، دستگاه قهوه‌ساز و بطری آب هستند. حمام اختصاصی هتل دارای دوش، سشوار و محصولات بهداشتی بوده و در سراسر اتاق‌ها دسترسی به اینترنت رایگان مقدور است. از این هتل تا سالن اپرای تفلیس و باله شهر تنها ۵ دقیقه پای پیاده فاصله دارید. شما می‌توانید هر روز صبح صبح‌تان را با خوردن صبحانه‌ای خوشمزه و مقوی در اینجا آغاز کرده و بعد به کاوش در اطراف بپردازید. مرکز تناسب اندام هتل در دو بقه در قسمت فوقانی هتل واقع شده که نمایی به شدت دیدنی و زیبا از شهر ارائه می‌دهد. مهمانان در اینجا می‌توانند به سونا بروند، ماساژ بگیرند و یا به دور استخر بروند. به علاوه مرکز تجاری هتل خدمات متنوعی از جمله نمابر، فتوکپی و چاپ را ارائه می‌دهد.

 

معرفی هتل لوکس و مدرن Moxy در تفلیس

The Biltmore Hotel Tbilisi

هر اتاق این هتل دارای تهویه هوا، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای و حمام اختصاصی با امکانات معمول هتل‌های هم‌رده خود هستند. به علاوه برخی از اتاق‌های دارای محیط نشیمن برای رفع خستگی بعد از یک روز پرهیاهو هستند. از امکانات رفاهی و تفریحی می‌توانیم به استخر سرپوشیده، اسپا و یک مرکز بدنسازی، تفریحات و سرگرمی‌های عصرگاهی، برنامه موزیک زنده و تعدادی دیگر اشاره کنیم. طرفداران استخر و اسپا در اینجا می‌توانند از خدمات متنوع اسپا مثل ماساژ گردن، ماساژ صورت، ماساژ کل بدن و خدمات زیبایی و آرایشی هم بهره‌مند شوند.

Sheraton Grand Tbilisi Metechi Palace

هتل شرایتون از اقامتگاه‌های بزرگ و لوکس تفلیس است که امکانات رفاهی جذاب و تمام و کمالی را ارائه می‌دهد. تمامی اتاق‌ها با عایق صدا پوشیده شده‌اند و دارای امکاناتی مثل اتاق نشیمن، کمد لباس، تلویزیون صفحه تخت و مینی‌بار هستند. همچنین حمام اختصاصی با کلیه لوازم مورد نیاز در اتاق‌ها گنجانده شده است. صبحانه هر روز در بوفه سرو می‌شود و شام شب در رستوران روباز هتل انتظار شما را می‌کشد. در اینجا می‌توانید از استخر استفاده کنید و از خدمات زیبایی و درمانی اسپا بهره‌مند شوید. حمام ترکی، ماساژ و سونا از دیگر امکانات برجسته و قابل توجه هتل هستند.

 

معرفی بهترین بوتیک‌ هتل‌های تفلیس

۱۵ تیر ۱۳۹۹

نظرات کاربران