معرفی برترین اسپا هتل‌های تفلیس

جاذبه‌های گردشگری تفلیس
معرفی برترین اسپا هتل‌های تفلیس

در حال حاضر، در میان هتل‌های لوکس دنیا، آن‌ها که اسپای اختصاصی دارند، بسیار پرطرفدارتر هستند. ما هم با توجه به این که تور تفلیس از جمله محبوب‌ترین سفرها در بین ایرانی‌ها محسوب می‌شود، بهترین هتل‌های تفلیس که دارای اسپای اختصای هستند را برایتان لیست کرده‌ایم.

 

Hotel Adamo

این هتل در ۱.۸ کیلومتری میدان آزادی تفلیس قرار گرفته است، یعنی خیلی در مرکز شهر نیست. اما Hotel Adamo یکی از جذاب‌ترین هتل‌های ۴ ستاره تفلیس است که نمرات بسیار درخشانی از مسافران خود دریافت کرده و با ارائه خدمات خوبی همچون تراس اختصاصی با منظره‌ی شهر، اینترنت رایگان، ترانسفر فرودگاهی و ... اقامتی بسیار عالی را برای مشتریانش همراه خواهد داشت. یکی از بهترین ویژگی‌های این محل، اسپا و مرکز سلامتی فوق‌العاده عالی این مکان است.

 

بهترین اسپا ریزورت‌های گرجستان

آدرس: 4 P. Kakabadze Str., Mtatsminda

 

S & L

این هتل چهار ستاره با قیمت مناسب، اگر چه جایی مجلل و باشکوه نیست، اما یکی از بهترین هتل‌ها ارزان در تفلیس است که برای آن پرداخت می‌کنید و از همین رو در سایت معتبر Booking، نمره‌ی ۹.۸ را از کاربران دریافت کرده است.  این هتل در کنار امکانات رفاهی بسیار خوب، یک مرکز اسپای عالی و همچنین استخر سرپوشیده دارد، که باعث می‌شود در هر زمان از سال که به S & L بروید، بتوانید از آن بهره‌مند شوید.

آدرس: Givi Svanidze Street 2, Vake

 

Sheraton Grand Tbilisi Metechi Palace

از هتل‌های چهار ستاره با قیمت مناسب که بگذریم، باید سراغ لوکس‌ترین هتل‌های تفلیس برویم که تعدادشان اصلا کم نیست. هتل شرایتون نیز در تفلیس با آن شکوه وجلال، یک مرکز اسپا و سلامتی بسیار خوب نیز دارد که در لوکس‌ترین حالت ممکن فعالیت می‌کند و امکاناتی عالی دارد. البته این هتل در تمام زمینه‌ها چنین عملکردی داشته و از اتاق‌ها و سوییت‌ها تا امکانات رفاهی آن در بهترین حالت قرار دارد. در کنار این موارد باید دو استخر، باشگاه ورزشی، رستورانی عالی و ... را نیز به امکانات هتل اضافه کرد.

 

معرفی بهترین بوتیک‌ هتل‌های تفلیس

آدرس: Telavi Street 20, 0103

 

Radisson Blu Iveria Hotel

یکی دیگر از بهترین هتل‌های لاکچری تفلیس، هتل Radisson Blu است، که یکی از محبوب‌ترین هتل‌های ۵ ستاره تفلیس نیز محسوب می‌شود. این هتل که در مرکز شهر بوده و تا محله‌ی قدیم تنها ۱۰ دقیقه پیاده فاصله دارد، ۱۸ طبقه داشته که اتاق‌ها و سوییت‌های طبقات بالایش، منظره‌ای جذاب از تفلیس را برایتان به نمایش خواهد گذاشت. این هتل همه‌ی آن چیزی که انتظارش را دارید، در اختیارتان می‌گذارد. از دو استخر بسیار عالی تا باشگاه ورزشی، رستوران، اتاق‌ها و سوییت‌های لوکس و البته یک مرکز اسپای دیدنی و بسیار شیک که امکانات و خدماتی کامل برایتان ارائه خواهد کرد.

آدرس: Rose Revolution Square 1, Mtatsminda

 

The Biltmore Hotel Tbilisi

هتل بالتیمور انتخابی عالی برای کسانی است که می‌خواهند بسیار لوکس به تور گرجستان بروند. این هتل با داشتن استخری سرپوشیده و امکاناتی کامل، میزبانی عالی برای شمادر تمام فصول خواهد بود. این هتل تنها ۳۰۰ متر با سالن اپرای تفلیس فاصله داشته و اگر چه خود امکانات رفاهی و تفریحی زیادی دارد، اما شما به راحتی می‌توانید از کنار این هتل به انواع مراکز دسترسی داشته باشید. اما دلیل وجود این مجموعه در لیست ما، اسپا و مرکز سلامتی فوق‌العاده عالی آن است که هر کسی را شیفته‌ی خود خواهد کرد.

 

بهترین هتل‌های اطراف تفلیس برای فرار از شلوغی

آدرس: The Biltmore Hotel Tbilisi 29 Rustaveli Avenue, Mtatsminda

 

Ambassadori Tbilisi Hotel

Ambassadori یکی از گران‌ترین هتل‌های تفلیس است. یک هتل بسیار لوکس نوساز که امکاات آن در کنار طراحی فوق‌العاده شیک و مجلل، اقامتی شاهانه در سفر به تفلیس را برایتان به همراه خواهد داشت. طراحی هر کدام از اتاق‌ها خارق‌العاده است و در حمام‌ها نیز از سنگ‌هایی دیدنی استفاده شده. همین امر در طراحی اسپای این محل نیز لحاظ گشته و شما با یکی از بهترین اسپاهای تفلیس مواجه هستید. یکی از لذت‌بخش‌ترین کارها در این هتل، رفت به اسپا و سپس نشستن و آبتنی در استخر سرپوشیده‌ی بی‌نهایت زیبای این مجموعه است. در مجموع طراحی Ambassadori هنرمندانه و زیباست، آنقدر که حتما باید خود از نزدیک ببینید تا درک بهتری از زیبایی آن داشته باشید.

۰۳ تیر ۱۳۹۹

نظرات کاربران