لوکس‌ترین هتل‌های تفلیس: قسمت دوم

جاذبه‌های گردشگری تفلیس
لوکس‌ترین هتل‌های تفلیس: قسمت دوم

تفلیس، پایتخت گرجستان یکی از مکان‌هایی است که حتما حداقل یکبار در طول عمرتان باید از آن دیدن کنید. در این منطقه که قدمت آن به قرن چهارم باز می‌گردد، جاذبه‌های گردشگری قابل توجهی خواهید یافت.

 تفلیس با خیابان‌های سنگ‌فرش‌شده پر هرج و مرج، حمام‌های گوگردی گنبدی شکل و کارخانه‌های در حال فروپاشی شوروی که به عنوان هتل‌های مدرن تغییر کاربری داده شده‌اند، فضایی متضاد و در عین حال جذاب را به مخاطبان ارائه می‌دهد. پایتخت گرجستان و قلب قفقاز، شهری مملو از ثروت است: کلیساهایی که مانند لایه‌های کیک از تپه‌ها بالا رفته‌اند، کافه‌های مخفی آجری، صحنه‌های هنری بی‌نظیر، دیوارهای قلعه قرون وسطایی، بوتیک‌های لوکس جدید و پرهیاهو،...

خلاصه این شهر به زیبایی هر چه تمامتر از گردشگران تور تفلیس استقبال می‌کند. و در این میان، انواع اقامتگاه‌های جالب توجه سرک می‌کشند و به سوی مسافران خسته آغوش می‌گشایند. اگر بودجه تان محدود است و یا اگر به دنبال بهترین امکانات اقامتی هستید و دغدغه مالی ندارید، در هر صورت می‌توانید اقامتگاهی متناسب با خواست خود در این شهر باشکوه بیابید. ما نیز در ادامه مقاله قبل شما را با برخی دیگر از لوکس‌ترین هتل‌های تفلیس آشنا خواهیم کرد.

 

Silver 39

این بوتیک هتل جالب نیز در موقعیت مکانی عالی در ۶۰۰ متری میدان آزادی، ۱.۴ کیلومتری تئاتر روستاولی، ۱.۵ کیلومتری تئاتر اپرا و باله تفلیس و ۱.۷ کیلومتری کلیسای جامع ارامنه سنت جورج واقع شده است.

گفتنی است این هتل ۴ ستاره، ۲۱ اتاق را در خود جای داده که همگی مجهز به تهویه مطبوع صندوق امانات، تلویزیون صفحه تخت و حمام اختصاصی هستند. این اقامتگاه که در مه ۲۰۱۹ در منطقه مرکزی تفلیس افتتاح شد، مخاطبان را به یک تراس آفتابگیر و عالی با چشم اندازی به مناظر و ساختمان‌های تاریخی اطراف مهمان می‌کند و در عین حال رزرواسیون ۲۴ ساعته، سالن استراحت مشترک و وای فای رایگان در سراسر ملک  را برایشان به ارمغان می‌آورد. بعلاوه مهمانان می توانند برای خورد و خوراک، از رستوران و بار هتل برخوردار اشاره کرد.

 

معرفی هتل ۴ ستاره ادمیرال باتومی

آدرس: 39Vertskhli Street, 0105 Tbilisi, Georgia

 

5star Apart Hotel

این هتل بسیار شیک با دکوراسیونی قابل توجه و خاص، در نوامبر ۲۰۱۹ در ۲.۵ کیلومتری تئاتر روستاولی و ۲.۸ کیلومتری تئاتر باله و اپرا تفلیس افتتاح شد. در اینجا کلیه امکانات رفاهی از جمله یک سالن مشترک، وای فای رایگان در سراسر ملک، پارکینگ اختصاص رایگان، رزرواسیون ۲۴ ساعته و دستگاه خودپرداز به استقبال مهمانان می‌آیند. گفتنی است این هتل، تورهایی را نیز برای گردش در شهر برای مهمانانش ترتیب می‌دهد. و در عین حال خدمات ترانسفر فرودگاهی را برای دسترسی به فرودگاه بین المللی تفلیس که در ۱۵ کیلومتری اقامتگاه واقع شده است، ارائه می‌کند.

در ضمن این هتل ۴ ستاره، ۱۲ اتاق خانوادگی مجهز به تهویه مطبوع، قسمت نشیمن، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، آشپزخانه کوچک، ناهار خوری، صندوق امانات و حمام اختصاصی را برای پذیرایی از گردشگران فراهم کرده و همچنین از تراسی آفتابگیر و عالی با چشم اندازی به زیبایی‌های شهر برخوردار است.

آدرس: 120-122Davit Aghmashenebeli Avenue 1-3 floors, Chugureti, 0102 Tbilisi, Georgia

 

Hotel Tuta

این هتل لوکس ۴ ستاره، در موقعیت مکانی عالی در ۱.۷ کیلومتر از میدان آزادی و در سپتامبر ۲۰۱۸ افتتاح شد. اینجا دارای رستوران، پارکینگ اختصاصی رایگان، باغ و تراس است و همچنین خدمات دربانی و میز تور را برای گردش در شهر ارائه می‌کند.

تمامی ۳۶ اتاق آن دارای امکانات کامل رفاهی بوده و همچنین مهمانان می‌توانند هر روز صبح از صبحانه بوفه لذت ببرند. رزرواسیون ۲۴ ساعته، ترانسفر فرودگاهی، سرویس اتاق و وای فای رایگان از دیگر امکانات برجسته این اقامتگاه به یادماندنی به شمار می‌آیند. در ضمن از نقاط دیدنی محبوب در نزدیکی هتل توتا می‌توان به کلیسای متخی، کاخ ریاست جمهوری و کلیسای جامع ارمنی سنت جورج اشاره کرد.

آدرس: Avlabari, Isani street #18, 0103 Tbilisi, Georgia

 

Rooms Hotel Tbilisi

در اینجا در بدو امر، نمایی خاص و جالب توجه، تراس و همچنین طراحی دکوراسیون داخلی زیبایی به استقبال مهمانان می‌آید. در ادامه ۱۱۲ اتاق بزرگ با تهویه مطبوع، مینی بار و تلویزیون صفحه تخت و حمام اختصاصی این ترکیب را کامل می‌کنند. این هتل، تنها ۵ دقیقه پیاده روی تا ایستگاه مترو روستاولی و ۲۰ دقیقه پیاده روی تا میدان آزادی فاصله دارد. جالب است بدانید این اقامتگاه، سفرهایی یکروزه و تورهایی را برای آشنایی مهمانان با فرهنگ محلی تفلیس ترتیب می‌دهد.

در ضمن غذاهای آمریکایی در رستوران هتل سرو می‌شوند و یک بار نیز در اینجا وجود دارد. سرویس اتاق و صبحانه در اتاق، در صورت درخواست ارائه می‌شوند و در عین حال می‌توانید از سالن بدنسازی مجهز این اقامتگاه برخوردار شوید.

 

هتل ۴ ستاره Tbilisi Tower در تفلیس

آدرس: Kostava Street 14, 0108 Tbilisi, Georgia

 

Boutique Hotel British House

این بوتیک هتل ۴ ستاره جذاب و رمانتیک به خاطر صبحانه‌های عالی، دسترسی مناسب به جاذبه‌های مطرح شهر و دکوراسیون خاص و الهام بخشش شهرت دارد. این اقامتگاه، فقط ۲۵۰ متر از خیابان مرکزی روستاولی و سالن کنسرت تفلیس فاصله دارد و در یک عمارت قرن نوزدهمی واقع شده است. تعداد ۱۱ اتاق زیبای این ملک،  با مبلمان باکیفیت و چوبی، رنگ‌های گرم و دکوراسیونی به سبک کلاسیک تزئین شده‌اند و فضایی دنج و امکاناتی کامل را برای مخاطبان به ارمغان می‌آورند.

وای فای رایگان، پارکینگ اختصاصی رایگان و خدمات شاتل فرودگاهی از دیگر ویژگی‌های مهم این هتل به شمار می‌آیند. در ضمن غذاهای سنتی گرجی و صبحانه روزانه، در سالن غذاخوری این اقامتگاه سرو می‌شوند. این هتل در شهر قدیمی تفلیس واقع شده که چندین فروشگاه و رستوران را در خود جای داده و سرگرمی‌هایی را در این رابطه برای گردشگران تور تفلیس رقم می‌زند.

آدرس: Belinski Strees 12 (ex. Tamar Chovelidze Street 32), 0108 Tbilisi, Georgia

 

Hotel Wine Palace

این ملک ارزشمند و زیبای ۴ ستاره نیز، در ۳ کیلومتری تئاتر اپرا و باله و در منطقه تجاری و محبوب شهر تفلیس واقع شده است. بهترین امکانات شکم گردی در رستوران هتل فراهم است در عین حال مهمانان می‌توانند از وقت گذرانی در کافه بار نیز لذت ببرند. وای فای رایگان و رزرواسیون ۲۴ ساعته در این ملک فراهم بوده و تمام ۳۳ اتاق این هتل دارای تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت ماهواره‌ای، یخچال، حمام اختصاصی و صندوق امانات هستند.

گفتنی است ایستگاه مترو دانشگاه فنی، در ۴۶۰ متری این ملک واقع شده و میدان آزادی نیز تنها ۴ کیلومتر با هتل فاصله دارد. در ضمن نزدیک‌ترین فرودگاه، فرودگاه بین المللی تفلیس است که در ۲۰ کیلومتری هتل واقع شده است.

آدرس: 31Bidzina Kvernadze Street, Saburtalo, 0171 Tbilisi, Georgia

 

Amante Narikala

این فضای آرامش بخش، یک بوتیک هتل لوکس ۴ ستاره است که در ۸۰۰ متری میدان آزادی و ۳۰۰ متری کلیسای جامع سنت جورج واقع شده است. در اینجا می‌توانید از کافه بار روی پشت بام و خورد و خوراک در این محیط لذت بخش و هیجان انگیز برخوردار شوید. و یا به گشت و گذار در باغ هتل بپردازید و یا در صورت تمایل در تراس این اقامتگاه، اوقاتی را صرف استراحت و تماشای زیبایی‌های اطراف نمایید.

در رستوران هتل، صبحانه‌های لذیذی هر صبح سرو می‌شوند و البته می‌توانید انواع غذاهای گرجی باکیفیت را در وعده‌های غذایی‌تان نوش جان کنید. بعلاوه ۲۰ اتاق با کلیه امکانات از جمله تهویه مطبوع، فضای نشیمن و حمام اختصاصی برای پذیرایی مهمانان فراهم هستند و در ضمن هتل، خدمات دربانی و رزرواسیون ۲۴ ساعته را ارائه می‌دهد. گفتنی است باغ گیاه‌شناسی ملی گرجستان ۱.۷ کیلومتر و کلیسای متخی ۲.۵ کیلومتر با هتل فاصله دارند.

 

بهترین هتل‌های شهر مستیا در گرجستان

آدرس: No. 1 Gomi Street, 500 metres uphill from Sulfur Baths, 0105 Tbilisi, Georgia

 

Taberne

این هتل بوتیک زیبا، در منطقه متاتسمیندا شهر تفلیس در مارس ۲۰۲۰ افتتاح شد. این مکان باشکوه، کمتر از ۱ کیلومتر با میدان آزادی فاصله دارد و در موقعیت ایده آلی در ۸۰۰ متری تئاتر روستاولی واقع شده است.

این هتل ۴ ستاره دارای بار، رستوران، ۴۳ اتاق‌ با تهویه مطبوع، وای‌فای رایگان و حمام اختصاصی است و خدمات رزرواسیون ۲۴ ساعته را به مهمانان ارائه می‌دهد. در ضمن مهمانان اقامتگاه، می‌توانند از صبحانه بوفه این مکان نهایت لذت را ببرند. جالب است بدانید این هتل تنها ۱.۹ کیلومتر با کلیسای جامع ارامنه سنت جورج و ۲.۱ کیلومتر با کلیسای متخی فاصله دارد. در ضمن نزدیکترین فرودگاه، فرودگاه بین المللی تفلیس است که در ۱۴ کیلومتری هتل واقع شده و این ملک خدمات ترانسفر فرودگاهی را به مهمانانش ارائه می‌دهد.

آدرس: 3Vakhtang Orbeliani Street, Mtatsminda , 0105 Tbilisi, Georgia

 

Cron Palace Tbilisi Hotel

این هتل ۴ ستاره زیبا در تفلیس قدیم واقع شده و با یک مرکز تناسب اندام مجهز، استخر، سونا، وای فای رایگان و پارکینگ رایگان از مهمانانش پذیرایی می کند. در اینجا ۲۴ اتاق لوکس و جذاب وجود دارند که دارای بالکن و چشم اندازی بی بدیل از منظره کوه و شهر هستند. هر اتاق نیز مجهز به امکانات کامل از جمله حمام خصوصی، یخچال، تلویزیون صفحه تخت، میز کار و صندوق امانات است.

رستوران ویکتوریا در این هتل، غذاهای گرجی و اروپایی سرو می‌کند. در ضمن در این اقامتگاه، به یک میز پذیرش ۲۴ ساعته و یک لابی بار ۲۴ ساعته دسترسی خواهید داشت. گفتنی است میدان آزادی ۳ کیلومتر تا هتل فاصله دارد و فرودگاه بین المللی تفلیس نیز در فاصله ۱۶ کیلومتری از این اقامتگاه خاص و باشکوه واقع شده است.

آدرس: Kheivani Kucha 12/13, 0114 Tbilisi, Georgia

 

Hotel Adamo

و در نهایت به این ملک آرامش بخش و دوست داشتنی می‌رسیم که مناظر طبیعی زیبایی را در اختیار مهمانان قرار می‌دهد. این هتل در اکتبر ۲۰۱۸ در ۱٫۸ کیلومتر از میدان آزادی افتتاح شد و محل اقامتی باشکوه همراه با رستوران، پارکینگ خصوصی رایگان، بار و باغ ارائه می‌دهد.

این ملک با برخورداری از ۳۶ اتاق خانوادگی مجهز و تراسی بزرگ، لحظاتی خاطره انگیز را برای گردشگران تور تفلیس رقم می‌زند. و البته رزرواسیون ۲۴ ساعته، ترانسفر فرودگاهی، سرویس اتاق و وای فای رایگان، این ترکیب را کامل می‌کنند. لازم به ذکر است این اقامتگاه هر روز، صبحانه قاره‌ای لذیذ و باکیفیتی را سرو می ‌ند. و در آخر باید گفت این هتل، دسترسی بسیار خوبی به جاذبه‌های گردشگری شهر داشته و تنها ۲.۵ کیلومتر با تئاتر اپرا و باله تفلیس و ۲.۶۶ کیلومتر با تئاتر روستاولی فاصله دارد.

 

هتل‌های ۵ ستاره شهر تلاوی، گرجستان

آدرس: 4P. Kakabadze Str., Mtatsminda , 0105 Tbilisi, Georgia

۲۱ آذر ۱۴۰۰

نظرات کاربران