۱۴ تجربه شگفت‌انگیز در سفر به تفلیس (قسمت دوم)

جاذبه‌های گردشگری تفلیس
۱۴ تجربه شگفت‌انگیز در سفر به تفلیس (قسمت دوم)

تفلیس شهر تجربه‌های بیکران، شهر خوشگذرانی‌های بی‌پایان، شهر جاذبه‌های طبیعی و مصنوعی گردشگری، شهر خاطره‌ساز، شهر تفریحات خانوادگی و مجردی، شهری امن و نسبتا ارزان، یکی از زیباترین و نزدیکترین نقاط مجاور ایران است که می‌توانید به آن سفر کنید تا روزهای تازه‌ای را در زندگی پشت سر بگذارید. شهری که امکانات اقامتی و رفاهی مناسبی دارد. در سفرتان با تور گرجستان به تفلیس اگر به دنبال تجربه‌های شگفت‌انگیز هستید در این مطلب همراه ما باشید تا در ادامه‌ی قسمت اول این مطلب، رویدادهای شگفت‌انگیزی که می‌توانید انجام‌شان دهید را خدمتتان معرفی کنیم.


۸- جنگیدن مصنوعی در پارک Half Life

در روستای تسکنتی که در نزدیکی تفلیس قرار دارد برای انجام بازی پینت‌بال می‌توانید به یک زمین خوب در یک طبیعت عالی بروید و چند ساعتی را حسابی خوش بگذرانید. زمین پینت‌بال پارک هاف لایف یکی از بهترین زمین‌های بازی برای پینت‌بال است که در میان شهروندان تفلیس نیز طرفداران زیادی دارد. در سفرتان به این شهر اگر به دنبال تفریحات گروهی هستید و می‌خواهید آنها را امتحان کنید به شما توصیه می‌کنیم به هاف لایف بروید. مخصوصا اگر گروهی به تفلیس سفر کرده‌اید.

 

  نوروز 99 در فستیوال‌های بهاری گرجستان شرکت کنید 

Half Life


۹- قدم زدن بر روی پل صلح

پل صلح تفلیس یکی از زیباترین نقاط گردشگری مدرن این شهر است که بر روی رودخانه کورا و در پارک رایک تفلیس واقع شده است. پلی که سال‌ها برای طراحی و اجرای آن زمان صرف شده است و امروزه یکی از زیباترین سازه‌های این شهر به شمار می‌آید. پلی که ۵۰ متر طول دارد و برای نورپردازی آن از هزاران لامپ LED استفاده شده است. پلی که معمار آن یک ایتالیایی بوده است. در سفرتان به تفلیس اگر می‌خواهید یک پرسه‌زنی خاطره‌انگیز داشته باشید به شما توصیه می‌کنیم به هنگام غروب آفتاب به پارک رایک این شهر بروید و بر روی پل صلح قدم بزنید. قدم زدنی که بخشی از آن زیر نورپردازی زیبای پل انجام می‌شود.

 

 ۵ اپلیکیشن کاربردی در سفر به تفلیس 

سفر به تفلیس


۱۰- آب بازی در Euro park

اگر اهل تفریحات آبی هستید و فصلی به تفلیس رفته‌اید که آب و هوا مناسب است در سفرتان به این شهر به شما توصیه می‌کنیم به یورو پارک بروید. پارکی که ۴ استخر مجزا دارد و امکانات تفریحی‌اش فقط مربط به بزرگسالان نمی‌شود. در این پارک کودکان نیز می‌توانند تفریحات متنوعی انجام دهند. پارکی که رستوران و کافه نیز در خود دارد و یک محیط مفرح برای تفریحات خانوادگی به شمار می‌آید. این پارک در خیابان نینوا واختانگ شهر تفلیس وقع شده است.

 

  هیجان بازی در این ۳ پارک‌ آبی گرجستان را از دست ندهید 

Euro park


۱۱- تماشای حیوانات در باغ وحش تفلیس

در زمینی به مساحت ۱۲۰ هکتار در شهر تفلیس باغ وحشی قرار دارد که نزدیک به ۱۰۰ سال از عمر تاسیس آن می‌گذرد. باغ وحشی که در قسمت مرکزی شهر قرار گرفته است و یکی از اصلی‌ترین جاذبه‌های گردشگری این شهر برای سفرهای خانوادگی به شمار می‌آید. باغ وحشی که بیش از ۳۰۰ گونه از انواع جانوران در آن زندگی می‌کنند. باغ وحشی که گونه‌های مختلفی از مارها در آن نگهداری می‌شوند. در سفرتان به تفلیس اگر می‌خواهید از تماشای موجودات دیگر به هیجان آیید به شما توصیه می‌کنیم حتما به این باغ وحش تشریف ببرید.

 

 باغ وحش تفلیس


۱۲- تیراندازی در فروشگاه Global Arms

اگر از تیراندازی و مورد هدف قرار دادن لذت می‌برید باید خدمتتان عرض کنیم در فروشگاه اسلحه گلوبال آرمز تفلیس می‌توانید برای ۱۰ بار به هدفی که در ۱۸ متری شما قرار دارد شلیک کنید. این فروشگاه امکان این تفریح را برای مشتریانش فراهم آورده است و شما اگر علاقه‌مند به انجام این تفریح هستید می‌توانید در زمان حضورتان در تفلیس به خیابان داویت گامرکلی ۲۱ بروید و این تجربه را امتحان کنید.

 

  بازدید از تندیس کارتلیس ددا یا مادر گرجستان 

Global Arms


۱۳- کارتینگ در Astra Park

یکی از تفریحات هیجان‌انگیز در دنیا کارتینگ است. در سفرتان به تفلیس اگر علاقه‌مند به مسابقه دادن با ماشین‌ها هستید می‌توانید به کارتینگ آسترا پارک بروید و این تفریح را تجربه کنید. پیست این پارک یک پیست امن است که ۱۲ ماشین برای بزرگسالان در خود دارد. همچنین چندین کافه در این مجموعه وجود دارد تا حضور شما در آن با خاطره‌ها و دورهمی‌ها همراه باشد. این پیست در خارج از مرکزشهر تفلیس و در خیابان چاچاوا کنستانتین قرار گرفته است.

 

 راهنمای گشت و گذار در محله‌های تفلیس، شهر زیبایی‌های مدرن و تاریخی

Astra Park


۱۴- شهربازی Mtatsminda

اگر اهل بازی‌های هیجان‌انگیز هستید و می‌خواهید در سفرتان به تفلیس به یک شهربازی فوق‎العاده بروید به شما توصیه می‌کنیم به شهربازی متاتسمیندا تفلیس بروید. پارکی که بر روی ارتفاعات این شهر واقع شده است و رفتن به آن در زمانی غیر زمستان امکان‌پذیر است. پارکی که بازی‌های دلهره‌آور زیادی در خود دارد و در لیست بازی‌هایش مواردی مناسب کودکان نیز وجود دارد.

 

Mtatsminda

۲۶ اسفند ۱۳۹۸

نظرات کاربران