۱۴ تجربه شگفت‌انگیز در سفر به تفلیس (قسمت اول)

جاذبه‌های گردشگری تفلیس
۱۴ تجربه شگفت‌انگیز در سفر به تفلیس (قسمت اول)

تفلیس پایتخت گرجستان است که باید به دیدن آن رفت و حسابی خوش گذراند. شهری که امکاناتش عالی است و مردمانش مهمان‌نواز. شهری که هم جاذبه‌های گردشگری طبیعی دارد و هم جاذبه‌های گردشگری مصنوعی. شهری که هم برای سفرهای خانوادگی مناسب است و هم برای سفرهای مجردی. شهری که در آن می‌توانید تجربه‌های متفاوت و هیجان‌انگیز به دست بیاورید. در سفرتان با تور تفلیس اگر به دنبال تجربه‌های ویژه هستید همراه ما باشید تا ۱۴ تجربه‌ی شگفت‌انگیز سفر به این شهر را خدمتتان بازگو کنیم.


۱- تفریحات آبی در مجموعه جینو پارادایس

اگر اهل تفریحات هیجان‌انگیز آبی هستید باید بدانید امکان این تفریحات در تفلیس برای شما فراهم آمده است. این شهر در خود یک پارک آبی بی‌نظیر دارد که با مراجعه به آن می‌توانید یک روز فراموش ناشدنی در این شهر داشته باشید. پارکی که ۶ بخش متفاوت دارد. بخشی مربوط به تفریحات ساحلی، بخشی مربوط به زمین بازی کودکان و بخش‌های مربوط به استخرهای گوناگون. در این پارک همچنین می‌توانید سالن بدنسازی، سونا و جکوزی نیز بیابید. پارکی که در آن می‌توانید قایق سواری کنید و درهایش همه روزه از ساعت ۱۲ ظهر تا ۱۰ شب به روی مراجعه کنندگانش باز است. در سفرتان با تور گرجستان به تفلیس به صورت خانوادگی اگر می‌خواهید یک تفریح متفاوت انجام بدهید به شما توصیه می‌کنیم به پارک جینو پارادایس تشریف ببرید و یک روز متفاوت برای خودتان رقم بزنید.

 

تورهای هیجان‌انگیز قایق سواری در روزهای گرم تفلیس


۲- حمام کردن در آب گرم

در بخشی از شهر تفلیس می‌توانید حمام‌های سنتی زیادی را بیابید که رفتن به هرکدام آنها یک تجربه‌ی توریستی منحصر به فرد است. حمام‌های تاریخی و سنتی تفلیس از چشمه‌ی آب گرم تغذیه می‌کنند و همین باعث می‌شود خاصیت درمانی داشته باشند. حمام‌هایی عمومی که اتاق‌های خصوصی نیز دارند. حمام‌هایی که رفتن به آنها گران نیستند و شمایلی مانند حمام‌های سنتی ایرانی دارند و رفتن به آنها سبب بهبود برخی بیماری‌های پوستی و بیماری‌های مفصلی و آرتروزها می‌شود.

 


۳- تماشای شهر از ارتفاع

تفلیس در خود یک خط کابلی هوایی فوق‌العاده دارد که از آن برای رفتن به ارتفاع این شهر می‌توانید استفاده کنید. تله‌کابینی امن که می‌توانید با استفاده از آن به قلعه‌ی ناریکالا بروید و شهر را از بالا و ارتفاع نگاه کنید. این تله‌کابین همه روزه از ساعت ۱۲ ظهر تا اواخر شب به گردشگران و شهروندان این شهر خدمات ارائه می‌کند. اگر ترس از ارتفاع دارید به شما توصیه می‌کنیم آن را کنار بگذارید و به تله‌کابین این شهر بروید.

 

ماجراجویی‌های جذاب در سفر به تفلیس


۴- شب‌های پرخاطره در مجموعه لبوسکی

اگر اهل بولینگ هستید و می‌خواهید این تفریح را در تفلیس انجام بدهید به شما توصیه می‌کنیم به مرکز لبوسکی این شهر بروید. مرکزی که می‌توانید یک شب پرخاطره در آن سپری کنید. مرکزی که یکی از بهترین سالن‌های بولینگ در گرجستان است و در خود کافه و رستوران نیز دارد. مرکزی در نزدیکی مرکزخرید ایست پوینت تفلیس که بعد از خرید و گشت و گذار کردن در ایست پوینت، برای تفریح می‌توانید به آن مراجعه کنید و چند ساعتی را در آن خوش بگذرانید.

 


۵- رفتن به آسمان از طریق بالن

در خیابان دیوید آقماشنبلی تفلیس مرکزی وجود دارد که با ثبت‌نام کردن در آن می‌توانید سوار بالن شوید و به آسمان این شهر بروید. بالن‌سواری یکی از بهترین خاطره‌های مسافران در این شهر خواهد بود. پس به شما توصیه می‌کنیم این تجربه را امتحان کنید. در بالن‌های این شهر تا ۲۴ نفر می‌توانند سوار شوند و خدماتشان از معمولی تا VIP است. بالن سواری جزو تفریحات گران این شهر به شمار نمی‌آید اما لوکس است و نظر بسیاری را به خودش جلب می‌کند. به شما توصیه می‌کنیم برای بالن سواری لحظاتی قبل از غروب آفتاب را انتخاب کنید.

 

معرفی ۴ هتل ۵ ستاره تفلیس


۶- هیجان سرعت در تجربه زیپ‌لاین

اگر اهل هیجان هستید و می‌خواهید در سفر به تفلیس کاری که آدرنالین خونتان را بالا می‌برد انجام دهید به شما توصیه می‌کنیم به باغ گیاهشناسی این شهر بروید و زیپ‌لاین سوار شوید. زیپ‌لاینی که به تازگی‌ها به مجموعه باغ گیاهشناسی اضافه شده است. طول زیپ‌لاین این باغ ۲۷۰ متر است و از روی سرسبزی‌ها درحالیکه ارتفاع شما با زمین ۳۰ متر است، با سرعت عبورتان می‌دهد.

 


۷- زدن به دل کوه با ماشین‌های چهارچرخ

در مسیر کوهستانی آبانو توشِتی شهر تفلیس اگر می‌خواهید به نقاط جذاب و طبیعت این شهر بروید می‌توانید سوار ماشین‌های چهار چرخ شوید و درحالیکه جاده‌ای صخره‌ای را می‌شکافید پیش بروید. این جاده یکی از خطرناک‌ترین و مهیج‌ترین جاده‌های تفلیس است که عبور از آن برایتان خاطره‌های بسیاری می‌سازد.

 

رستوران‌های مقرون به صرفه در تفلیس

۱۴ اسفند ۱۳۹۸

نظرات کاربران