آشنایی با هتل بیلتمور لوکس تفلیس

جاذبه‌های گردشگری تفلیس
آشنایی با هتل بیلتمور لوکس تفلیس

تفلیس شهری زیبا و تاریخی است که با چشم‌اندازهای متنوع و زیبایی از رودخانه و کوه‌های بلند محاصره شده است. این شهر مقصد محبوب توریست‌ها از سراسر دنیا مخصوصا اروپای شرقی و آسیای غربی محسوب می‌شود که با کوچه پس کوچه‌های قدیمی و رنگ و رو رفته‌اش مسافران را دعوت به ماجراجویی می‌کند. اما در تور تفلیس فقط جاهای تاریخی و قدیمی وجود ندارد شما می‌توانید در هتل‌های لوکس و گران بمانید یا به دنبال جایی ارزان‌تر باشید. مسلما اقامت در هتلی مثل هتل بیلتمور سفری به یادماندنی و کاملا لاکچری برای شما رقم خواهد زد.

 

درباره هتل بیلتمور تفلیس

هتل بیلتمور تفلیس برجی بلند و کاملا مدرن است که در شب و با روشن شدن چراغ‌هایش همچون الماسی در وسط شهر می‌درخشد. این هتل در مرکز شهر و در جایی عالی واقع شده و تنها ۳۰۰ متر با با تئاتر اپرا و باله تفلیس فاصله دارد. این هتل در برجی بلند و مدرن قرار دارد که بعد از تاریکی هوا و روشن شدن چراغ‌ها همچون الماسی در وسط شهر می‌درخشد. بیلتمور هتلی ۳۲ طبقه و بسیار لوکس با امکانات رفاهی کاملی است که با ۲۱۴ اتاق لاکچری و فوق‌العاده از مهمانان تور گرجستان پذیرایی می‌کند. این هتل در مرکز شهر واقع شده و تا میدان آزادی ۱۴ دقیقه، سالن اپرا و باله ۲ دقیقه و تا پل صلح تنها ۲۰ دقیقه پای پیاده فاصله دارد. بنابراین از لحاظ پرداخت هزینه حمل و نقل کاملا راحت خواهید بود.

اتاق‌ها

این هتل دارای اتاق‌های مختلفی برای گروه‌های مختلف هستند که به جز مساحت و برخی ویژگی‌های جزیی همه آن‌ها لوکس و تمام کمال هستند. ۲۱۴ اتاق و سوییت دست شما را برای انتخاب بسیار باز گذاشته و می‌توانید در هر واحدی که راحت‌تر بودید بمانید. همه اتاق‌ها در این هتل دارای تهویه مطبوع و تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای هستند و حمام اختصاصی مجهز و سرویس بهداشتی مدرن در دسترس قرار داده‌اند و شامل لوازم اضافی مثل حوله و دمپایی هم می‌شوند. همچنین برخی از اتاق‌ها دارای یک مکان نشیمن برای استراحت پس از یک روز شلوغ هستند. شما می‌توانید در این اتاق‌ها لم بدهید هنگام تماشای رودخانه یا شهر از یک فنجان چای لذت ببرید. کودکان تا دو سال همراه والدین محاسبه می‌شوند و برایشان تخت اضافی قرار می‌دهند.

 

هتل لوکس ۵ ستاره IOTA Hotel Tbilisi

استخر و اسپا

استخر این هتل سرپوشیده همراه با کافه است که در تمام طول سال در دسترس بوده و استفاده از آن برای تمام مهمانان آزاد است. بنابراین می‌توانید برای رفع خستگی و اوغات فراغت همراه عزیزان‌تان به استخر بروید. همچنین در خدمات درمان و اسپا نیز کلاس‌های تناسب اندام، مربی خصوصی، کلاس یوگا، وسونا در نظر گرفته شده است. البته برخی امکانات اضافی شامل ماساژ کل بدن، ماشاژ زوجین، ماساژهای موضعی هم ارائه می‌شود که با پرداخت هزینه اضافی در دسترس قرار می‌گیرد. همچنین برخی خدمات زیبایی مانند مانیکور، پدیکور و اسکراب صورت هم برای خانم‌ها ارائه داده می‌شود که در صورت تمایل می‌توانید استفاده کنید.

رستوران و کافه

هتل دارای کافی شاپ و رستوران در داخل مجموعه خود است که انواع خوراکی‌های لذیذ گرجی و بین‌المللی را سرو می‌کند. صبحانه را در هتل بخورید و برای ناهار و شام (اگر در هتل بودید) از انواع غذاهایی که در منو هست هرچه خواستید را امتحان کنید.

 

معرفی ۶ هتل و کلبه اسکی در کوتایسی

امکانات و ویژگی‌های بیلتمور تفلیس

در اینجا پارکینگ رایگان و اختصاصی در نظر گرفته شده و در سراسر محوطه و داخل اتاق‌ها اینترنت رایگان بی‌سیم در دسترس قرار دارد. همچنین با پذیرش ۲۴ ساعته مهمانان در ساعت رفت و آمد آزادی کامل دارند. هتل دارای خدمات خانه داری است و در صورت نیاز می‌توانید لباس‌های کثیف را با پرداخت شارژ به لباسشویی و خشکشویی هتل بدهید و یا اگر لباسی چروک شده برای اتوبخار ببرید. هتل شاتل فرودگاه ارائه می‌دهد و برای سرگرم کردن مهمانان خود اجرای موسیقی زنده، بازی‌های ورزشی، گالری‌های هنری موقت و برنامه‌های شاد عصرگاهی ترتیب می‌دهد. شما می‌توانید با دوستان و خانواده خود در این برنامه‌ها شرکت کنید و ضمن گذراندن لحظاتی شاد با افراد دیگری از سراسر دنیا آشنا شوید. همچنینی از ویژگی‌های خوب دیگر در اینجا این است که می‌توانید در صورت تمایل ماشین از هتل کرایه کنید و به راحتی هر جا که خواستید بروید بدون این که نگران حمل و نقل خود باشید.

 

لوکس‌ترین هتل‌های گودائوری گرجستان

خدمات تجاری

مانند هتل‌های برجسته و مدرن هتل بیلتمور با در نظر گرفتن امکانات محدودی سعی کرده تا نیازهای اولیه سرمایه گذاران و تجار را برطرف کنید از همین‌رو در اینجا دستگاه فکس و امکانات برگزاری نشست‌های کاری را با پرداخت هزینه مقدور کرده است.

 

بهترین هتل‌های سیقناقی، گرجستان

آدرس: The Biltmore Hotel Tbilisi 29 Rustaveli Avenue, Mtatsminda , 0108 Tbilisi, Georgia

۲۹ دی ۱۳۹۹

نظرات کاربران