محبوب‌ترین فعالیت‌های بیرونی در بالی

جاذبه‌های گردشگری بالی
محبوب‌ترین فعالیت‌های بیرونی در بالی

وقتی حرف از فعالیت‌های بیرونی در بالی می‌زنیم، همه ابتدا به فکر سواحل زیبای این جزیره می‌افتند. اگر چه این سواحل دیدنی، اصلی‌ترین دلیل برای رفتن به تور بالی هستند، اما فعالیت‌های بسیار بیشتر و هیجان انگیزی در بالی هستند که می‌توانید سراغشان رفته و یک سفر عالی و متنوع را برای خود رقم بزنید.

فعالیت‌هایی که امروز به شما معرفی می‌کنیم، همگی در فضای باز انجام می‌شوند و نزد گردشگرانی که به بالی سفر کرده‌اند، از محبوبیت بالایی برخوردارند.

 

تفریح در بهترین سواحل بالی

همانطور که گفتیم، اولین انتخاب در میان فعالیت‌های بیرونی که در بالی می‌توانید تجربه کنید، بودن در سواحل زیبای این جزیره است. سواحلی دیدنی که از بهترین‌ها در دنیا محسوب شده و وقتی برای اولین بار آن‌ها را می‌بینید، شیفته‌شان خواهید شد. اما کدام یک از این سواحل به واقع برای تفریح و بودن خوب هستند؟ ساحل پنهان اولوواتو یا خط ساحلی بی پایان سمیانک؟ حقیقت این است که این مهم خیلی به سلیقه شما بستگی دارد، اما پیشنهاد می‌کنیم به شمال جزیره رفته و در پموتران تنی به آب بزنید که یکی از بهترین‌ها و کم‌تر شناخته‌شده‌‌ها در میان سواحل بالی به شمار می‌رود.

 

خرید در بازارهای سنتی بالی

پیاده‌روی در کوه‌های سرسبز بالی

یکی از فعالیت‌های بسیار محبوب در میان گردشگرانی که به بالی سفر می‌کنند، پیاده روی در طبیعت کوهستانی، گذر کردن از میان مزارع برنج، بودن در کنار آبشارها و ماجراجویی در این جزیره‌ی سرسبز است. مسیر کوه آتشفشانی آگونگ، شاید بهترین راه برای تجربه‌ی چنین فعالیتی باشد، اما در نهایت شما می‌توانید مسیرهای متنوعی را بیابید که هم به خوبی مهیای مسافران شده‌اند و هم این که همیشه پر رفت و آمد بوده، خطری را برایتان به همراه نخواهند داشت.

دیدن از آبشارهای فوق‌العاده بالی

دیگر همه می‌دانند که بالی، چندین آبشار دیدنی در خود دارد که هر کدام زیبایی منحصر به فردی را ارائه می‌کنند. البته نباید فراموش کرد که بسیاری از این شگفتی‌هایی طبیعی، در دل جنگل قرار گرفته و برای رفتن به آن‌ها باید مسیری را پیاده طی کنید. اما مطمئن باشید ارزشش را دارد که کمی جنگل گردی کنید یا از تپه‌ای بالا روید تا به آبشارهای زیبای بالی برسید.

 

معرفی ۶ پارک آبی جذاب در بالی

بازدید از معابد مقدس بالی

یکی دیگر از چیزهایی که بالی به شدت به آن معروف است، معابد زیبا و خاصی هستند که اغلب در نقاطی دیدنی واقع شده‌اند. همین ترکیب جذاب طبیعت و معماری متفاوت این منطقه باعث شده تا پیشنهاد کنیم، حتما در گردش‌های روزانه، به سراغ بعضی از بهترین آن‌ها بروید و معابد منحصر به فرد بالی را ببینید. خیلی از این معابد نزدیک به آب ساخته شده و بعضی در عمق جنگل و حتی بر روی لبه‌ی صخره‌هایی بلند.

موج سواری

این فعالیت اگر چه برای کسانی که با این رشته آشنایی دارند، جذاب‌تر خواهد بود، با این حال آماتورها نیز به راحتی می‌توانند در کلاس‌های چند ساعته شرکت کرده و از آن لذت ببرند. اولواتو یکی از محبوب‌ترین سواحل بالی برای موج سواری بوده و پیشنهاد می‌کنیم، برای تجربه‌ی این فعالیت فرح‌بخش، حتما سری به این ساحل بزنید.

 

تفریح با فیل‌ها در سفر به بالی

گلف

شاید خیلی محبوب سلیقه همه نباشد، اما گردشگران اروپایی و آمریکایی، به خاطر وجود زمین‌های گلف عالی در بالی، حتما ساعتی را برای این بازی در جزیره صرف می‌کنند. بالی چندین زمین عالی دارد که یکی از آن‌ها در نزدیکی ساحل اولواتو و بر روی صخره‌ای زیبا بنا شده و یکی از بهترین منظره‌ها در میان زمین‌های گلف دنیا دارد. همچنین شما می‌توانید به زمین کلاب گلف ملی بالی در نوسا دوا یا زمین و ریزورت گلف هاندارا در کوهستان بدوگول نیز بروید.

قایق سواری در رودخانه خروشان

همه‌ی فعالیت‌هایی که در بالی می‌توانید تجربه کنید، شامل کارهای آرامش بخش نمی‌شود. گاهی در سفر باید هیجان را تجربه کرد و برای این مهم چه فعالیتی بهتر از شرکت در تورهای قایق سواری در آب‌های خروشان. در تور بالی شما می‌توانید به دیدن این رودخانه‌های جذاب بروید یا در آن‌ها به قایق سواری مشغول شوید. برای مثال سرعت شما در رودخانه تلگا واجا در دره‌ی سیدمان، گاهی به ۱۴ کیلومتر در ساعت می‌رسد.

 

بهترین رستوران‌های اوبود در بالی

در جستجوی نمو

غواصی نیز فعالیتی عالی برای نیم روزی از سفر شما در بالی است، اما در مجموع ما اسنورکلینگ یا همان غواصی سطحی بدون اکسیژن که از تجربه‌های جذاب در سفر به بالی می باشد را بیشتر به شما پیشنهاد می‌کنیم. جایی که تنها با عینک‌های مخصوص می‌توانید دنیایی رنگارنگ از ماهی‌های مختلف همچون دلقک ماهی که در انیمیشن نمو قبلا به نمایش در آمده را ببینید.

۲۸ آبان ۱۳۹۹

نظرات کاربران