اقامت در بهترین هتل‌های مانیل

جاذبه‌های گردشگری فیلیپین
اقامت در بهترین هتل‌های مانیل

مانیل پایتخت پر جنب و جوش فیلیپین و همچنین قلب فرهنگی و اقتصادی آن است. از ناحیه‌های مالاته و ارمیتا به دلیل داشتن زندگی شبانه، خریدهای مرسوم، مد روز و رستوران‌های دلپذیر و پارک‌های تاریخی شهری مانند پارک ریزال مانیل در فیلیپین مشهور هستند، به راحتی می‌توان فهمید که چرا فیلیپینی‌ها مانیل را "شهر علایق ما" می‌نامند؛ زیرا ترکیبی از چیزهای مورد علاقه مردم بومی را می‌توان در این شهر پیدا کرد. با ترکیبی از تجملات و المان‌های فرهنگی نگاهی به بهترین هتل‌های مانیل برای مسافران تور فیلیپین می‌اندازیم.

 

Dusit Thani Manila

این هتل ۵ ستاره لوکس که تنها در ۲۰۰ متری ایستگاه متروی Ayala MRT واقع شده اتاق‌های لوکس و چندین رستوران ویژه را ارائه می‌دهد. به علاوه Dusit Thani دارای یک استخر روباز و یک مرکز تناسب اندام هم هست. اتاق‌های لوکس و زیبای این هتل دارای تلوزیون صفحه تخت با شبکه‌های ماهواره‌ای، میز کار و سیستم تهویه مطبوع هوا هستند. بعضی از اتاق‌ها نیز به سالن Executive Club دسترسی دارند که نوشیدنی‌ها و میان وعده‌های رایگان ارائه می‌دهد. رستوران The Pantry در هتل، غذاهای ارگانیک و محلی تهیه سرو می‌کند که ترکیبی بی‌نظیر از غذاهای هندی، ایتالیایی و پان آسیایی را ارائه می‌دهد.

 

معرفی هتل‌های نوستالژیک فیلیپین

آدرس: 1223 Epifanio de los Santos Ave, Makati, 12242 Metro Manila, Philippines

 

City Garden Hotel Makati

سیتی گاردن هتلی ۴ ستاره است که با اتاق‌های بزرگ و دسترسی رایگان به امکانات درجه یک، از جمله مرکز تناسب اندام، استخر روباز و دسترسی به اینترنت رایگان از مهمانان خود استقبال می‌کند. اتاق‌ها با رنگ‌های طلایی و بژ دکور شده‌اند و با ارائه پنجره‌های بزرگ رو به منظره شهر نور زیادی را به داخل می‌آورند. در داخل اتاق‌ها دارای تهویه مطبوع هوا، تلوزیون‌های صفحه تخت با شبکه‌های ماهواره‌ای، چای/قهوه ساز و یخچال هستند. به علاوه برقراری تماس‌های محلی نیز رایگان است. برای استراحت می‌توانید به اسپا بروید و خدمات درمانی دریافت کنید و یا به استخر روباز پشت بام بروید و ضمن استراحت از منظره افق هم لذت ببرید. همچنین یک مرکز تجاری و پذیرش ۲۴ ساعته هم ارائه می‌شود. با وجود غذاهای خوشمزه آسیایی و بین المللی در Encima و Bistro، گزینه‌های غذاخوری فروانی در نیز در اطراف هتل وجود دارد که می‌توانید به آن‌ها بروید.

آدرس: 7870 Makati, corner Durban, Makati, 1210 Metro Manila, Philippines

 

Makati Shangri-La Manila

این هتل شناخته شده ۵ ستاره در مرکز ایالا، قطب خرید و سرگرمی در منطقه تجاری مانیل واقع شده است. این هتل که در فاصله مراکز خرید Ayala و Greenbelt واقع شده امکانات ویژه‌ای همچون استخر روباز، خدمات اسپای رایحه درمانی و ماساژ ۲۴ ساعته است. اتاق‌های لوکس و زیبای هتل با نمایی از شهر دارای تلوزیون صفحه تخت ۱۳ اینچی، سیستم تهویه مطبوع، تجهیزات تهیه چای / قهوه هستند. همچنین حمام اختصاصی اتاق‌ها در کنار دوش مدرن و لوازم بهداشتی مجهز به وان نیز هستند. خدمات لوکس آنان شامل یک مرکز تناسب اندام، سونا و زمین‌های تنیس می‌شود. اگر در سفری کاری هستید نگران نباشید مرکز تجاری هتل طیف کاملی از خدمات اداری را ارائه می‌دهد.

 

راهنمای خرید در بهترین بازارهای مانیل

آدرس: Makati Avenue, corner Ayala Ave, Makati, 1200 Metro Manila, Philippines

 

Discovery Primea

دیسکاوری پریما هتلی ۵ ستاره و درجه یک است که در مرکز ماکاتی واقع شده است و یکی از هتل‌های لوکس فیلیپین محسوب می‌شود. در اینجا مانند هتل‌های هم رده دیگر امکانات لوکسی مثل استخر روباز، مرکز تناسب اندام، رستوران‌ها، پارکینگ رایگان در محل، و اینترنت رایگان در فضای عمومی را ارائه می‌دهد. سوییت‌ها با دکوراسیون زیبا و ظریف دارای سیستم تهویه هوا، تلوزیون هوشمند با شبکه‌های کابلی، فضای نشیمن و گاوصندوق هستند. همچنین کتری برقی و دستگاه قهوه‌ساز نیز در این مجموعه قرار داده شده است. به علاوه حمام اختصاصی دارای وان، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان است. در اینجا می‌توانید از ماساژی دلپذیر در اسپا لذت ببرید و یا با انتخابی گسترده از نوشیدنی‌های موجود در کافه در گوشه‌ای لم بدهید. رستوران داخلی غذاهای محلی، آسیایی و قاره‌ای اشتهاآور سرو می‌کند که از آن‌ها می‌توان به راحتی در اتاق‌ها نیز لذت برد.

آدرس: 6749 Ayala Ave, Makati, 1226 Metro Manila, Philippines

 

Prince Plaza II Condotel

تمام اتاق‌های این هتل سه ستاره محبوب دارای سیستم تهویه هوا، اتاق نشیمن، تلویزیون کابلی هستند. غذاهای خانگی را می‌توانید در آشپزخانه کاملاً مجهز تهیه کرده و در فضای غذاخوری میل کنید. شما می‌توانیدر در مرکز تناسب اندام ورزش کنید و یا در اسپا به استراحت و تجدید قوا بپردازید. همچنین Prince Plaza II برای راحتی بیشتر یک سالن زیبایی و فروشگاه مواد غذایی کوچک نیز ارائه می‌دهد. همچنین خدمات خشکشویی و کرایه اتومبیل در دسترس است. رستوران هتل غذاهای بین‌المللی بسیار خوشمزه‌ای سرو می‌کند که امکان سرو در اتاق هم ارائه گردیده است.

 

بهترین فعالیت‌ها در روزهای بارانی مانیل

آدرس: 101 Dela Rosa Street, Legazpi Village, Makati, Kalakhang Maynila, Philippines

۱۹ آبان ۱۳۹۹

نظرات کاربران