بهترین سواحل نزدیک به مانیل را بشناسید

جاذبه‌های گردشگری فیلیپین
بهترین سواحل نزدیک به مانیل را بشناسید

مانیل پایتخت فیلیپین است، کشوری که از جزایری پر تعداد تشکیل شده و چند مورد از زیباترین سواحل دنیا را در خود دارد. مانیل خود چسبیده به بندری بزرگ است و به معماری خاص ابنیه‌اش که وام‌دار حضور اسپانیایی‌هاست و البته مراکز خرید و تفریحی بزرگش معروف است. سفر با تور فیلیپین بدون حضور در یک ساحل خوب واقعا تکمیل نمی‌شود و اگر قرار است به مانیل سفر کنید، نباید نگران باشید، چون چند ساحل خوب در نزدیکی این شهر وجود دارد که قصد داریم آن‌ها را به شما معرفی کنیم.

 

قبل از هر چیز ...

حتما صبح زود راه بیفتید تا موقع مناسبی به ساحل برسید. به این ترتیب نه درگیر ترافیک می‌شوید و نه زمان مناسب را برای بودن زیر آفتاب از دست خواهید داد. احتمالا شما چون مسافر هستید، با استفاده از اتوبوس‌ها به این مقاصد خواهید رفت. در نظر داشته باشید که اکثر اتوبوس‌ها به این مقاصد دو مسیر دارند، یکی مسیر دورتر با داشتن ایستگاه‌های بیشتر است و دیگری مسیر سریع‌تر و کم ایستگاه که عموما کمی‌ هزینه‌ی بیشتر دارد. حتما مسیر کوتاه‌تر را انتخب کنید که به Expressway معروف هستند.

 

راهنمای مختصر اولین سفر به مانیل

Nagsasa Cove

شاید بهترین گزینه در سفر به مانیل برای کسانی که می‌خواهند در ساحلی زیبا باشند، Nagsasa Cove است. این خلیج کوچک و زیبا که به واسطه‌ی فعالیت‌های آتش فشانی شکل گرفته، نمایی از زیبایی سواحل فیلیپین که همه از آن صحبت می‌کنند را به شما معرفی می‌کند. ساحل خاکستری و زیباست و آب شفاف آن تلالو درختان آگوو را به زیباترین شکل ممکن به تصویر می‌کشد. این مکان هم برای شنا مناسب است و هم دیگر فعالیت‌های آبی و اگر طرفدار فعالیت‌های هیجان انگیز هم هستید، این جا برایتان امکاناتی فراهم است.

 

 Nagsasa Cove

 

ساحل Pundaquit

این ساحل برای کسانی که از مانیل قصد دارند به یک مقصد ساحلی مراجعه کنند، بسیار معروف است. ساحلی با شن‌های طوسی که در سن آنتونیو واقع شده و در زمان طلوع خورشید، یکی از بهترین مناظر آن اطراف را خواهد داشت. با تمام این اوصاف، Pundaquit  شبیه به دیگر سواحل معروف فیلیپین خیلی شلوغ نیست و با توجه به بزرگی‌اش، آرامش خوبی دارد و برای یک گردش یک روزه‌ی خانوادگی، محلی مناسب به نظر می‌رسد.

 

 لوکس‌ترین هتل‌های فیلیپین را بشناسید 

 ساحل Pundaquit

 

ساحل Talisayin

برای این که از جمعیت دوری کنید و یک روز آرام در ساحلی زیبا داشته باشید، ساحل خلیج Talisayin جایی ایده‌آل برای شماست. با توجه به نزدیکی این ساحل به Nagsasa، خیلی‌ها تصمیم می‌گیرند که به ساحل دیگر بروند و همین دلیلی است که  Talisayin خلوت بوده و می‌توانید به راحتی از این مکان لذت ببرید. یکی از نکات مثبت این ساحل، زیبایی‌های طبیعت اطراف آن است. جنگلی که تا ساحل کشیده شده، آب شفاف و همچنین کوه‌هایی که در دوردست پیدا هستند.

 

 ساحل Talisayin

 

ساحل Burot

Burot یکی از سواحل لاکچری نزدیک به مانیل است است که با شن سفید و آب شفافش، دل از هر کسی می‌برد. این ساحل رو به جزیره ورده است و شما به راحتی می‌توانید این مکان را درون آب مشاهده کنید. زیبایی ساحل Burot تنها نقطه قوت آن نیست و امکانات زیادی در آن برای انجام انواع تفریحات و فعالیت‌های مختلف در نظر گرفته شده است. همچنین یک فانوس دریایی قدیمی به نام Cape Santiago نیز در این مکان وجود دارد که دیدنش را حتما به شما پیشنهاد می‌کنیم.

 

 پاراگون ؛ خرید، کافی شاپ و عکس‌های اینستاگرامی در مانیل 

ساحل Burot

 

ساحل Malabrigo Point

این ساحل بر خلاف دیگر سواحلی که معرفی کردیم، شن سفید ندارد و در واقع سنگ‌ها و صدف‌ها بخش زیادی از آن را در بر گرفته‌‌اند. با این حال آب کریستالی و شفاف آن چیزی است که در هر جایی نمی‌توانید پیدا کنید و درست شبیه همان چیزی است که در جزایر مرجانی فیلیپین می‌بینید. شما به راحتی می‌توانید ماهی‌ها و مرجان‌ها را زیر آب ببینید، حتی بدون عینک شنا و با ایستادن در آب.

 

 ساحل Malabrigo Point

 

ساحل Anilao

اگر طرفدار غواصی، اسنورکلینگ یا دیگر فعالیت‌های آبی هستید، ساحل Anilao انتخاب بهتری برای شما خواهد بود. اصلا این ساحل در میان مردم آن حوالی به جایی برای این گونه فعالیت‌ها معروف است. در کنار فعالیت‌های آبی، صخره‌های اطراف ساحل نیز جایی مناسب برای رفتن هستند و اگر صخره نورد هم که باشید، احتمالا می‌دانید با یکی از بهترین جاها در اطراف مانیل برای این امر مواجه هستید.

 

 ۶ تفریح هیجان انگیز فیلیپین برای عاشقان آدرنالین 

ساحل Anilao

۰۲ دی ۱۳۹۸

نظرات کاربران